Skip to main content
Vraag

Algemene vragen lijst Jongens&Meisjes

• December 25, 2025
  • 2 reacties
  • 117 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Voor elke vraag is er iets voor een jonge of een meisje te beantwoorden.

1.  De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 4 
  2. hoe oud ben je 
  3. seksualiteit
  4. cup maat/piemel lengte slap en stijf
  5. Ben je besneden of al ongesteld 
  6. Heb je al een keer gevingerd of afgetrokken (zo ja welke leeftijd en hoe vaak per week)
  7. heb je al een keer iemand anders gevingerd of afgetrokken zo ja welke       (zo ja welke leeftijd en hoe vaak)
  8. Ben je ooit door iemand gevingerd of afgetrokken (zo ja welke leeftijd en hoe vaak)
  9. heb je ooit al kus gegeven (zo ja welke leeftijd voor het eerst en hoevaak)
  10. heb je ooit al getongd (zo ja welke leeftijd voor het eerst en hoevaak)
  11. heb of ben je ooit al gepijpt (welke leeftijd voor het eerst en hoe vaak)
  12. Heb je ooit een vagina gelikt of is dat ooit bij jou gedaan (welke leeftijd voor het eerst en hoe vaak)
  13. heb je ooit een keer seks gehad (zo ja veilig of niet veilig, welke leeftijd voor het eerst, hoe in de vorm van klaar komen en standje en waar) 
  14. En stel je heb 1 of meerdere dingen die hier boven staan nog niet gedaan zou je dat dan wel willen

Al vast bedankt voor het in vullen.

2 reacties

Voor elke vraag is er iets voor een jonge of een meisje te beantwoorden.

1.  De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 4 
  2. hoe oud ben je  16
  3. seksualiteit hetero (jongen)
  4. cup maat/piemel lengte slap en stijf 7cm / 15cm
  5. Ben je besneden of al ongesteld ik ben onbesneden
  6. Heb je al een keer gevingerd of afgetrokken (zo ja welke leeftijd en hoe vaak per week) ik was 12 en doe het 6/7 keer per week super lekker
  7. heb je al een keer iemand anders gevingerd of afgetrokken zo ja welke       (zo ja welke leeftijd en hoe vaak) nee
  8. Ben je ooit door iemand gevingerd of afgetrokken (zo ja welke leeftijd en hoe vaak) nee
  9. heb je ooit al kus gegeven (zo ja welke leeftijd voor het eerst en hoevaak) nee
  10. heb je ooit al getongd (zo ja welke leeftijd voor het eerst en hoevaak) nee
  11. heb of ben je ooit al gepijpt (welke leeftijd voor het eerst en hoe vaak) nee
  12. Heb je ooit een vagina gelikt of is dat ooit bij jou gedaan (welke leeftijd voor het eerst en hoe vaak) nee
  13. heb je ooit een keer seks gehad (zo ja veilig of niet veilig, welke leeftijd voor het eerst, hoe in de vorm van klaar komen en standje en waar) nee
  14. En stel je heb 1 of meerdere dingen die hier boven staan nog niet gedaan zou je dat dan wel willen ik zou het wel heel graag een xtje met iemand willen doen alleen kan ik niemand vinden

Al vast bedankt voor het in vullen.

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • February 10, 2026
  1. hoe oud ben je : 15
  2. seksualiteit : hetero 
  3. cup maat/piemel lengte slap en stijf: slap 7 cm stijf 14 cm
  4. Ben je besneden of al ongesteld: ben niet besneden 
  5. Heb je al een keer gevingerd of afgetrokken (zo ja welke leeftijd en hoe vaak per week) was 11 en doe het 10 keer per week
  6. heb je al een keer iemand anders gevingerd of afgetrokken zo ja welke       (zo ja welke leeftijd en hoe vaak) heb iemand afgetrokken was 12 en die gene 11
  7. Ben je ooit door iemand gevingerd of afgetrokken (zo ja welke leeftijd en hoe vaak) ja ben ook afgetrokken door iemand van 11 ik was 12
  8. heb je ooit al kus gegeven (zo ja welke leeftijd voor het eerst en hoevaak) ja 1 keer was 13
  9. heb je ooit al getongd (zo ja welke leeftijd voor het eerst en hoevaak) nee nog nooit
  10. heb of ben je ooit al gepijpt (welke leeftijd voor het eerst en hoe vaak) nee wil wel graag
  11. Heb je ooit een vagina gelikt of is dat ooit bij jou gedaan (welke leeftijd voor het eerst en hoe vaak) nee nog nooit
  12. heb je ooit een keer seks gehad (zo ja veilig of niet veilig, welke leeftijd voor het eerst, hoe in de vorm van klaar komen en standje en waar) volgens mij wel het was anaal bij een vriend thuis 
  13. En stel je heb 1 of meerdere dingen die hier boven staan nog niet gedaan zou je dat dan wel willen ja heel graag wil je gepijpt worden of iemand pijpen of poesje likken