Skip to main content
Vraag

hoe train je je paranormale zelf?

• April 24, 2025
  • 32 reacties
  • 313 Bekeken

lovegood
Forum|alt.badge.img+4

Hoiiii

Ik zou graag wat meer paranormaal worden,

Ik kan nu bijvoorbeeld al, weten hoe iemand zich voelt, problemen van mensen weten zonder dat ze het me vertellen en weten wat voor iemand iemand is.

Ook had ik 2 keer het gevoel dat iemand iets ergs ging overkomen,

1 keer dat mijn moeder iets ging overkomen en ze kreeg een ongeluk en haar tanden en neus waren gekneusd en haar gezicht lag open.

1 keer dat mijn zusje iets ging overkomen maar met haar gebeurde niks. Een vriendin viel op die dag van de trap en had haar arm gebroken.

Ik zou dit graag beter kunnen en ook meer van dit soort dingen kunnen.

Heeft iemand tips?

Groetjes Lovegood

32 reacties

lovegood
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • April 24, 2025

Ik ben iets vergeten,

Heel dom van me

Toen ik 6 en toen ik 12 was was er iemand overleden.

Van toen ik 6 was weet ik niet meer zo goed alleen dat ik op school was en ik tegen de juf zei dat er iemand dood was gegaan. De juf vond het maar raar. Later bleek dat mijn overgrootvader was overleden.

Toen ik 12 was riep mijn vader mij en mijn zusje aan tafel en zei dat hij iets moest vertellen, ik wist gelijk dat onze overgrootmoeder was overleden. Dat zei ik toen niet naar ik dacht het wel. 

Groetjes lovegood 

Haud machina sum
Forum|alt.badge.img+1

Ik zou zeggen dat je je paranormaliteit niet kan trainen omdat ik denk dat dat niet kan bestaan.

wat je hebt omschreven is volgens mij gewoon empathie, intuïtie en toeval.

dus je bent een normaal en functionerend mens. En daar is niks mis mee, want ook al heb je geen superkrachten ben je nog steeds speciaal 😘

May00
Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • April 29, 2025

Het bestaat zeker wel. Mijn ex vriendje had een droom waarin zijn vader overleed in een brand. De volgende dag overleed zijn vader aan kanker. Had een vriendin  dingen kon bewegen met gedachte .(hele klas stond er bij)Dus ik geloof zeker in paranormale dingen. Ook had ik out of body experiment. Veel mediteren en er over lezen kan helpen als dat te zweverig word zou ik er gewoon veel over opzoeken. Ik ben 15

lovegood
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • May 2, 2025

@May00 

Hoe voelt het als je een out of body experience hebt?

Ik ben trouwens 13 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • May 2, 2025

@May00  het is niet zo vreemd dat je over de dood van je vader droomt en dat die dan ook echt overlijdt als hij terminale kanker heeft.

@lovegood die voorvallen die jij beschrijft zijn toeval.  Je denkt waarschijnlijk zo vaak dat er iets ergs gaat gebeuren en dan gebeurt er niets en dan vergeet je dat.  Die ene keer dat er wél iets gebeurt (en eigenlijk geldt dat alleen voor het voorbeeld van je moeder), onthoud je dat wél en dan denk je dat je de toekomst kunt voorspellen.   

• May 2, 2025

Is het ook paranormaal dat ik doden mensen (geesten) zie en voel. 

Dus ja ik vind ook dat het bestaat............ 

lovegood
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • May 2, 2025

@Badeend 

Ja dat is paranormaal, ik kan dat niet maar ik heb wel op sommige plekken dat ik me niet alleen voel en daar dan ook in mijn hoofd dat er iets contact probeert te maken.

Ik ben ook heel gevoelig voor het weer, ook dat als er storm in de lucht hangt dat ik dan moe ben en niet kan concentreren. Ale het dan stormt ben ik blij en wil ik naar buiten.

Groetjes lovegood 

• May 2, 2025

Oke. 

Ja ik zie ze af en toe. Meestal zijn ze aardig se rest zijn echt etters. 

Ik zou niet weten hoe je het moet trainen, ik kan het gewoon. 

Ik kan ze zien, mijn vader hoort ze. En mijn moeder voelt ze.

Dus sorry ik kan je niet helpen, hoe je paranormale word. 

Groetjes badeend 

lovegood
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • May 2, 2025

Weer hoi!.

Weet iemand hoe het is als je geesten voelt want ik voel soms op plekken me niet alleen en dan voelt het alsof er iets binnen probeert te komen in mijn hoofd. 

Ik kan trouwens ook soort van ziek worden van bepaalde meestal oudere  ruimtes. Is dit dan dat ik een geest of dat iets slechts gebeurt is voel of gewoon iets anders?

Groetjes Lovegood 

• May 2, 2025

Hoi

Voor mij is het dan. 

Dan gaan al me haren overeind staan. En dan zoon koude rilling terwijl er geen wint is. 

Baddereend

• May 2, 2025

Hey ​@lovegood! Soms heb ik ook dat soort dingen.

Ik heb bijvoorbeeld heel vaak een deja vu over de raarste dingen. Maar het is heel vreemd. Dan gebeurt het, ik heb een deja vu. Maar ik vergeet alles. En dan een paar maanden later gebeurt het opnieuw met hetzelfde deja vu.. Het voelt als een soort loop best vreemd, weet een van jullie hier iets over?

Ook voel ik mij net als jou vaak niet alleen terwijl ik wel alleen ben. Ik hoor dan dingen vallen, geritsel etc. Soms hoor ik ook mijn naam en als ik dan om me heen kijk is niemand. Als er wel iemand is vraag ik wat er is en zeggen ze dat ze niks zeiden. 

Ook zie ik soms wezens in mijn ooghoek. Ik weet dat dit fantasie kan zijn maar toch zet ik het er ff bij. Misschien heb jij dit ook, ​@Badeend?? Ik heb het hier al vaak met mijn ouders over gehad maar ze zeggen dat ik te veel films kijk enzo.

Zelf heb ik ook behoorlijk goede reflexen. Ik weet niet of dat ook iets paranormaals is maar ja. Ik VOEL het als iemand naar me kijkt. Ik voel het als iemand me afluistert en ik voel het als iemand achter me staat. (zelfs als er niemand is en dat is echt eng..)

als jullie deze dingen ook hebben, vertel het me aub! Ik voel me raar en alleen omdat niemand die ik ken dit heeft..

Ik weet niet of je het kan trainen maar je kan er denk wel mee leren omgaan. Ik weet niet hoe, maar misschien hebben anderen tips!

Groetjes eendje🐥

• May 6, 2025

Hoi eendje 

in het beging dacht ik zelf ook dat het fantasie was, maar op het geven moment Zach ik steeds iemand die me bang wou maken. En dat lukte hem, ik ging er over praten met mensen en die ook paranormaal zijn. En ik ging er over praten en ik kon hem langzaam steeds beter zien en beging dingen op te noemen, en toen ben ik naar mijn vader gegaan en die geest? Begon te praten met me vader, dat kan ik niet uitleggen. En hij zij dat het geluids overlast was, hij wou dat ik stiller was maar ik was dat niet. En toen ging ik online zoeken met mijn vader en bleek dat er ergens in het bos precies de man die ik beschreef, voor 2000 dood was gegaan, en die woonde in het bos bij een camping. En ik moest daarna moest ik duidelijk uitleggen aan die man dat niet het geluids overlast was en dat is het respectloos vond dat die me bang maakte. En daarna heb ik hem nooit meer gezien

en die man leefde voor dat ik leefde

Je hoeft me niet te geloven, maar wou het je wel vertellen. 

Moet ik ophouden met praten of niet ?

groetjes badeend

lovegood
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • May 6, 2025

Hoi ​@Badeend 

Ik denk dat je moet blijven praten maar wel moet oppassen, ik geloof je over de geest.

Vind je dat eng?

Groetjes Lovegood 

• May 6, 2025

Hey ​@Badeend tuurlijk geloof ik je, wat goed dat je dit vertelt!

Net zoals ​@lovegood vraag, vind je dit eng?

Heb je nu nog last van die geest? Ik hoop dat die man zijn vrede heeft gevonden en je nu met rust laat.❤️

Groetjes eendje🐥

• May 7, 2025

Hoi. 

Moet ik oppassen met praten 🫣🤨🫡

Julie hebben waarschijnlijk geesten die gewoon even kijken hoe en wat of familie van Julie. 

Maar ik heb ook mensen die me gewoon keihard willen lastig vallen. Of zoals Die man waarover ik vertelde die had een probleem en schoof het in mijn schoenen omdat ik toen (nu nog steeds) heel slecht ben om me af te sluiten voor ze. Deze mensen willen wat van me en dat doen ze door te dreigen en irritant doen en proberen intimiderend over te komen en ja bij mij lukt dat wel. En ik had laatst gewoon iemand wist niet wie of wat het was, maar die wou gewoon fucken met me en dat is niet altijd even prettig want hun kennen mijn zwakke plekken en die gebruiken ze dan tegen je. Dus ja af en toe is het wel eng, maar meestal niet. Ik heb ook gewoon familie die bij me is en die zijn niet eng (gelukkig 🤣)

Ja die man is rustig heen gegaan. Is onder tussen ook een klein jaartje gelden. Dus nee van die man heb ik geen last meer. 

En het leuke is nog wel eerst wou die me bang maken voor iets wat ik niet deed. En toen ik het het duidelijk vertelde dat dat niet mijn schuld was, was die eigelijk gewoon aardig en probeerde me niet meer bang te maken. 

En sorry als de reactie af en toe lang duren. Heb eigelijk nog nooit met mensen (behalve mijn ouderen en vrienden van me ouders) hier over gehad. 

Julie zijn aardig 😇

Groetjes badeend.

May00
Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • May 7, 2025

*Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon*

@lovegood 

het is heel vreemd ik liep door mijn huis. Met het idee gewoon naar beneden te lopen en het voelde heel echt maar mijn stiefvader zag me niet en mijn zusje ook niet. Toen merkte ik dat het heel vroeg was en wilde ik weer naar boven om te slapen en werd ik mijn kamer in gezogen en zakte door de grond. Toen schrok ik wakker en ik kon me gewoon niet meer bewegen. Later kwam ik erachter dat wat ik gezien had geen droom was en ik vertelde wat m’n zusje aan het doen was . Aan mijn stiefvader en die zij dat dat prc was wat ze had gezegd en gedaan.DAT DEED ZE DUS OOK ECHT DIE OCHTEND . En niet alleen in die droom en de tijd in mijn droom kwam overeen met de tijd dat m’n stiefvader beneden was en alles

ben nu 15 was ook 13 toen dit gebeurde 

lovegood
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • May 7, 2025

Hoi ​@May00 

Eng.

Ik had dus al 2 dagen het gevoel dat er iets was met Libelle uit mijn klas (niet haar echte naar maar insecten zijn leuk) en waar kwam ik vandaag achter?

Libelle heeft het uitgemaakt met haar vriendin (als in ♥️) en daar was ze verdrietig over. Merkte ik al 2 dagen voordat ze dat zei.

Groetjes Lovegood 

• May 7, 2025

Ik had een paar dagen geleden een rare enge droom.

Het ging erover dat ik boven was en dat mn zusje in haar kamer zat te staren en een langzaam griezelig liedje zat te neurien. Ik ging naar beneden om tegen mn ouders zeggen dat ze boven was, toen ze beneden zat te knutselen. Nou ik weer naar boven en weg was mn neuriende zusje. Ik vond het echt eng en krijg er nu nog steeds de kriebels van brrr

lovegood
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • May 8, 2025

Hoi ​@eendje 

Niet om je te beledigen maar ik denk dat je het je hebt verbeeld 

Groetjes Lovegood 

May00
Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • May 9, 2025

@eendje 

heyyy het lijkt me een enge ervaring

heb je het gevoel dat het iets betekent ?

• May 9, 2025

@lovegood ik vat het niet gemeen op hoor ik sta open voor meningen;) het was ook maar een droom ofc dus het was toch niet echt haha

@May00 ik weet niet of het iets betekent haha

lovegood
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • May 10, 2025

Hoi mensen die dit lezen en in het speciaal: ​@eendje

Gister had ik uitval en zat ik buiten een boek te lezen ( kan niet tegen de herrie binnen) en ik kreeg het gevoel dat ik naar binnen moest gaan om iemand te helpen. 

Ik zag daar mijn goede klasgenoot, T (anderae T dan de vorige keer)  en T was in paniek en zijn fietssleutel kwijt. Ik hielp natuurlijk zoeken, T vond zijn sleutel niet.

Maar het was zo raar want ik kreeg dat gevoel en luisterde ernaar en kwam T tegen.

Ik vind dit een beetje eng…

Groetjes Lovegood 

• May 12, 2025

Heeee ​@lovegood 

wat bijzonder dat je dat gevoel kreeg! Ik weet niet hoe ik je hiermee kan helpen, maar je kunt altijd met mij praten!❤️

• May 13, 2025

Hoi ​@lovegood 

1 ding weet ik wel je hoeft er niet bang voor te zijn 

Groetjes badeend 

• May 15, 2025

Ik wilde bijna typen dat ik dat ook wel zou willen kunnen maar ik twijfel toch- het zal niet altijd prettig zijn.

Maar wist niet dat het trainbaar was