Skip to main content

Hallo, hoe gaat het iedereen? Het bent een lange tijd sinds ik geposteerd een vraag op het forum, hoe is het Islamophobia in het Nederlands? speciaal in Rotterdam, ik en mijn gezin willen leven in roffa maar ik leest veel artikelen op het islamofobie and het seems like it’s a big deal, maar ik wil vraag echte Nederlanders that actually live in there niet een random nieuwsuitzending.

so? Hoe is het?

 

en dankjewel allemaal! :^)

 

 

 

 

 

 

(also i did not use google translate at all lol)

Rotterdam zelf weet ik niet, maar waar ik woon is er niet heel veel. Het zijn gewoon mensen. Het is anders, en soms wordt er gepest, maar dat kan met iedereen gebeuren.

Goede vraag trouwens!

Liefs,

          M.


@HighVarsityJacket 
Als moslim kan ik je vertellen dat er inderdaad een  merkbare hoeveelheid moslimhaat is in Nederland. Dit is echter op sommige plekken meer geconcentreerd dan in andere plekken. In de plek waar ik woon is er niet zo zeer moslimhaat/islamaphobie, maar soms merk je wel dat je niet gewild bent. Dit voel je gwn en is heel erg naar. Maar ik wil niet dat je een verkeerd beeld gaat hebben. Er leeft in het algemeen een prettige sfeer in mijn woonplaats. Je wordt vooral benadeeld wanneer je gaat solliciteren, dat is een echt probleem. Een serieus probleem. Vooral voor moslima's. 

Hopelijk heb je hier wat aan!

Liefs,

Salam


Reageer