Skip to main content

christelijke meiden, hoe kijken jullie naar het geloof?

• October 4, 2026
  • 3 reacties
  • 38 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Heyyy damesss! Deze is speciaal voor de christelijk meiden. 

ik heb een vraag voor Julie. Hoe kijken jullie naar het geloof ik zelf ben 14 jaar oud en ik wil mezelf zo graag meer verdiepen in het geloof meer met God bezig zijn zeg maar. Alleen mijn telefoon en school geeft mij zoveel stress. Hoe gaan jullie hiermee om??

jesus loves you alll! Xxx

3 reacties

Seashell
Forum|alt.badge.img+7
  • Vaak actief
  • October 4, 2026

Ik heb een app op mijn telefoon genaamd Dagelijks Woord dan krijg je elke dag een stukje bijbeltekst opgestuurd. Ik heb de tijd ingesteld net nadat im wakker wordt zodat het eerste wat ik zie op mijn telefoon een bijbeltekst is. Er zijn verschillende vertalingen beschikbaar ik.heb de Bijbel die we in de kerk gebruiken (Statenvertaling) en de Bijbel in gewone taal ingesteld. Soms helpt deze tekst mij echt en probeer ik er ook meer mee bezig te zijn gedurende de dag. Ik heb natuurlijk dan s ochtends deze tekst en tijdens het avondeten aan het einde ook nog een stukje dat papa of mama uit de Bijbel en bijbels dagboek leest. En natuurlijk als ik echt met dingen zit bid ik ook tot God en soms merk je dat God echt luistert en je mensen op je pad krijgt die de dingen waar je mee zit kunnen helpen. Ik denk dat God echt door mensen werkt. Dit is wat ik geloof en ervaar.

Gods zegen toegewenst 

Seashell 😘

Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • October 5, 2026

Haai ​@Anoniempjjjj waarom is dezen topic aleen voor meiden wat volgens mij heeft wat je vraagt niks met geslacht te maken.

Verder kan ik niks voor je betekenen wand ik heb niks met het geloof 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • October 6, 2026

Haai ​@Anoniempjjjj waarom is dezen topic aleen voor meiden wat volgens mij heeft wat je vraagt niks met geslacht te maken.

Verder kan ik niks voor je betekenen wand ik heb niks met het geloof 

Neee je hebt gelijk hoor!! Alleen als ik dacht hoe meiden dat zeg maar ervaren