Skip to main content

Hi, de laatste tijd twijfel ik of ik een therian ben. Dat komt omdat ik laatst 2 korte soort van shifts had gehad en toen ik naar bos geluiden ging luisteren ging ik heel random huilen en ik wist niet wrm. 

Heeft iemand advies voor mij?

Groetjes charlie ♡

mischien kun je op het internet opzoeken wat een therian is en dan kijken wat een therian is en DAN kijken of je een therian bent

sorry als je t niet begrijpt

Hoi,

Ik begrijp dat je je momenteel als een therian voelt, maar ik wil je helpen om dit vanuit een christelijk perspectief te bekijken. In de Bijbel staat dat wij mensen zijn geschapen naar het beeld van God (Genesis 1:26). Onze identiteit komt van Hem, niet van dieren of andere wezens.

Soms kunnen spirituele invloeden ons op het verkeerde pad brengen, en de Bijbel waarschuwt voor krachten die ons misleiden (Efeziërs 6:12). Wanneer we ons identificeren met iets anders dan wie God ons heeft gemaakt, kan dat een teken zijn van verwarring of geestelijke aanvallen.

Jezus zegt in 2 Korintiërs 5:17 dat wie in Hem gelooft een nieuwe creatie is. Je bent geen dier; je bent een kind van God. In Jezus vinden we onze ware identiteit en rust (Matteüs 11:28). Als je Jezus zoekt, zal Hij je bevrijden van verwarring en je de vrede geven die je zoekt.

Ik nodig je uit om je te richten op Jezus, de enige die je ware identiteit kan laten zien en je kan genezen van verwarring. Ik bid dat je de liefde van Christus mag ervaren en dat je je in Hem mag vinden.

Hi, de laatste tijd twijfel ik of ik een therian ben. Dat komt omdat ik laatst 2 korte soort van shifts had gehad en toen ik naar bos geluiden ging luisteren ging ik heel random huilen en ik wist niet wrm. 

Heeft iemand advies voor mij?

Groetjes charlie ♡

Ik gok dat je waarschijnlijk een tiktok of youtube video gezien hebt. Zonder social media wist je waarschijnlijk niet eens wat therians waren.

Denk er eens overna

Reageer