Skip to main content
Vraag

Wie gebruiken er hier Snapchat en wat vind je er zo leuk aan?

• August 13, 2025
  • 3 reacties
  • 91 Bekeken

Wolf
Forum|alt.badge.img+19

Zo als de titel het zegt, wie gebruiken er hier Snapchat en wat vind je er zo leuk aan?

Mijn ex zette namelijk zijn hele leven op snap, maar ik snapte nooit echt wat hier nou leuk aan is. Ik stuurde wel snaps naar hem en hij stuurde ze terug, maar ik niet zomaar naar random people snaps gaan sturen bijvoorbeeld. Hoe denken jullie hier over? Of waarvoor gebruik jij Snapchat?

xx liefs Wolf 🐺

3 reacties

Chiaraaaaxx
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • August 13, 2025

Hey hey 

Naar random mensen snaps sturen vind ik zelf best wel gevaarlijk en doe ik ook niet (Ik heb daarom ook dat random mensen mij niet kunnen toevoegen aan staan)  Ik gebruik Snapchat vooral om te appen en foto’s naar mijn beste vriendinnen en vriendje te sturen maar met random mensen praten of snaps sturen doe ik zeker niet

eendje
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 13, 2025

Ik gebruik de app vooral om snaps te sturen naar mijn vrienden

Verder voeg ik ook nooit onbekenden toe ofzo want dat kan zoals ​@Chiaraaaaxx zegt best gevaarlijk zijn

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • October 2, 2025

@Wolf ik had precies dezelfde vraag

Want sinds kort heb ik snapchat en mn moeder en ik wilden dat uitproberen maar we vinden het niks alleen de funny filters zijn wel leuk maar ik krijg de hele tijd vriendschap voorstellen van vreemden dus ik vind het niks

Ik heb nu de meldingen van Snapchat uit gezet🙂

Ik ga nog uitzoeken hoe je in snapchat je acc kan verwijderen

XXX Yusa