Hoi iedereen, ongeveer 5 maanden geleden zag ik filmpjes op instagram over het christendom. Ik vond het heel interessant dus ben ik me er meer in gaan verdiepen, toen ik dat ging doen veranderde er best veel, ik voelde me blijer en ik had het gevoel dat god bij me was! Na een tijdje vertelde ik aan mijn moeder dat ik graag de bijbel wou gaan lezen, mijn moeder kocht de bijbel en ik begon te lezen. Heel veel dingen uit de bijbel herkende ik uit mijn eigen leven, toen ik iets verder in het boek was wist ik echt zeker dat hij bestond en ook dat ik een goede christenen wil worden. Dat vertelde ik aan mijn moeder maar volgens mij nam ze het niet zo serieus. Nu is het al 4 maanden later en ik vindt het steeds moeilijker dat ik de enige ben die gelovig is want mijn vrienden en familie schelden de hele tijd met ‘jesus’ of met ‘god(verdomme)’ ik wil er echt wel wat van zeggen maar ze doen er toch niks mee. Wat moet ik nu doen want ik zou me heel graag willen laten dopen en naar de kerk gaan enz. En ik wil ook naar een christelijke school maar ik schaam me er een beetje voor omdat ze me totaal niet begrijpen.
Ik vond het heel fijn om dit te delen en als jullie advies hebben zou dat heel fijn zijn!!
Liefs van mij :)