Skip to main content
Vraag

hoe denken jullie over mij?

4x4_campervehicle
Forum|alt.badge.img

hoi, ik heb een vraag hoe denken jullie over mij?

ik ben ong 1.70 lang, heb ong blond haar, lang blond haar, grijze of blauwe (weet ik niet zeker) ogen. Het liefst draag ik kleding die ik al maandenlang achterheen draag; het woord higyene doet me niks, en ik maak me ook geenenkele zorgen om hygiene.
Ik ben officieel Nederlands, maar ben geboren in Frankrijk, heb daarna een poosje in Portugal gewoond waarna ik een 2 a 3 jaar lange reis door europa heb gemaakt. 2 jaar hebben wij in Roemenië gewoond, waarna weweer weg zijn gegaan omdat het land in Roemenië voor ons te duur was. Ik ben in in deze reis in Spanje, Frankrijk, Italië, Kroatië, Servië, Slovenië, Bosnië en Herzegovine, Bulgarije en Roemenië geweest, waarna we uit eindelijk een boerderij (van meer dan 200 jaar oud) gekocht hebben in Spanje. Hier willen we echter weer weg wegens veel en veel te veel problemen, zowel met dieren als met alle soorten mechanica. Hier op de boerderij heb ik ook uitstekend auto leren rijden.

Ik spreek vloeiend Nederlands, Frans, Spaans, Engels, gevordert Roemeens, Moldavish, Duit en een heel klein beetje Italiaans, maar op zijn minst wil ik vloeiend wordenin Romeens, want het is mn droom taal en ook mijn droom land; ik wil gaarne vóór mijn 21 in Roemenië wonen :).  Ik speel geen computer spelletjes, want ik vind het stomme dingen. Heel af en toe schiet ik met pijl en boog, soms rijd ik op t paard, meestal breng ik de koeien van hot naar her. Ik zit graag op penvrienden sites, want dat is mn enige manier om aan soiale privé ontaten te komen (ik doe aan thuisshool; ben nog nooit naar shool geweest). Ook vind ik het leuk omnaar 2de hands auto's in vershillende landen te kijken. Ik heb geen eigen telefoon, noch computer/laptop,ik gebruik altijd de familliale laptop, en soms, heel soms, mijn vaders telefoon. Ik look graag in mn vuile berg shoenen, vuile blauwe overall, en soms daar overheen een vuile wind-en-water dihte jas. Ik mag aan nemen dat de enige indruk die mensen daarbij hebben is dat ik een boer ben, en dat isook de indruk die ik wil dat ze hebben. Ik vind het helemaal niet erg om met vuile overall door de stad rond te sjokken, ik vid het zelfs wel prettig :). Ikheb een hekel aan het nemen van douches, haaren borstelen en mn vuile kleding veranderen voor schone

ik hoor graag jullie mening :)

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit en leesbaarheid.

16 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 496 reacties
  • 17 februari 2025

Tsja, los van je opmerkelijke leven in al die verschillende landen en al die verschillende activiteiten vind ik je ook wel een beetje vies.  Maar dat vind je zelf alleen maar prettig dus je bent wel blij met mijn oordeel.

Ik vind mensen die alternatief leven altijd heel interessant maar jouw leven is toch wel bijzonder alternatief, misschien ook wel een beetje marginaal.

Je schrijft trouwens prima Nederlands voor iemand die nooit naar school is geweest; heel knap!

armydreamerss
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 65 reacties
  • 17 februari 2025

Hoi ​@4x4_campervehicle

Ik zo zelf werken aan je hygiene want ik denk dat meiden afhaken bij dat

Maar geloof me je vindt wel iemand maar deze topics gaan je daar niet bij helpen

Groetjes

-armydreamerss

4x4_campervehicle
Forum|alt.badge.img

hoi, bedankt voor jullie antwoorden.

ik weet dat als ik ooit een relatie wil, dat ik wss ga moeten veranderen, en daar zit ik wel een beetje mee, want iig wil ik helemaal niet veranderen. Maar verder voor gwne menen en famillie; je moet me maar gwn accepteren hoe en wie ik ben, ik ga echt niet veranderen omdat ik anders niet in de, hoe noem je zoiets…… maatchapij pas, maar iig wil ik ook niet zo in de maatschapij passen; ik wil mn eigen leventje leven. Ik ben nog nooit naar school gegaan, maar mijn ouders hebben me een hoop geleerd. Ook is het feit dat ik alleen van het soort muziek houd dat niet wereld beroemd is; ik houd niet van k-pop, metal, hard rock etc. er is nog maar een heel klein beetje rock 'n roll die ik leuk vind (Peter Koelewijn: Kom Van Dat Dak Af en BOTS: BOTS proeven). Ik houd heel veel van volk muziek, mijn favorieten zijn de spaanse Aira da Pedra (alle liedjes) en Varend Volk: This Night We Spend Ashore. En zee mans liedjes vind ik ook leuk, hiervan is mijn fav groep The Fisherman's Friends.

en uhhh….. dris n vrij groote kan dat als wede boerderij in frankrijk gaan kopen, dat 2 van mn broers dan naar fr lopen met de paarden, ik daar rustig achter aan kom met de koeien (te voet wel te verstaan)(koeien gaan nou eenmaal langzamer dan paarden). Tis ong 1000km van hier naar frankrijk, maar het klinkt me eigenlijk wel leuk en lekker avontuurlijk wss heeft nog niemand in het echte leven iemand gezien (vooral van mijn leeftijd) die 1000km gaat af leggen met de koeien (2 Jersey's). Het kan gevaarlijk zijn, maar dr is zoveel gevaarlijk, en ik maak me eigenlijk niet zo'n zorgen om mn dood; als dood het ergste is wat er kan gebeuren, dan zie ik niet zo in wat er zo erg aan is. Mss kan ik tijdens de reis zelfs een boek (met pen en papier) schrijven over dereis 😉. Mijn ouders vertelde over hun bakfiets reis toen ze in Oostenrijk waren, dat ze zelfs, ik geloof op de voor pagina van de krant waren gekomen. Ja vooral in Frankrijk kan ik me daar alles van bij voorstellen 😉(ik ben 1 keer in Neunagelberg, Oostenrijk geweest).

4x4_campervehicle
Forum|alt.badge.img

overigens; die tags kloppen niet, maar kweet nie hoe ze te verwijderen.

de voertuigen waarmee we half eu hebben door gereisd, zijn 1 roemeense transit uit 2001, en 1 franse renault mascott uit 2005 + een heel klein mooi blauw aanhangertje op renault 4l chassis. de transit staat hier nu te verpieteren en heeft geen keuring meer; laatst met asfalteren moestie verplaatst worden, maar rijden konnie niet dus moest een bobcat m aan de achterkant optillen en ietsjes verplaatsen.

j2000
Forum|alt.badge.img
  • De Kindertelefoon
  • 9 reacties
  • 18 februari 2025

Hoi, 

Ik heb de tags voor je verwijderd en aangepast. 

groetjes, 

Sara 

De kindertelefoon 

OnlyMe
Forum|alt.badge.img+12
  • Topper
  • 706 reacties
  • 19 februari 2025

Heyy ​@4x4_campervehicle 

Ik denk voor veel meiden hygiëne echt wel een dingetje is idd. En ik snap die angst van moeten veranderen, zoals je het verteld heb je gewoon een heel speciaal leventje en wil je dat zo houden.

Maar ik denk ook dat als het gaat om échte liefde, dat je iets heel waardevols hebt, zo waardevol dat je vast een keer bereid bent om je een keertje te wassen om dat vast te houden. Ik denk dat het in een relatie gaat om dat je beiden eerlijk bent en dat je je daarin aan elkaar aanpast.

Het maakt ook niet uit wat ik van je vind, want zolang jij blij bent met jezelf ben je een droom jongen.

-OnlyMe

4x4_campervehicle
Forum|alt.badge.img

-onnodige quote verwijderd-

dankje, vooral dat laatste nog nooit van iemand gehoord, hihi 😉. Natuurlijk was ik me wel eens; mijn ouders vinden (irritant genoeg) dat ik me af en toe es moet wassen (bv voor en feestje), en omdat de enige badkuip die we hebben niet aan gesloten is, moet ik wel onder die irritante douche, die we echter zelf gemaakt hebben. Ik snap echter niet waarom iedereen achter de hygiene aan gaat, ik houd zelf helemaal niet van hygiene.

Wij eten hier ook allemaal uit het zelfde bakje, er word nooit iedere dag af gewassen, en zelfs mijn bakje zit hier en daar nog n tikkie vol van eten resten van mss wel n maand terug, hihi, zelfs mn lepel zit zo 😂. Ennuuuhhhhhh………………… is er hier iemand geinterreeert in Korea/Japan/China/Thailand? ik heb geen enkele interrese in aziatische landen; eigenlijk alleen maar in oost-blok landen, en dan nog alleen Roemenië/Moldavië. Maar ik kom waanzinnig veel mensen tegen die interesse hebben in aziatische landen/cultuur en talen.

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 496 reacties
  • 20 februari 2025

Wat mij heel erg boeit is hoe iemand met zo’n bijzonder en ongebruikelijk leven terecht komt op een braaf forum als dit.  Hoe heb je dit gevonden.

Wat die hygiëne betreft, je doet natuurlijk zelf waar je je lekker bij voelt maar als je je zo weinig blijft wassen vrees ik dat je het bij je koeien zult moeten houden als gezelschap - de meeste mensen hebben het niet zo op een stinkende partner.

4x4_campervehicle
Forum|alt.badge.img

ik heb dit forum gevonden door dat ik in het nederlands op zoek was naar een forum voor minderjarigen waar ik hier over kon praten.

(ja je hebt gelijk; erg braaf ben ik niet, en dat is een van de dingen die mijn, ja ongewone, leven zo leuk heeft gemaakt; ik neem aan dat niet iedereen om middernacht met een 3,5tons bus de verkeerde ant langs de rotonde gaat rijden en vervolgens nog maar net de juiste afslach kan in gaan (der was niemand op de weg, en we hadden hier allemaal een hele hoop lol in😂))

natuurlijk zou ik wel n tikkie veranderen, als ik ooit een partner zou krijgen, maar ze moet me ook n beetje accepteren zoals ik ben. Voor het moment wil ik in elk geval niet veranderen; mn famillie weet hoe ik ben, en ik heb liever niet dat ze deze personaliteit vollededig van me af gaan pakken.

P.S, waarom zijn er alleen meisjes die hier op antwoorden? hebben jongens geen enkeleinteresse in levens beschouwing?

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4215 reacties
  • 22 februari 2025
4x4_campervehicle schreef:

P.S, waarom zijn er alleen meisjes die hier op antwoorden? hebben jongens geen enkeleinteresse in levens beschouwing?

Wil als jongen wel reageren hoor. Ik weet alleen nooit zo goed wat ik op dit soort topics moet zeggen. Ik bedoel, het is jouw leven en als jij je er prettig bij voelt is dat prima.  Wij zijn totaal verschillend als persoon. Alles wat jij leuk vindt vind ik niks en waarschijnlijk is dat omgekeerd ook zo. Dus ja, ik kan wel mijn mening gaan geven maar wat heb je daar aan?  Mijn levensstijl is het niet, om het vriendelijk te zeggen. 😅

Dat nooit douchen en altijd in vuile kleding lopen is wel behoorlijk ranzig, maar nogmaals, als jij je daar prettig bij voelt….

Veel succes met de boerderij in Frankrijk.

4x4_campervehicle
Forum|alt.badge.img

joh, ik vraag toch om jóú mening over mijn leven? niet om mijn mening.

en ik weet niet wat jij allemaal leuk vind, dus daar iets over zeggen kan ik ook niet.

wel bedankt voor je antwoord 🙂

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4215 reacties
  • 23 februari 2025

@4x4_campervehicle Nou ok, mijn mening dan. Dat je zoveel talen spreekt is erg mooi. Ook dat je je niet wil laten veranderen is top. Blijf zo doorgaan!

Verder lijkt me zo’n levensstijl als die van jouw echt verschrikkelijk. Ik ben niet zo avontuurlijk als jij. Ik zit ‘s avonds liever op de bank een boek te lezen of een beetje te gamen. 😅

Vond het verder wel grappig dat wij precies het tegenovergestelde van elkaar lijken te zijn. Ik heb niks met het boerderijleven (sorry ​@Tartan15 😉), geef mij maar een grote stad. Ik houd heel erg van metal, hard rock en ja, ook k-pop. Folk muziek en zeemansliedjes vind ik echt helemaal niks. Ik ben ook heel erg geïnteresseerd in Aziatische culturen, vooral Korea en Japan. 

Ik vind het wel leuk om over andere levensstijlen te lezen dus blijf vooral posten.

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • 3302 reacties
  • 23 februari 2025

Geen probleem ​@tim16  😁 behalve het boerderij leven ben ik helemaal je kameraad qua muziek en moraal zeg maar 😉😘

4x4_campervehicle
Forum|alt.badge.img

wel ​@tim16  erg bedankt voor je antwoord 🙂

voor de rest heb ik me wel bedacht: ik heb een hekel aan douches, voor verschillende redenen, maar ik houd veel van badden, dus zo gauwe een aan gesloten bad hebben, zullen men hygiene wel een stuk meer op komen dagen 😉

verder ben ik niet veel online hier op, maar 27 feb zal ik totaal afweig zijn van het internet want dan ga ik met mn vader met een huur busje naar madrid. Heft van mn famillie is nog steeds in frankrijk met enig rijdend voertuig (die ook niet zo blij meer is) Mercedes 407D Notin (campervus) uit 1976, en onze gitaar leeraar is bang dat ijn auto Madrid niet zal halen, dus is een huurbus laatste optie.

4x4_campervehicle
Forum|alt.badge.img

ff iets anders: waarom zecht iedereen toch dat je een verloren liefde moet proberen te vergeten, in de zin van: verliefd worden op het internet(ik bedoel op iemand op het internet bv penvriendensite), een stommiteit uit halen waardoor zei je (iig mij) meteen blokeert, en het contact totaal verliezen.

4x4_campervehicle
Forum|alt.badge.img

ik ben weer terug; ging wel lekker snel met de door mijn vader gehuurde Peugeot Partner, wat wel minder was is dat deze auto zo modern is dat hij gps heeft, en op de radio stond alleen het sort muziek waar wij absoluut niet van houden, en de usb-c adapter werkte alleen om een telefoon aan te kunnen sluiten, dus gps gebruikten we helemaal niet. We moesten de auto achterlaten in de parkeer garage van het train station in Majadahonda (ps Kindertelfoon; ik woon daar niet dus zit ook niks persoonlijks aan; this 400 nog wat km van mijn huis vandaan), en van daar namen we de trein. In deze trein bleven we zitten tot we aan het einde van de trip kwamen, vandaar namen we de metro (ik haat metros), deze namen we tot we in het centrum van Madrid zaten. Daar deden we alles wat we wilden (inc voor paspoort zorgen) en gingen toen weer terug met de metro naar het trein station, en namen de trein weer naar de huur auto. Uiteindelijk kwamen we om 9 voor half 9 uur s'avonds weer terug thuis, wat veel sneller was dan ik had verwacht.

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen