Skip to main content

Hoe ben ik daiper Lover geworden

• November 27, 2025
  • 4 reacties
  • 158 Bekeken

hoi1122334455
Forum|alt.badge.img+1

Hoi allemaal een klein stukje vertellen over hoe ik in de liefde voor luiers ben gekomen

Ik was een jaar of 12 toen ik ontdekte dat ik DL ben. Vanaf dat moment voelde het gewoon als wie ik ben, niet iets dat ik af en toe doe. Ik begon onderzoek te doen naar luiers en kwam op een site waar je twee gratis luiers kon krijgen. Die heb ik toen besteld, en zo ben ik begonnen. Sindsdien is het altijd een deel van mijn leven geweest – ik draag ze en geniet ervan, omdat het gewoon bij me hoort.

als jullie ook een verhaal willen vertellen of uitleggen of jullie hebben  vraag hoor ik het graag in deze topic

4 reacties

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • November 27, 2025

Ik ben eigenlijk al mijn hele leven afhankelijk geweest van luiers ik ben ooit wel zindelijk geweest overdag maar bedplassen is nooit weggeweest. Dus ik weet niet echt wat mijn gevoelens zijn voor luiers... Ik vind ze wel comfortabel en blij dat ze mij droog houden maar ik ben niet echt DL.

Ik heb altijd wel een beetje moeite gehad dat ik luiers nodig heb en daarom vind ik fijner om mijzelf klein te voelen. Dat zit zo... Voor een klein meisje is het niet vreemd dat hun luiers dragen en soms ook nog een ongelukje hebben. En als ik me kan gedragen als een klein meisje dan is het helemaal niet erg als ik dan in mijn luier plas. Zo kan ik gewoon iets beter omgaan met mijn situatie. Sinds een tijdje wat meer gaan verdiepen in deze wereld heb ook wat dingen gekocht waardoor ik mij klein kan voelen bijv. een speen maar flesjes staan ook op mijn verlanglijstje en misschien ooit nog echte AB-luiers (vind Kiddo luiers zo cute). Dus ja ik ben een AB-meisje (of eigenlijk TB😅) 

Ik draag tegenwoordig Tena Slip Active Fit Maxi zowel overdag als 's nachts ben benieuwd wat andere mensen dragen en of er ook nog kinderen zijn die AB-luiers of luiers met een leuke print dragen 

Seashell 😘 

hoi1122334455
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • November 27, 2025

nou eigenlijk hoor je dit nu beschrijft ben ik ook wel behalve de spullen dan Ik vind het wel fijn om een klein te voelen maar dan zonder de speen of Flash enzo ​@Seashell 

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • December 5, 2025

Ik was een jaar of 12 toen ik ontdekte dat ik DL ben. 

Kan je dit misschien wat uitgebreider beschrijven had je deze gevoelens altijd al? Of kwam het ineens of had jij of iemand die je kende luiers nodig dat je toen de behoefte kreeg om ook te willen dragen.

Seashell 😘 

hoi1122334455
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • December 6, 2025

​@Seashell 

eigenlijk weet ik het niet of ik het altijd al had maar toen kwam ik erachter dat ik er gevoelens  voor  had