Skip to main content

Laten we leuke vragenlijst invullen!

1. Volg je een religie, zo ja, welke?

2. Ben je gedoopt?

3. Eet je varkensvlees?

4. Geloof je in 1 God, meerdere goden of niks?

5. Mag je dieren eten?

6. Wat is het verschil tussen Darwinistische evolutie en normale evolutie?

7. Ben je ooit in een synagoge geweest?

8. Wie denk je dat de beste persoon ter wereld was?

9. Vind je dat Geert Wilders slecht is tegenover Islam, zo nee, waarom?

10. Is Nederland nog wel een christelijk land, zo ja, op welke manier?

11. Weet jij nog niet waarin je gelooft?

12. Heb jij ooit de Koran gehoord in het Arabisch, zo ja, wat vond jij ervan?

13. Is de koe speciaal voor jou of eet jij het op?

14. Wat is het verschil tussen zionisme en jodendom?

15. Volg jij de paus?

16. Waar geloof je in als atheïst?

17. Wat gebeurt er na de dood?

18. Heb je ooit van het Spagettimonster gehoord?

19. Kan Budha vliegen?

20. Wat is jouw land van afkomst?

Ten slotte, van vond je van de vragenlijst? 

Ik hoop dat tie leuk was😁

Liefs, 

Salam🏳️

Laten we leuke vragenlijst invullen! Is goed 

1. Volg je een religie, zo ja, welke? Christelijke God soort van, zie mijn nieuwe topic. 

2. Ben je gedoopt? Nee

3. Eet je varkensvlees? Ja

4. Geloof je in 1 God, meerdere goden of niks? 1

5. Mag je dieren eten? Ja

6. Wat is het verschil tussen Darwinistische evolutie en normale evolutie? Geen idee 

7. Ben je ooit in een synagoge geweest? Wat is dat

8. Wie denk je dat de beste persoon ter wereld was? Mrbeast, omdat hij heel veel geld weggeeft 

9. Vind je dat Geert Wilders slecht is tegenover Islam, zo nee, waarom? Hij heeft er toch haat naar? Dan ja

10. Is Nederland nog wel een christelijk land, zo ja, op welke manier? Nee, maar het heeft wel Christenen

11. Weet jij nog niet waarin je gelooft? Ja

12. Heb jij ooit de Koran gehoord in het Arabisch, zo ja, wat vond jij ervan? Nee

13. Is de koe speciaal voor jou of eet jij het op? Op eten

14. Wat is het verschil tussen zionisme en jodendom? Wat is zionisme?

15. Volg jij de paus? Nee

16. Waar geloof je in als atheïst? /

17. Wat gebeurt er na de dood? Naar de hemel of geest worden, nog even uitvogelen 

18. Heb je ooit van het Spagettimonster gehoord? Nee

19. Kan Budha vliegen? Ja toch?

20. Wat is jouw land van afkomst? Nederland 

Ten slotte, van vond je van de vragenlijst?  Leuk hoor

Ik hoop dat tie leuk was😁

Liefs, 

Salam🏳️

Groetjes mij @anoniemxv

 


Laten we leuke vragenlijst invullen!

1. Volg je een religie, zo ja, welke? Nee 

2. Ben je gedoopt? Nee 

3. Eet je varkensvlees? Ja 

4. Geloof je in 1 God, meerdere goden of niks? Niks 

5. Mag je dieren eten? Ja 

6. Wat is het verschil tussen Darwinistische evolutie en normale evolutie? Uhm weet ik niet, zou ik dat moeten weten? 

7. Ben je ooit in een synagoge geweest? Nee 

8. Wie denk je dat de beste persoon ter wereld was? Obama, Mandela 

9. Vind je dat Geert Wilders slecht is tegenover Islam, zo nee, waarom?  Ja, ik denk dat hij af en toe te ver gaat 

10. Is Nederland nog wel een christelijk land, zo ja, op welke manier? Nou ja het CDA heeft nogsteeds veel invloed in t parlement. Voor de rest, steeds minder 

11. Weet jij nog niet waarin je gelooft? Ik denk, niet zeker, dat ik in niks geloof 

12. Heb jij ooit de Koran gehoord in het Arabisch, zo ja, wat vond jij ervan? Nee 

13. Is de koe speciaal voor jou of eet jij het op? Ik eet gewoon koe 

14. Wat is het verschil tussen zionisme en jodendom? Is zionisme niet tegen het jodendom, of zeg ik dan wat doms? 

15. Volg jij de paus? Nee 

16. Waar geloof je in als atheïst? Dat er exact niks is na de dode 

17. Wat gebeurt er na de dood? Geen idee ik denk niks 

18. Heb je ooit van het Spagettimonster gehoord? Ja

19. Kan Budha vliegen? 

20. Wat is jouw land van afkomst? Nederland 

Ten slotte, van vond je van de vragenlijst? Prima :) 

Ik hoop dat tie leuk was😁

Liefs, 

Salam🏳️

 


@Anoniemxv 

Ik heb je topic gelezen, maar ik snap niet echt wat je bedoelt met de 'christelijke god'. Kan je dat uitleggen?

Liefs,

Salam🍉🍉


@Anoniemxv

Ik heb je topic gelezen, maar ik snap niet echt wat je bedoelt met de 'christelijke god'. Kan je dat uitleggen?

Liefs,

Salam🍉🍉

Ik wilt niet teveel oft Toppic gaan dus doe ik even in mijn eigen topic 

Groetjes mij@Anoniemxv 

 


Laten we leuke vragenlijst invullen!

1. Volg je een religie, zo ja, welke? Nee, ik ben niet gelovig:)

2. Ben je gedoopt? Nee 

3. Eet je varkensvlees? Ja maar niet heel vaak 

4. Geloof je in 1 God, meerdere goden of niks? Xx

5. Mag je dieren eten? Jaa maar ik probeer vaker biologischer te eten!

6. Wat is het verschil tussen Darwinistische evolutie en normale evolutie? Volgens mij is normale evolutie een bredere term! 

7. Ben je ooit in een synagoge geweest? Nee

8. Wie denk je dat de beste persoon ter wereld was? Ik vind dat iedereen gelijk is en dat de beste persoon ter wereld niet bestaat!

9. Vind je dat Geert Wilders slecht is tegenover Islam, zo nee, waarom? Jaa, Nederland hoort een vrije land te zijn en ik ben absoluut niet mee eens met zijn kritische uitspraken tegenover de Islam

10. Is Nederland nog wel een christelijk land, zo ja, op welke manier? Nee ik vind dat Nederland een vrije land is en dat iedereen zijn eigen geloof mag hebben!

11. Weet jij nog niet waarin je gelooft? Ik denk dat ik geloof in de theorie van de oerknal en de evolutie!

12. Heb jij ooit de Koran gehoord in het Arabisch, zo ja, wat vond jij ervan? Nee

13. Is de koe speciaal voor jou of eet jij het op? Ik denk dat ik het opeet?

14. Wat is het verschil tussen zionisme en jodendom? Ooh ik heb eigenlijk geen idee wat zionisme is!

15. Volg jij de paus? Nee, ik ben niet gelovig

16. Waar geloof je in als atheïst? Ik geloof in de evolutietheorie en de oerknal!

17. Wat gebeurt er na de dood? Ik heb geen idee! 

18. Heb je ooit van het Spagettimonster gehoord? Nope, ik ga het eens googelen!

19. Kan Budha vliegen? -

20. Wat is jouw land van afkomst? - 

Ten slotte, van vond je van de vragenlijst? Interessant!

Ik hoop dat tie leuk was😁

Liefs, 

Salam🏳️

Liefs xxx Banaantje <3


1. Volg je een religie, zo ja, welke? Nee

2. Ben je gedoopt? Nee

3. Eet je varkensvlees? Ja

4. Geloof je in 1 God, meerdere goden of niks? Ik geloof in geen enkele god

5. Mag je dieren eten? Ja hoor

6. Wat is het verschil tussen Darwinistische evolutie en normale evolutie? Geen idee wat je bedoelt met ‘normale evolutie’

7. Ben je ooit in een synagoge geweest? Ja

8. Wie denk je dat de beste persoon ter wereld was? Geen idee

9. Vind je dat Geert Wilders slecht is tegenover Islam, zo nee, waarom? Geert ziet islam als een kwaadaardige, politieke ideologie. Ik denk niet dat hij een fan is. 😅

10. Is Nederland nog wel een christelijk land, zo ja, op welke manier? Volgens cijfers van het CBS was in 2020 meer dan de helft van de Nederlanders (55,4%) niet gelovig. Dus in die zin is Nederland niet christelijk. Cultureel gezien zijn er natuurlijk wel nog veel christelijke invloeden (denk aan feestdagen als kerst en pasen).

11. Weet jij nog niet waarin je gelooft? Ik heb geen enkele twijfel over mijn niet-geloven

12. Heb jij ooit de Koran gehoord in het Arabisch, zo ja, wat vond jij ervan? Heb ff wat geluisterd op quran.com  Op zich knap gedaan haar maar het komt niet op mijn playlist 😉

13. Is de koe speciaal voor jou of eet jij het op? Ik eet graag biefstuk

14. Wat is het verschil tussen zionisme en jodendom? Zionisme is een ideologie die streeft naar een joodse staat. Niet alle Joden zijn zionisten. Heel veel extreem-orthodoxe Joden zijn anti-zionistisch.

15. Volg jij de paus? Zeker niet

16. Waar geloof je in als atheïst? Atheïsme is niks meer en niks minder dan niet geloven in god(en). Verder hebben atheïsten over allerlei zaken verschillende opvattingen. De vraag is dus iets te algemeen

17. Wat gebeurt er na de dood? Niks. Dan is het net zoals het was voor je geboren werd. Lijkt me heerlijk. Ik moet er niet aan denken dat het na de dood nog verder gaat.

18. Heb je ooit van het Spagettimonster gehoord? All Hail His Noodly Appendage!

19. Kan Budha vliegen? Boeddhisten geloven dat Boeddha allerlei wonderen kon verrichten. Ik heb geen idee of kunnen vliegen daar ook bij hoort. Verder heb ik Boeddha nooit persoonlijk ontmoet dus ik zou het niet weten.

20. Wat is jouw land van afkomst? Nederland


1. Volg je een religie, zo ja, welke? Geen

2. Ben je gedoopt? Nee

3. Eet je varkensvlees? Ja

4. Geloof je in 1 God, meerdere goden of niks? Ik geloof niet dat goden echt zijn

5. Mag je dieren eten? Ja

6. Wat is het verschil tussen Darwinistische evolutie en normale evolutie? Geen, is hetzelfde. alleen sommige willen graag dat er een verschil tussen is.

7. Ben je ooit in een synagoge geweest? Nee

8. Wie denk je dat de beste persoon ter wereld was? In wat? Hardlopen / politiek /spelen in een film?

9. Vind je dat Geert Wilders slecht is tegenover Islam, zo nee, waarom? Ja, in nederland is veel veranderd sinds de tweede wereld oorlog en niet alles is soms even goed. Wilders gebruikt de Islam als een symbool en zondebok voor die verandering en krijgt daar veel zetels mee in de 2de kamer.

10. Is Nederland nog wel een christelijk land, zo ja, op welke manier? Ja, Nederland is een seculier Christelijk land. We vieren kerstmis en Pasen. Veel nederlanders geloven niet meer in de god van abraham/avram/ibrahim maar wel dat er iets is.

11. Weet jij nog niet waarin je gelooft? Ja ik weet waar ik in geloof.

12. Heb jij ooit de Koran gehoord in het Arabisch, zo ja, wat vond jij ervan? Nee

13. Is de koe speciaal voor jou of eet jij het op? Nee en is lekker

14. Wat is het verschil tussen zionisme en jodendom? Zionisme wil een eigen joodse staat in het midden oosten en zal er alles aan doen om dat te behouden. Jodendom is het geloof van de Joden. 

15. Volg jij de paus? Nee

16. Waar geloof je in als atheïst? Dat er geen god is

17. Wat gebeurt er na de dood? Weet ik niet en kan ook niemand weten. Iedereen die zegt het wel te weten moet je wantrouwen

18. Heb je ooit van het Spagettimonster gehoord? Ja 

19. Kan Budha vliegen? Denk het niet

20. Wat is jouw land van afkomst? Nederland

Ten slotte, van vond je van de vragenlijst? 

Ik hoop dat tie leuk was😁

Liefs, 

Salam🏳️


@Anoniemxv , een synagoge is de plek van aanbidding voor joden.

@Yodema, Obama heeft alleen al in 2016 ruim 26171 bommen gegooid. Dat is 3 elke uur! Zijn 'vredesmissies' hebben duizenden onschuldige burgers het leven gekost. Je kan het artikel 'Barack Obama is a war criminal' lezen of 'America dropped 26,171 bombs in 2016. What a bloody end to Obama's reign' lezen voor de cijfers.

 Zionisime is overigens niet het jodendom. Hetzelfde geldt voor anti-zionisme is niet anti-semitisme.

Liefs,

Salam🍉🍉🍉🍉


Laten we leuke vragenlijst invullen!

1. Volg je een religie, zo ja, welke? Ja. Christendom

2. Ben je gedoopt? Ja

3. Eet je varkensvlees? Ja

4. Geloof je in 1 God, meerdere goden of niks? Drie- eenheid: Vader (God), Zoon (Jezus), Heilige Geest 

5. Mag je dieren eten? Ja

6. Wat is het verschil tussen Darwinistische evolutie en normale evolutie? Geen idee.

7. Ben je ooit in een synagoge geweest? Nee

8. Wie denk je dat de beste persoon ter wereld was? Jezus Christus (hij was zonder zonde).

9. Vind je dat Geert Wilders slecht is tegenover Islam, zo nee, waarom? Sinds de verkiezingen heeft hij afstand genomen van zijn uitspraken. Hij zal het vast wel goed bedoelen maar het komt soms racistisch en bevooroordeeld over.

10. Is Nederland nog wel een christelijk land, zo ja, op welke manier? Qua geloof denk ik niet maar we hebben nog veel Christelijke feestdagen Hemelvaart, Pinksteren enz. (p.s. ik weet wat deze feestdagen over gaan jullie ook?)

11. Weet jij nog niet waarin je gelooft? Twijfels horen bij de struggles van geloven maar ik blijf vertrouwen op de drie-enige God.

12. Heb jij ooit de Koran gehoord in het Arabisch, zo ja, wat vond jij ervan? Nee

13. Is de koe speciaal voor jou of eet jij het op? Niet speciaal. Ik heb graag een biefstukje op mijn bord.

14. Wat is het verschil tussen zionisme en jodendom? Weet ik niet.

15. Volg jij de paus? Nee

16. Waar geloof je in als atheïst? Niks denk ik.

17. Wat gebeurt er na de dood? Ik geloof in leven na de dood.

18. Heb je ooit van het Spagettimonster gehoord? Ja 

19. Kan Budha vliegen? Ik weet niet ik denk eerder zweven 

20. Wat is jouw land van afkomst? Nederlands

Ten slotte, van vond je van de vragenlijst?  Leuk hoor

Ik hoop dat tie leuk was😁

Liefs, 

Salam🏳️

Groetjes Linne😘


Leuk @Linne01 !

Thx voor het invullen😊

Kan je me uitleggen wat de drie-eenheid inhoudt?

Liefs,

Salam🍉


Laten we leuke vragenlijst invullen!

1. Volg je een religie, zo ja, welke?  nee bewust niet.

2. Ben je gedoopt?  Ja.

3. Eet je varkensvlees?  Af en toe ja.

4. Geloof je in 1 God, meerdere goden of niks?  Er zijn geen goden.

5. Mag je dieren eten?  Hmmja al zou het mij niet verbazen als we daar over 100 jaar anders over denken

6. Wat is het verschil tussen Darwinistische evolutie en normale evolutie? Wat is normale evolutie? Begrijp je vraag niet

7. Ben je ooit in een synagoge geweest?  Nee

8. Wie denk je dat de beste persoon ter wereld was?  Ik!  Boedha. Jezus. De keizer van China. Spinoza. Ghandi.

9. Vind je dat Geert Wilders slecht is tegenover Islam, zo nee, waarom?  Haha, hij houdt zéker niet van de islam. Heeft ie geen gelijk?

10. Is Nederland nog wel een christelijk land, zo ja, op welke manier?  Ja niet in de zin dat iedereen elke zondag in de kerk zit. Maar de ideeen zitten dieper dan je denkt.

11. Weet jij nog niet waarin je gelooft? nee, ik weet het wel.

12. Heb jij ooit de Koran gehoord in het Arabisch, zo ja, wat vond jij ervan?  Ik vind het geen mooie taal om te horen.

13. Is de koe speciaal voor jou of eet jij het op?  Kan allebei tegelijk toch? Ik zeg: Hamburger.

14. Wat is het verschil tussen zionisme en jodendom?  Zionisme gaat over een Joodse staat op de plek Israel; Jodendom is een religie.

15. Volg jij de paus?  Waaat? Echt niet. Die heeft zoveel schade aangericht en loopt altijd overal 50 jaar achteraan.  Of meer.

16. Waar geloof je in als atheïst? Dat we geen goden nodig hebben om de wereld te begrijpen en normaal met elkaar om te gaan

17. Wat gebeurt er na de dood?  Dan ben je dood en de anderen die overblijven gaan verder en over 1-4 generaties ben je volledig vergeten.  Jammer maar zo is het.

18. Heb je ooit van het Spagettimonster gehoord?  Ja, leuk idee.  En jij?

19. Kan Budha vliegen?  Natuurlijk!  In een Boeing 747.

20. Wat is jouw land van afkomst?   Nederland.

Ten slotte, van vond je van de vragenlijst?   Het gaat een beetje van links naar rechts maar niet heel diep. Wat wil je er mee?

Ik hoop dat tie leuk was😁     Ja hoor.

Liefs, 

Salam🏳️

 


1. Volg je een religie, zo ja, welke? Ja, ik ben reformatorisch

2. Ben je gedoopt? Yep

3. Eet je varkensvlees? Jazeker. Gewoon omdat het lekker is.

4. Geloof je in 1 God, meerdere goden of niks? Ik geloof in een God, maar die heeft weer 3 persoonlijkheden. Net hoe je het bekijkt.

5. Mag je dieren eten? Jazeker

6. Wat is het verschil tussen Darwinistische evolutie en normale evolutie? Uhh

7. Ben je ooit in een synagoge geweest? Ja

8. Wie denk je dat de beste persoon ter wereld was? Jezus

9. Vind je dat Geert Wilders slecht is tegenover Islam, zo nee, waarom? Ja

10. Is Nederland nog wel een christelijk land, zo ja, op welke manier? Ja, de regering is nog wel christelijk, maar is er niet heel veel mee bezig.

11. Weet jij nog niet waarin je gelooft?

12. Heb jij ooit de Koran gehoord in het Arabisch, zo ja, wat vond jij ervan? Nee

13. Is de koe speciaal voor jou of eet jij het op? Ik eet het gewoon op hoor :)

14. Wat is het verschil tussen zionisme en jodendom? 

15. Volg jij de paus? Nee

16. Waar geloof je in als atheïst?

17. Wat gebeurt er na de dood? Je komt in de hemel of hel terrecht

18. Heb je ooit van het Spagettimonster gehoord?

19. Kan Budha vliegen?

20. Wat is jouw land van afkomst? Van geloof? Dan is het Israel

Ten slotte, van vond je van de vragenlijst? 


Laten we leuke vragenlijst invullen!

1. Volg je een religie, zo ja, welke? Ik zit een beetje tussen een Atheïst en een Ietsist in.

2. Ben je gedoopt? Nee 

3. Eet je varkensvlees? Ja, maar ik zo min mogelijk vlees te eten vanwege het klimaat enzo.

4. Geloof je in 1 God, meerdere goden of niks? Ik weet het niet. Ik weet het echt niet sorry!

5. Mag je dieren eten? Ja.

6. Wat is het verschil tussen Darwinistische evolutie en normale evolutie? Ik weet wat een normale evolutie is maar ik weet niet wat de Darwinistische is. 

7. Ben je ooit in een synagoge geweest? Nee.

8. Wie denk je dat de beste persoon ter wereld was? Ik geloof niet dat dat te zeggen is. Iedereen kan goed zijn en maakt soms fouten. Ik weet het niet.

9. Vind je dat Geert Wilders slecht is tegenover Islam, zo nee, waarom? Ja zeker. Ik mag hem sowieso niet.

10. Is Nederland nog wel een christelijk land, zo ja, op welke manier? Niet meer. Meer dan de helft van Nederland is niet Christelijk.

11. Weet jij nog niet waarin je gelooft? Ja eig niet maar toch soort van wel.

12. Heb jij ooit de Koran gehoord in het Arabisch, zo ja, wat vond jij ervan? Nee.

13. Is de koe speciaal voor jou of eet jij het op? Niet echt speciaal, maar ze zijn wel schattig ngl 

14. Wat is het verschil tussen zionisme en jodendom? Ik wist ooit wat het zionisme was maar ik heb geen idee meer wat het is eigenlijk.

15. Volg jij de paus? Nee

16. Waar geloof je in als atheïst? Ik geloof in de evolutietheorie.

17. Wat gebeurt er na de dood? Ik denk dat er wel iets is na de dood, maar ik weet niet prc wat.

18. Heb je ooit van het Spagettimonster gehoord? Ja

19. Kan Budha vliegen? Weet ik niet. Ik zal het hem eens vragen😉

20. Wat is jouw land van afkomst? Nederlands.

Ten slotte, van vond je van de vragenlijst? Primaaaa

Ik hoop dat tie leuk was😁

Liefs, 

Salam🏳️


1. Volg je een religie, zo ja, welke? Ja, christendom

2. Ben je gedoopt? Ja

3. Eet je varkensvlees? Ja

4. Geloof je in 1 God, meerdere goden of niks? 1 God

5. Mag je dieren eten? Ja

6. Wat is het verschil tussen Darwinistische evolutie en normale evolutie? Geen idee, ik geloof in de schepping in 6 dagen. 

7. Ben je ooit in een synagoge geweest? Nee

8. Wie denk je dat de beste persoon ter wereld was? Jezus

9. Vind je dat Geert Wilders slecht is tegenover Islam, zo nee, waarom? Ja, want een onderdeel van het grote gebod is: "Hebt uw naasten lief!”

10. Is Nederland nog wel een christelijk land, zo ja, op welke manier? Nee, niet meer. Men wijkt steeds meer af van het christelijk geloof en de normen en waarden. We kunnen en mogen ons niet meer christelijke noemen. Vroeger werd de quote "God, Nederland en Oranje” gebruikt, maar dat is niet meer van toepassing. 

11. Weet jij nog niet waarin je gelooft? Nee

12. Heb jij ooit de Koran gehoord in het Arabisch, zo ja, wat vond jij ervan? Nee

13. Is de koe speciaal voor jou of eet jij het op? Een koe heeft geen speciale waarde en mag gewoon gegeten worden. 

14. Wat is het verschil tussen zionisme en jodendom? Zionisme is het streven naar een Joodse staat en het behoud daarvan. Het Jodendom is een godsdienst. 

15. Volg jij de paus? Nee

16. Waar geloof je in als atheïst? Nergens in. Je bent een a (niet) theist (komt van theos (god)). 

17. Wat gebeurt er na de dood? Dan zal er over je geoordeelt worden. Als dan je zonden niet vergeven zijn, zul je voor altijd naar de hel moeten. 

18. Heb je ooit van het Spagettimonster gehoord? Ja

19. Kan Budha vliegen? Geen idee

20. Wat is jouw land van afkomst? Nederland


Laten we leuke vragenlijst invullen!

1. Volg je een religie, zo ja, welke? Hindoeïsme 

2. Ben je gedoopt? Idk

3. Eet je varkensvlees? Nee

4. Geloof je in 1 God, meerdere goden of niks? Meerdere

5. Mag je dieren eten? Eet wel kip en vis vooral ben 2 dagen veganistisch maar misschien word ik volledig 

6. Wat is het verschil tussen Darwinistische evolutie en normale evolutie? Geen idee

7. Ben je ooit in een synagoge geweest?  Geen idee 

8. Wie denk je dat de beste persoon ter wereld was? God

9. Vind je dat Geert Wilders slecht is tegenover Islam, zo nee, waarom? Vroeger was hij wel rasitisch tegen over de islam idk of nu nogsteeds niet

10. Is Nederland nog wel een christelijk land, zo ja, op welke manier? Minder als vroeger denk dat Nederland naar mij menig geen christelijk land mag noemen oké we hebben die feest dagen nog maar voor de rest vind ik dat Nederland niet perse een christelijk land

11. Weet jij nog niet waarin je gelooft? Half wel half niet krijg steeds meer te weten 

12. Heb jij ooit de Koran gehoord in het Arabisch, zo ja, wat vond jij ervan? Nee

13. Is de koe speciaal voor jou of eet jij het op? Ja is speciaal 

14. Wat is het verschil tussen zionisme en jodendom? Idk

15. Volg jij de paus?

16. Waar geloof je in als atheïst?idk wat dat is

17. Wat gebeurt er na de dood? Ze zeggen re incarnatie 

18. Heb je ooit van het Spagettimonster gehoord? Nee 

19. Kan Budha vliegen?

20. Wat is jouw land van afkomst?nederlands Surinaams India 

Ten slotte, van vond je van de vragenlijst? 

Ik hoop dat tie leuk was😁

Liefs, 

Salam🏳️

 


1. Volg je een religie, zo ja, welke? Ik ben Christelijk 

 

2. Ben je gedoopt? Ja

 

3. Eet je varkensvlees? Ja

 

4. Geloof je in 1 God, meerdere goden of niks? De drie eenheid = de vader de zoon en de heilige geest 

 

5. Mag je dieren eten? ja

 

6. Wat is het verschil tussen Darwinistische evolutie en normale evolutie? Geen enkel idee 

 

7. Ben je ooit in een synagoge geweest? Nee  

 

8. Wie denk je dat de beste persoon ter wereld was? Jezus. 

 

9. Vind je dat Geert Wilders slecht is tegenover Islam, zo nee, waarom? 

 

10. Is Nederland nog wel een christelijk land, zo ja, op welke manier? Ja en nee wnt de kerken beginnen  in sommige plekken in nl te vergrijsen(er komen steeds meer ouderen) en het aantal christenen in nl neemt af terwijl de er steeds meer moslims in nl komen 

 

11. Weet jij nog niet waarin je gelooft?

 

12. Heb jij ooit de Koran gehoord in het Arabisch, zo ja, wat vond jij ervan? Ja.  wat ik er van vond? Weet ik veel spreek geen Arabische 

 

13. Is de koe speciaal voor jou of eet jij het op? Ik eet gwn koe 

 

14. Wat is het verschil tussen zionisme en jodendom?

 

15. Volg jij de paus? Soort van

 

16. Waar geloof je in als atheïst? Moet je niet aan mij vragen

 

17. Wat gebeurt er na de dood? Ik geloof in leven na de dood

 

18. Heb je ooit van het Spagettimonster gehoord? Ja iet met een vergiet ofz

 

19. Kan Budha vliegen? Nee budha is volgens de bijbel een af god 

 

20. Wat is jouw land van afkomst? Nederlands en een beetje surinaams 


Reageer