hallo
ik ben al mijn hele leven een moslim en ik heb nog nooit getwijfeld over mijn geloof maar een paar weken geleden moest ik een debat doen voor levensbeschouwing waar ik ging debatteren over het bestaan van god. Hierop ging ik onderzoek doen en ik beseften dat ik voor elk argument wat ik had gevonden of had bedacht een tegen argument kon vinden/ bedenken ik deed een week lang onderzoek doen maar ik kon niks vinden daarna ging ik antwoorden zoeken in mijn geloof maar dat zorgden er voor dat ik nog meer vragen kreeg nu zit ik heel erg te twijfelen ik heb hier nog niemand over verteld ik wil niet met mijn ouder praten want ik weet dat ze me heel veel religieuze les geven en mij gaan verbieden om naar muziek te luisteren en series/films te kijken ( wat mij heel erg helpt met al mijn gevoelens en gedachten) omdat ze gaan denken dat dat mij beïnvloed. En ik weet zo een 99% dat ze dit ook aan hun religieuze leraar gaan vertellen wat ik niet wil want ik vertrouw hem niet helemaal mijn ouders wel maar ik heb gewoon een vreemd gevoel bij hem. dus hebben jullie enig advies over hoe ik dit moet aanpakken? als jullie nog iets willen weten kunnen jullie het gewoon vragen.
( En er kunnen sperfouten in de tekst ik ben niet zo goed in spelling en grammatica)