Ik ben V en ik ben 14 jaar oud. Ik ben trans en gay. Ik wil gewoon minder eenzaam zijn. Iedereen heeft van die geweldige tiener ervaringen, ze krijgen verkering, ze hebben vrienden in de buurt. Ik wil gewoon ook het naar mijn zin hebben. Ik wil graag een vriendje. Ik wil graag vrienden waar ik makkelijk naartoe kan. Ik wil graag iets leuks kunnen doen. Tienerjaren zijn zo kort. Ik wil er iets van kunnen maken. Queer zijn houd dit allemaal tegen. Van de vraag "ben je een jongen of meisje" opnieuw en opnieuw van tieners die denken grappig te zijn. Ik ben echt bang dat queer zijn mij tegenhoud. Ik zit in een klein rotdorp. Ik wil gewoon minder eenzaam zijn.
hallo, ik ben 17, ik heb geen vriendin, geen verkering. De enige manier dat ik vrienden maak is via een penvriendensite. Ik woon in een heel klein dorpje van 5 huizen, waarvan de 5de een molentje is, die tot ons toe behoort, en wij zijn de enige die het dorp bewoond houden. Wij kennen wel alle eigenaren van dehuizen. Ik heb leren autorijden waar ik erg blij mee ben, ik spreek 10 talen waarvan 3 vloeiend en 2 gevordert, 5 beginner. Ik woon 1 uur en 20 kilometer van de grote stad L af. ( naam van stad weggehaald vanwege anonimiteit )
Ik ga niet naar school; ik doe thuisschool. En toch vermaak ik me op deze manier. Wanneer ik een rijbewijs heb, ga ik weer lekker rijzen, wss in Roemenië wonen . Ik woon op een boerderij, en ben daar blij mee; ik werk elke dag met de koeien (Jersey koeien, schatjes), en zeer binnen kort moeten we een kalf van de dochter van de koe krijgen, en dan krijgen we weer heerlike verse eigen-koeien melk, ipv dat vieze winkel melk wat hedendaags melk wordt genoemt.
Wees maar gerust; je bent niet de enige in een "klein rotdorp"(al vind ik dit dorp waar ik in won niet zo rot), en je bent niet de enige zonder verkering.
Ik moet beginnen met: ik ken de trans ervaring niet. Maar wel die van lesbisch zijn en behoorlijk eenzaam.
Ik wil gewoon zeggen: jouwn tijd in de zon komt nog wel. Misschien als je pas wat ouder bent maar dan kan je echt een stuk meer genieten. Jij gaat nog je perfecte momenten hebben en vrienden die echt ziels veel om je geven.
Maar soms ligt de puzzel net wat anders dan verwacht.
Ik ben veel verhuisd toen ik klein was, van de ene stad naar de ander. En toen kwam ik van de grote stad ( naam stad verwijderd vanwege anonimiteit ) aan de andere kant van Nederland terecht. Dus ik voelde me daardoor toch wel anders. Ik zeg diadeem, de rest zegt haarband.
En toen ik naar school ging werd ik jaren lang gepest omdat ik gewoon anders was. Op veel manieren. Ik vond jongens helemaal niks. Ik snapte niet waarom iedereen make-up zo leuk vond of alleen maar de top40 luisterde. Ik wou gewoon m'n spelletjes spelen en m'n tekeningetjes maken.
En toch op een magische manier kreeg ik steeds wat meer mensen erbij die er ook niet helemaal bij paste. Het heeft me gewoon heel veel jaar aan eenzaamheid gekost om in 1 jaar wat vrienden erbij te krijgen. Maar net zoals hoe jij je eenzaam voelt zijn er 10 andere die dat ook hebben, want het is eenmaal een menselijk iets om je zo te voelen.
En dan helpt het niet dat iedereen jouwn gender in twijfel trekt, maar dat heeft ook gewoon tijd nodig.
hoi
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.