Skip to main content

wel een beetje klaar met het forum

• May 20, 2025
  • 11 reacties
  • 223 Bekeken

Misschien ga ik binnenkort stoppen met het forum.

Het wordt steeds meer een verplichting / verslaving om elke avond te kijken.

In het begin was ik vooral eeg nieuwsgierig naar seksdingen enzo maar nu ik een vriend heb… Sorry

En veel vragen en onderwerpen blijven steeds maar terugkomen; niet alleen de seksvragen en onderwerpen maar ook bij ongelukkige/depressieve enzo topics. Zoals je dezelfde gebruikers (love you all!!) ook steeds tegenkomt. 

En dan die luier en plas enzo dingen… Ze zitten overal en het gaat nergens meer over en dan krijg ik het gevoel dat het nep is en dan moet ik me echt inhouden dat te zeggen. 
Maar goed; ik twijfel dus…, ik zie nog wel.

11 reacties

• May 20, 2025

Awww lieve ​@Puckmeisje 

wat jammer dat je (Misschien) weggaat, we zullen je missen! Laat je weten of je blijft?❤️

Bl0bs
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • May 20, 2025

Gewoon doen waar je je goed bij voelt!

Laat weten wat je doet,

bye! Xx

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • May 21, 2025

Lieve ​@Puckmeisje, ik begrijp helemaal wat je schrijft over die herhalingen en de neptopics en die luierfantasieën en zwaarmoedige onderwerpen maar daarnaast zijn er ook interessante en onderwerpen en heel leuke mensjes.

ik vind jou één van de leukste, grappigste, slimste en meest positieve mensen hier.  Je geeft eerlijke antwoorden, stelt pientere vragen, praat over veel dingen vrolijk maar verstandig mee, je schrijft heel goed.  Je bent hier echt een frisse wind.

Er zijn hier een heel klein aantal mensen van wie ik steeds alle bijdragen lees; jij bent daar zeker ook bij.

Wil je alsjeblief toch blijven?  Veel mensen zouden je missen - ik zeker.  Je hoeft niet elke dag te komen als je dat te veel vindt; af en toe iets van jou lezen zou ook al fijn zijn.

Kus, D

girlvan_
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • May 21, 2025

Ik ben zelf nog niet zo lang actief hier, (echt net). Maar ik heb al best veel van je berichten gelezen, en het viel me op hoe lief en behulpzaam je altijd bent. Je reacties geven anderen echt steun en ik denk dat je een waardevolle toevoeging bent voor het forum. Maar als het als een verplichting begint te voelen, is het ook goed om even afstand te nemen en te doen wat goed voelt voor jou 💗

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • May 21, 2025

Hey lieve ​@Puckmeisje  ik sluit mij helemaal aan bij ​@Diana  en ik zou het ook heel jammer vinden als je ermee stopt. Juist mensen als jij maken het forum beter en zinnig en jouw reacties zijn super goed en altijd raak. Ik heb net als Diana, ik zie jouw avatar onder een reactie en denk dan elke keer " dat moet ik even lezen". Ik ben het met je eens over die luier onzin, ik laat dat helemaal langs me heen gaan maar het is wel irritant aan het worden. Alles is daar wel een paar keer over gezegd en het komt maar telkens weer. Ik negeer het helemaal maar het is wel maf. Toch blijft er genoeg over om het hier boeiend en leuk te vinden en jij bent 1 van de redenen dat ik dat vind! Dus als je je bedenkt vind ik dat niet erg 😉😘 net als de anderen hier. Veel liefs Tover xxx

• May 21, 2025

Nou bedankt! Dat is superaardig maar nu twijfel ik weer.

Dat ik nu een vriend heb maakt het ook minder interessant (eerlijk: ik kwam hier eigenlijk vooral voor de s e k s dingen dus ja…) 

Maar ik las al ergens dat als je stopt, je berichtjes gewoon blijven staan (anoniem = beter!)

Ik zie wel maar ben niet verrast als ik ineens weg ben. Hou van jullie allemaal 💙

girlvan_
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • May 21, 2025

@Puckmeisje Ik wens je heel veel succes toe voor wat je ook wilt in de toekomst, en heel veel geluk toe met je vriend! Ookal ben ik zelf nog wel nieuw hier je bent altijd welkom en ik weet nu al zeker dat je hier altijd met open armen word ontvangen!  💗

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • May 21, 2025

@Puckmeisje ik kwam hier aanvankelijk ook voor de seksonderwerpen maar ben gebleven voor de gezelligheid. Dan kan toch ook voor jou?

• May 27, 2025

Wat jammer dat je je account hebt verwijderd, we gaan je missen❤️

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • May 27, 2025

Het spijt me dat ik dit topic nu pas zie.

Enorm jammer dat je weg bent! Ik zal je missen'

Groetjes Lupus

Vera16xx
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • July 17, 2025

Puckmeisje ook ik ga je missen. Was er twee maanden tussenuit (druk met studie) dus ik weet niet of je me nog kent. Wel jammer dat je er niet meer bent, maar er zijn ook heel veel andere leuke dingen in het leven! Echt contact is vaak toch beter en leuker maar dit forum kent wel voordelen zoals dat je anoniem alles kunt delen.

Die luiertopics verbaas ik me ook over, het lijkt epidemisch te zijn! Ook regelmatig lees ik dat kinderen van 12 nog verschoond worden. Er kan altijd een reden voor zijn en ik wil absoluut niemand belachelijk maken, maar ik verbaas me er wel over. Misschien komt dit soort dingen vaker voor en hoor ik weinig tot niets over, behalve op anonieme fora als deze, dat kan. Maar het is niet mijn ding. Ik heb een beetje een fobie als het gaat om anale hygiëne. Bang om niet schoon te zijn en bang dat anderen niet schoon zijn.

We gaan je missen heel veel plezier met je leven!! 💞 *kusjes* 💞 en veel liefs, xxVera 💋