Ik heb al mijn hele leven in geesten geloofd, maar heb nooit iets heel raars gezien, wel eens een schaduw of rode lichten net als ogen in een verlaten huis. Maar nog nooit iets in mijn huis zelf. Het begon twee dagen geleden, een ballon (cijfer 6) die kan rechtstaan viel om, dit kan natuurlijk altijd gebeuren als er lucht uitgaat, maar hij vloog eerst nog 20 centimeter in de lucht voor hij omviel. Ik was op dat moment aan het videobellen met iemand, en die persoon zag het zelf ook. Erna hoorde ik ook de ballon heel tijd bewegen. Toen besloot ik om een klerenhanger aan de kast in mijn kamer te hangen en te zien of er iets ging gebeuren, ik kom wakker de dag erna, niks gebeurd, ik kom s’avonds in mijn kamer, hij is weg, terwijl ik aan iedereen thuis heb gevraagd of die hem weg gedaan heeft en ze niks hebben aangeraakt in mijn kamer, dus ik hang weer een nieuwe gisteravond, hetzelfde verhaal, deze ochtend hing hij er nog en nu niet meer. Ik heb nu weer een nieuwe gehangen maar ben bang om daar te slapen. Ik werd deze nacht ook wakker uit een enge droom die heel toevallig (niet) over geesten ging en die achter me aan zaten… Ik weet niet wat ik moet doen, ik wil niet dat het een slechte persoon is, hoe weet ik dit?
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.