hoi, ik heb een vraag hoe denken jullie over mij?
ik ben ong 1.70 lang, heb ong blond haar, lang blond haar, grijze of blauwe (weet ik niet zeker) ogen. Het liefst draag ik kleding die ik al maandenlang achterheen draag; het woord higyene doet me niks, en ik maak me ook geenenkele zorgen om hygiene.
Ik ben officieel Nederlands, maar ben geboren in Frankrijk, heb daarna een poosje in Portugal gewoond waarna ik een 2 a 3 jaar lange reis door europa heb gemaakt. 2 jaar hebben wij in Roemenië gewoond, waarna weweer weg zijn gegaan omdat het land in Roemenië voor ons te duur was. Ik ben in in deze reis in Spanje, Frankrijk, Italië, Kroatië, Servië, Slovenië, Bosnië en Herzegovine, Bulgarije en Roemenië geweest, waarna we uit eindelijk een boerderij (van meer dan 200 jaar oud) gekocht hebben in Spanje. Hier willen we echter weer weg wegens veel en veel te veel problemen, zowel met dieren als met alle soorten mechanica. Hier op de boerderij heb ik ook uitstekend auto leren rijden.
Ik spreek vloeiend Nederlands, Frans, Spaans, Engels, gevordert Roemeens, Moldavish, Duit en een heel klein beetje Italiaans, maar op zijn minst wil ik vloeiend wordenin Romeens, want het is mn droom taal en ook mijn droom land; ik wil gaarne vóór mijn 21 in Roemenië wonen :). Ik speel geen computer spelletjes, want ik vind het stomme dingen. Heel af en toe schiet ik met pijl en boog, soms rijd ik op t paard, meestal breng ik de koeien van hot naar her. Ik zit graag op penvrienden sites, want dat is mn enige manier om aan soiale privé ontaten te komen (ik doe aan thuisshool; ben nog nooit naar shool geweest). Ook vind ik het leuk omnaar 2de hands auto's in vershillende landen te kijken. Ik heb geen eigen telefoon, noch computer/laptop,ik gebruik altijd de familliale laptop, en soms, heel soms, mijn vaders telefoon. Ik look graag in mn vuile berg shoenen, vuile blauwe overall, en soms daar overheen een vuile wind-en-water dihte jas. Ik mag aan nemen dat de enige indruk die mensen daarbij hebben is dat ik een boer ben, en dat isook de indruk die ik wil dat ze hebben. Ik vind het helemaal niet erg om met vuile overall door de stad rond te sjokken, ik vid het zelfs wel prettig :). Ikheb een hekel aan het nemen van douches, haaren borstelen en mn vuile kleding veranderen voor schone
ik hoor graag jullie mening :)
Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit en leesbaarheid.