Skip to main content
Vraag

Zijn er nog Xbox 360, PS3 gebruikers in nederland?

• March 20, 2025
  • 10 reacties
  • 83 Bekeken

Hoi!

Ik vind het leuk om met oude consoles te spelen of kloten en ik vraag me af of er nog kinderen zijn die Xbox 360 of PS3 gebruiken in 2025

Groeten, Boris!

10 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • April 8, 2025

Mijn vriendin heeft nog een ps3 liggen waar ze nog wel eens op speelt, denk dat ik die ga modden voor haar, ik zelf heb een gamecube, gameboy, wii u en een switch waarvan de switch en wii u gemod zijn

• April 18, 2025

Mijn vriendin heeft nog een ps3 liggen waar ze nog wel eens op speelt, denk dat ik die ga modden voor haar, ik zelf heb een gamecube, gameboy, wii u en een switch waarvan de switch en wii u gemod zijn

Leuk. ik heb zelf ook een: PS3, Gamecube en Gameboy(1989)

En ik heb ook nog een gemodde 3ds, Wii en Psvita

Ik verzamelden ze vroeger!

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • April 18, 2025

Ik ga elk jaar naar een camping waar vrienden van mij een ps3 hebben. Nu ook een ps4 en ook nog een ps1.

Zelf had ik laatst een ps1 en een xbox 360 gekocht, alleen waren allebei helaas kapot

Groetjes Lupus

Anonieme_uil123
Forum|alt.badge.img+1

Nee, maar wel ps4. Hed een jaar geleden nog een wii u maar toen multi-player afgeschaft werd was het echt niet leuk meer.

• April 19, 2025

Wij hebben nog een ps3 in huis maar die wordt bijna niet meer gebruikt. Ook heb ik m’n oude ps4 nog.

Net als ​@boris012 hebben we ook nog een oude gameboy. Die is van m’n vader geweest. Hij kreeg ‘m toen die 13 was of zo (hij is nu 48) en hij doet het nog steeds.

Tover01
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • April 20, 2025

Mijn moeder heeft van haar tante ooit een Atari ST gekregen xD. Waar van die floppy schijfjes in moeten. Staat op zolder in de originele doos.  Ik zal eens een keer kijken of dat ding nog werkt, lijkt me grappig. 

Liefs Tover xxx

Anoniempje.21312
Forum|alt.badge.img+1

Heb de PS3 nog thuis liggen! Werkt nog perfect

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • April 22, 2025

Ja zeker!

Ik heb zelf nog de PS3 Super Slim in het blauw!

Ik game tegenwoordig op een Xbox Series X, maar heb de PS3 nog steeds in goede staat liggen. Moet hem eigenlijk weer eens opstarten

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • April 25, 2025

Ik heb gister een werkende Xbox 360 kunnen kopen bij een kringloop!

Groetjes Lupus 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 6, 2025

Jaaaa meeee, ik heb een xbox one

xx liefs Wolf 🐺