Skip to main content

diepe gedachten

• December 14, 2025
  • 0 reacties
  • 19 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Zo ja hier ben ik dan niet wetende of ik blij moet zijn om klaar de zijn met al die moeilijke tijd of blijven denken dat een deel er van nog steeds in mij zit ik bedoel kijk ik weet dat ik geschiedenis niet kan veranderen like dat jaar gaat voor altijd bij me blijven maar ik weet niet ik zouw all mijn spelcomputers lp's boeken mijn goede cijfers op school ik zouw het allemaal opgeven om dat eenen jaar de verwijderen en verder gaan als een hetero maar dat kan helaas niet.

Het gaat allemaal wel beter ik heb nu een klas met goeie vrienden inplaats van een klas waar van ik bang was om elke dag gepest de worden door me mede klasgenoten verwegen mijn sexualiteid maar ja ik heb wat dingen om me ervan af de leiden ik verzamel nu lp's en ik vind altijd als ik de depressie van vorig schooljaar krijg om naar pink floyd of the beatles de luisteren ik weet niet maar de wall en the white album zijn gwn geweldige muziek op dat moment of elton john oh maar goed heb nu ook gitaarlessen dus heb meerdere hobby's en je weet wel damn ik maak deze lijst lang

Oké ik heb alles eruit gekregen sorry als mijn verhalen op elkaar lijken maar ik vind dit een heel goeie manier van zelf reflectie en nog een vraag als het wk (voor de voetbal liefhebbers) in Saudi-Arabië gaat zijn in 2030 kijken jullie ik zelf niet want ik haat Saudi-Arabië oke doei

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm leesbaarheid.