Skip to main content
Vraag

hoe train je je paranormale zelf?

• April 24, 2025
  • 32 reacties
  • 313 Bekeken

Toon eerste bericht

32 reacties

• May 28, 2025

Hallo iedereen. 

Hahah ik wil dit helemaal niet delen, maar het is na mijn mening best grappig . 

Ik had laatst een discussie met mijn vader. Mijn vader is al zins zen 16 op de bouw. Dus mijn vader haalt de 67 niet kwa pensioen dus ik grap dan elke keer met hem dat hij maar op de klein kinderen meot passen. 

En toen begon mijn vader over het tweeling gen in de familie.  De opa van mijn oma had 2 tweelingen. En het slaat steeds een generatie over maar een vrouw kan het gen niet door geven. Dus mijn oma haf geen tweeling. Maar ik had zelf officeel een tweeling moeten zijn. 

De kans is dus groot dat ik een tweeling krijg. 

Maar zins mijn vader dat zij was niet het woord tweeling in mijn hoofd maar een drieling. 

Dus ik hoop zo zo zo erg dat *geesten* (hoe je het ook wilt zeggen) tegen me liegen...…

Dus ik heb nu een trauma door mijn vader

Dus ik had dat aan mijn vader verteld over drieling en die kwam bijna niet meer bij van het lachen

Dus ik ben bang dat ik nu een drieling krijg.

Ik kan er om lachen, maar hoop dat het niet waar is 

Groetjes de badeend met een trauma 

froggo.123
Forum|alt.badge.img+4

Hey mensen!

lang geleden dat ik hier actief was, maar ik vind dat ik hier toch even op moet antwoorden haha

ik heb een oma die in 2001 overleden is, dat is 8 jaar voordat ik geboren werd. Toen ik klein was (2 ofzo) en nog niet kon praten, was ik ‘s nachts altijd aan het giechelen en als mijn ouders dan boven kwamen of uit hun kamer kwamen omdat ze mij hoorden, stond ik lachend te wijzen naar een hoek die voor hun gewoon een lege hoek was. later, toen ik net kon praten, wees ik nog altijd naar dezelfde hoek, maar nu zei ik er “daar” en “oma” bij. Niemand had mij ooit verteld dat ik een dode oma had.  Ook voel ik soms de aanwezigheid van die oma, en als ik me niet goed voel voel ik dat ze me knuffelt. En afgelopen maandag werd ik ‘s ochtends wakker met het hele sterke gevoel dat ik perse naar een fotolijstje MOEST gaan kijken dat op zolder lag, waarvan iedereen dacht dat er alleen maar een briefje inzat dat mijn vader als klein jochie geschreven had omdat hij beneden was geweest in de nacht. Ik zag op het eerste gezicht niks raars aan dat briefje, maar iets in me zei dat ik het open moest maken. Toen bleek dat briefje van mn vader een 2 keer dubbelgevouwen stuk papier te zijn, waar een recept op stond dat mn oma ooit geschreven heeft! 

ook voel ik net zoals ​@lovegood vaak dingen aan. de moeder van mijn beste vriendin is een soort tweede moeder voor mij. ik noem die moeder even G. Ik zat ooit in de economieles op school, toen ik ineens het gevoel kreeg dat ik perse op dat moment op mn telefoon moest kijken. Hetzelfde moment appte G mij dat het niet goed ging met dr. Ook zei G ooit dat ze misschien wel eens langs zou komen bij mn bijbaantje, en toen ik 2 dagen later aan het werk was voelde ik aan dat het echt helemaal mis was met G. Ze bleek die dag in het ziekenhuis te zijn beland met een hersenvliesontsteking. Toen G in het ziekenhuis lag met die hersenvliesontsteking, had ik met haar afgesproken dat ik op een dinsdag een keer op bezoek zou komen. Alleen ben ik bang voor dat ziekenhuis, omdat mijn oma (degene waar ik het eerder al over had) daar is overleden door een fout van het ziekenhuis. Dus ik had de zaterdag voor die dinsdag een mental breakdown omdat ik het eng vond. Toen voelde ik mijn oma’s aanwezigheid, en ik vertelde haar wat er aan de hand was. Ze zei dat het allemaal goed zou komen en dat ik niet bang hoefde te zijn. De volgende dag mocht G naar huis, ze was op een of andere manier in een nacht tijd zoveel beter geworden dat ze niet meer hoefde te blijven. Ook was ik ooit met S (mijn vriendin als in verkering) in een speeltuin vlakbij het huis van G, en ik had G gebeld om te vragen of ze toevallig thuis was. Ze nam niet op. Toen ik ongeveer een half uur later tegen S zei dat G niet vaak terugbelt, belde G precies op dat moment terug. 

Dus ja dat zijn een aantal “paranormale” dingen die ik heb meegemaakt, en net zoals ​@lovegood voel ik vaak ook gewoon aan als mensen zich niet goed voelen dat er dan iets met hun aan de hand is zegmaar!

greetz
@froggo.123 

lovegood
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • May 30, 2025

Het is niet helemaal trainbaar, als je het hebt kun je de beter en slechter in worden 

lovegood
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • June 14, 2025

Hoi iedereen en speciaal ​@Badeend en ​@eendje 

Ik heb een paranormale gebeurtenis gehad.......

Ik ging deze week op kamp en de nacht voor kamp had ik het idee dat een meisje iets met haar knie zou krijgen.

Nu kreeg klasgenoot nep-plant (bijnaam) een ongeluk met haar knie en moest ze naar het ziekenhuis.

Ja, wat moet ik hier mee

Groetjes Lovegood 

• June 15, 2025

Hoi ​@lovegood 

Ik denk dat je er niet veel mee moet 🤣

Altijd leuk als je iets denkt en het echt gebeurt.

Maar je kan er niet veel aan veranderen. 

En als je het wel wil veranderen gaan mensen je raar aankijken. 

Nep-plant veel sterkte in het ziekenhuis. 

Groetjes badeend 

• June 18, 2025

precies wat ​@Badeend eigenlijk zegt, er is niet echt iets aan te veranderen..

Wel enge ervaring om mee te maken!! was het verder wel leuk op kamp??

lovegood
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • June 19, 2025

Hoi ​@eendje 

Ik ga hier niet op reageren in verband met forum regel chatgesprek