Skip to main content
Vraag

Welke pc kopen voor City Skyline 2?

• June 23, 2026
  • 3 reacties
  • 65 Bekeken

Anoniemejongen3
Forum|alt.badge.img+1

Hallo allemaal, ik ben dus aan het zoeken naar een redelijk goede en goedkope pc die city skyline 2 aan kan( dus merk/model ). Ik ben al best lang aan het zoeken, maar kan er nergens iets duidelijks over vinden. Dus ik dacht misschien is er hier iemand die het speelt of veel weet van pc`s. Hoe dan ook alvast heel erg bedankt!

3 reacties

Cent
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • July 25, 2026

Hij hoi, ik weet wel een beetje van PC af. Wat is een beetje jouw budget? Dan kan ik je mischien wel verder helpen. En als je het via Steam koopt. Er komt binnenkort een update uit waarbij je de prestaties van spellen kan zien qua specs van je laptop/PC

Wat ik weet heeft het spel alleen veel DLC... Dus extra betalen..

Ik heb zelf nu een gaming pc (ook voor school) maar dat werkt ook goed.

Ik ga eind dit jaar ook mijn 1e Custom PC kopen en bouwen. Maar mijn budget is dan ongeveer €2200 (moet ik volledig zelf betalen)

Groetjessss cent

Anoniemejongen3
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • July 29, 2026

Hoi ​@Cent heel erg bedankt voor de reactie sorry dat ik het nu pas lees. Mijn budget is  max 1500 ( ook van mezel), maar ik heb er al 1 op het oog dat is namelijk deze: https://gamecomputers.nl/game-pc/amd/ryzen-7000/gc-amd-ryzen-5-8400f-rtx-5060

Goed om te weten over de toekoemstige update van steam, want ik was inderdaad van plan om het via Steam te kopen.

Het spel heeft inderdaad veel dlc`s, maar gelukkig zijn er ook veel gratis mods.

Leuk dat je zelf ook naar een nieuwe game pc zoekt en dan zelfs Custom.

groetjes van mij ….

Cent
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • July 29, 2026

Dat is zeker een mooie. Ik zelf bestel alles via Megekko. Echt love naar hun💚. Ik kan mijn lijstje anders ook wel sturen als je dat leuk vind?