Skip to main content
Vraag

Zou ik eigenlijk wel ontdekt worden?

• November 21, 2025
  • 4 reacties
  • 88 Bekeken

Yusa
Forum|alt.badge.img+14

Okee rare titel misschien. Maar ik vroeg mij iets af. Soms zou ik denken, "help wat nou als iemand mn account ontdekt" maar ik vraag me af hoe groot die kans nou daadwerkelijk is. Mn zus zit hier niet op, vrienden heb ik eigenlijk niet 😑 en volwassenen kijken toch helemaal niet op zoiets? Maar ehm ookal zeg ik dit nu, toch blijf ik denken dat het wel ontdekt kan worden. Weten jullie hoe het kan dat ik zo denk  en denken jullie dat ik wel of niet ontdekt kan worden? Ik ben erg gericht op anonimiteit hoor! 

Eerlijk antwoorden hoor😉 ik maak me geen zorgen om jullie antwoorden 🤭

Liefs Yusa 😘

4 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • November 21, 2025

Jij doet altijd heel discreet.  Zelfs als iemand die je kent dit leest, ben je onherkenbaar.

Van anderen denk ik wel dat je ze zou kunnen herkennen als je ze ook irl kent.  Dat geldt ook zeker voor mij.

Maar hoe waarschijnlijk is dat?  Er zijn hier niet zo heel veel mensen actief dus statistisch gezien is de kans heel klein dat hier bekenden zijn.

En wat als je toch herkend wordt?  Je doet toch niets verboden.

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • November 21, 2025

Kans is heel klein denk ik. Het zou kunnen dat klasgenoten hier zitten maar dat kan me niet schelen. Ik ben vaag genoeg hier dat ze me toch niet herkennen 

Wolkje
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • November 21, 2025

Hoi ​@Yusa,

Ik snap je bezorgdheid.

Ik denk dat dat niet hoeft, want je vertelt je gender en leeftijd niet. Het is dus moeilijk te achterhalen wie jij bent. Maak je maar niet druk. Je bent helemaal anoniem :)

Groetjes ​@Wolkje

vie
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • November 24, 2025

hi lieve ​@Yusa 

ik denk niet dat je ontdekt word hoor.😊 want anders zou iemand je echt heel erg goed moeten kennen om te weten wie je bent. en btw: er zijn hier zoooo veel mensen dus ik denk niet dat je je zorgen om hoeft te maken.

liefss vie ❤️