Skip to main content
Vraag

Ik ben geen deel van de LHBTQI+ gemeenschap maar vind het wel cool. Raar?

• July 8, 2025
  • 10 reacties
  • 106 Bekeken

Anoniemejongen3
Forum|alt.badge.img+1

Zoals de titel al zegt ik ben hetero en heb dus op die manier eigenlijk helemaal niks met de  LHBTQI+ gemeenschap, maar ik vind dat wel heel cool. Ik was bijvoorbeeld laatst een serie aan het kijken ( station 19 ) en daarin gingen ze mee doen aan pride en dat vond ik heel cool en ook een spel dat ik speel ( bus simulator 21) heeft een speciale pride bus en dat vind ik dus heel cool. En ik heb ook gewoon respect voor mensen uit de LHBTQI+ gemeenschap. Maar is het raar dat ik die gemeenschap zo cool en leuk vind als ik zelf hetero ben? En hebben meer mensen dat?

Heel erg bedankt voor het lezen en nog een fijne zomer!

10 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • July 8, 2025

Hey! Nee dat is niet raar. Ik vind eig dat iedereen, dus ook hetero (ik ook) bij de regenboog hoort. Hetero is gewoon deel van alles gelijk aan de andere geaardheden  vind ik. Ik ben nog 13 maar zou zeker mee doen aan iets gezelligs. Ik vind dus dat die "gemeenschap  eig gewoon wij allemaal is 😍

Liefs Tover x😙

• July 8, 2025

Hallo,

Dat is zeker niet vreemd hoor. De mensen van de LHBTQIA+-gemeenschap moeten inderdaad heel wat doormaken, en ik heb daar ook bewondering voor. Ik begrijp ook dat je dat dan cool vindt, ook al ben je zelf hetero.

Leuk trouwens dat je bus simulator speelt! Ik wil het nog altijd installeren, maar ja. Nog even doen dan.

Groetjes en jij ook een fijne zomer!

Anoniemejongen3
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • July 8, 2025

Heel erg bedankt allebei 

natuurlijk_roodharige leuk dat jij ook bussimulator wilt downloaden. Ik vind het een erg leuk spel maar soms een beetje moeilijk.

• July 8, 2025

Hii

Dat is niet raar hoor! :) 

Bussimulator lijkt me ook leuk! Maar dat kost geld toch of kan het ook gratis? Had het vgm wel een keer geprobeerd maar kan ook een andere zijn geweest😁

xx Lieve

Anoniemejongen3
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • July 8, 2025

Hey ​@Lieve2009  heel erg bedankt voor je rearchitect en inderdaad bus simulator 21 kost geld ( in iedergeval op de PlayStation ) ik had het net gekocht omdat het nu korting heeft bij PlayStation.

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • July 8, 2025

Niet raar hoor. Ik ga ook heel graag om met lhtbqi, ik nam al 2 keer in aan de Prague pride en ga volgende maand weer.

Ik ben trouwens ook heel nieuwsgierig naar hoe dat dan in de praktijk gaat, met iemand van hetzelfde geslacht.

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • July 8, 2025

Hoi hoi, helemaal niet raar, helemaal top juist, en ik ben het eens met ​@Tover01  we horen er eigenlijk allemaal bij ! En geniet van het spel!  Wat anderen vinden is leuk en aardig maar je doet niemand iets verkeerds en dus mag je volop  lol hebben en steunen wie je wilt!

Groetjes liefs Tartan X

Anoniemejongen3
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • July 8, 2025

Heel erg bedankt Diana en tartan15 

Diana: wat leuk dat je mee gedaan hebt aan Prague pride en veel plezier met de volgende. 

Tartan15: Heel erg bedankt ook voor het plezier met het spel!

Forum|alt.badge.img+1

Heb je wel eens gehoord van de term "straight ally" het is iemand die zelf straight is maar de lgbtqia+ communitie steunt. 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 6, 2025

Nee hoor, dit is niet raar. Je kan ook gewoon een supporter zijn.