Skip to main content

Hallo mensen.wat ik ga zeggen die je niet vaak op het forum maar ik wil het gewoon aan mensen vertellen.ik zat 50 minuten geleden op youtube te scrollen op mijn feed toen ik een oud liedje zag.dat liedje was speciaal voor me.in groep 5 had meester Jeroen(mijn Meester)had iets bedacht namelijk de pepernoten ballade.je liet je pepernoten naar de overkant gaan op het ritme van de muziek en je deed ze dan in je mond.ik luisterde dat lied en ik kreeg herinneringen van toen hij ons voorlas enzo.hij had ook veel wijze worden en leuke grappen.ik moest denken aan een keer toen ik echt een puber grapje maakte in groep acht.daar was hij verbaasd om.ik ging toen kijken naar videos van andere scholen een oude dingen.toen kwam ik om het kanaal van mijn beste vriend die nu weer active is maar voor een tijd was hij dat niet.ik keek wat oude videos die we maakten en ik miste het . Het was niet die grappige tijd.ik realiseerde dat ik mezelf mis.vroeger boeide een vriendin krijgen mij niks .mijn uiterlijk boeide mij niks.ik had geen zorgen over mijn toekomst.ik kan nu alleen maar zorgen maken een seks grappen maken.ik probeer mijn persoonlijkheid echt te vinden een hoe ik het meest gelukkig was.toen realiseerde ik dat het de tijd van de basisschool was.ik ga nu proberen om mijzelf als 12 jarige weer gelukkig te maken.ik ga denk ik een beetje ophouden met die grappen.ik ga ook me niet meer focussen om pijn reputatie.wat ik geleerd heb in dit uur is dat je goed moet denken over je persoonlijkheid en wie je bent.ik mis de oude tijd het klinkt als of ik dertig ben.maar dan is dat maar zo.ik vindt gewoon dat heel veel mensen de basisschool tijd hun  gelukkigste tijd was.ze zeggen vaak dat ze dat nooit meer terugkrijgen.maar je bent meer dichterbij dank je denkt. Wat vinden jullie van mijn verhaal een hebben jullie hetzelfde?laat het me graag weten.😀

Heyy,

Ik vind het niet raar dat je je basisschool tijd soms mist hoor! Je begint nu te puberen en je kinderlijke kant begint wat te verdwijnen / veranderen dus het is logisch dat je soms je oude zelf mist.

De komende jaren ga je jezelf echt goed verder ontwikkelen en ik weet zeker dat je een goede persoonlijkheid hebt! Je gaat nog uitvinden wie je precies bent en dat je af en toe je oude zelf mist is heel normaal en dat mag ook echt, maar onthoud ook goed dat je nu ook echt goed bent zoals je bent en je hebt nog een heel leven voor je waarin je zeker weten nog heel veel leuke dingen gaat beleven! :)

Liefs, ItsJustMe <3


Reageer