Vraag

Welk apparaat gebruiken jullie wanneer jullie op het forum zitten?

  • 23 October 2023
  • 18 reacties
  • 210 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

Hele simpele vraag eigenlijk: welk apparaat gebruiken jullie om op het forum te zitten? Ik gebruik zelf altijd de laptop omdat dat fijner typen is. Groetjes!


18 reacties

Reputatie 7
Badge +3

mijn tablet, met een toetsenbord en als ik even heel snel wil kijken, mij telefoon

Reputatie 7
Badge +11

Hey @Sano07

Leuke vraag! Ik zit zelf bijna altijd op mijn telefoon omdat ja dat vind ik gewoon makkelijk.  Kan je altijd even snel kijken.  Maar soms ook wel op mijn chromebook. 

Groetjes, @Monkeyboy08

Reputatie 7
Badge +7

Tablet, en als ik die niet kan gebruiken, dan mijn telefoon 

Reputatie 7
Badge +11

Laptop, en anders mijn telefoon, zoals nu ;)

Grappig, dit topic wilde ik ook aanmaken!

Liefs, 

          M.

Reputatie 7
Badge +12

Hey! leuke vraag, ik gebruik meestal de foon en anders de laptop. We hebben er 3 want mijn moeder heeft er 1 voor dr werk en 1 privé met linux erop dat is heel veilig zegt ze xd. Ik werk er ook mee, best handig. Dus ik heb 3 mogelijkheden :)

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +9

meestal mijn laptop. alles is een stuk overzichtelijker en typen is makkelijker.

en als ik snel even wil kijken of niet op mijn laptop kan dan ga ik op mijn telefoon 

Reputatie 7
Badge +8

Eerst deed is vooral laptop maar er zit een mega spiegel achter mijn bed en mijn deur zit daar recht tegenover dus ik ben maar naar telefoon gegaan want ik hoef me dan niet zoveel zorgen te maken voor als iemand binnen komt dat ze iets hiervan kunnen zien. En omdat ik steeds minder tijd heb voor mijn laptop is het ook niet meer direct mijn eerste tool voor op het forum zitten. Dus in makkelijkere woorden: ik gebruik vooral mijn telefoon en heel af en toe de laptop. 

Reputatie 7
Badge +17

Meestal met de laptop want dat typt makkelijker. Telefoon alleen om te lezen.

Reputatie 7
Badge +12

Bij mij meestal de telefoon, en soms mijn computer. (Ik vind wel dat op de telefoon veel dingen niet kunnen en wel op de computer.) ik kan dan ook behoorlijk snel typen (al zeg ik het zelf😉) en verder check ik meestal gewoon ff snel, maar bij topics over boeken zoals Jake en ik ga ik niet dat hele verhaal op mijn tel overtypen, dan is op de computer kopiëren en plakken makkelijker.

-OnlyMe

Normaal gesproken meestal op mn laptop, de laatste tijd op mn telefoon. Maar dat komt omdat ik nu het grootste deel van de dag in bed lig, dan is een laptop niet echt handig...

Reputatie 5
Badge +3

laptop

Reputatie 7
Badge +17

Hoi , ik gebruik meestal de laptop, en soms de phone. Heel af en toe een tablet.

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 3
Badge

Hoi, ik gebruik meestal mijn laptop maar nu zit ik op een telefoon (een oude van me Moeder omdat ze mn eigen heeft afgepakt en ik stiekem deze foon nog heb zodat ik nog muziek kan luisteren en een soort van contact kan hebben met mensen via email)

Reputatie 4
Badge

Hele simpele vraag eigenlijk: welk apparaat gebruiken jullie om op het forum te zitten? Ik gebruik zelf altijd de laptop omdat dat fijner typen is. Groetjes!

Hallo! Ik gebruik mijn telefoon!, aangezien ik dat heb lol.

Reputatie 7
Badge +9

Nu ook op mn pc, maar vaak op mn telefoon

Badge

pc , laptop , telefoon en ja eig alles waarop het kan (nahja ben nu pas weer actief op t forum wantja kan nie meer in mn oude account komen lmao)

Reputatie 5
Badge +4

ik zit altijd op mn laptop gwoon omdat ik altijd op mn laptop zit als ik me vv

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @Sano07,

Ik gebruik meestal mijn laptop of tablet. Leuke vraag! 

xx Eenmeisje004 

Reageer