Skip to main content

Wat moet ik doen?? 😭😭

• February 16, 2026
  • 1 reactie
  • 49 Bekeken

Tandenborstel
Forum|alt.badge.img+1

Ik heb vandaag met mijn online vriend gebeld die ik al voor een paar maanden ken. Hij is Engels dus we moesten Engels praten en ik had gezegt dat mijn Engels slecht is. Toen we gingen bellen zei ik hai, alleen mijn stem was heel hoog , dat heb ik altijd als ik gespannen ben. Maar nu had die gelijk opgehangen toen die mijn hoge stem (die ik normaal niet heb) hoorde. Nu heeft hij in de groep met nog meer Engelse vrienden gezegt dat ik een hoge stem heb 😭😭 ik schaam me zo 😭 

Ik weet niet wat ik moet doen😭😭😭😭 

wat nu als ze geen vrienden met me willen zijn wegens mijn stem die normaal gezien niet zo is, en hoe zou ik het moeten bewijzen als elke keer dat ik met ze bel gespannen ben?? 😭 Mijn  handen trillen nu zo hard dus sorry als er veel schrijfouten inzitten..

1 reactie

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • February 16, 2026

Hey ! Ach wat een nare reacties van hun. Ik vind wel dat als mensen iemand beoordelen of veroordelen om de stem of zo dan zijn dat eigenlijk geen vrienden hoor. Ik bedoel, so what als jij een hoge of lage stem hebt?. Dat is toch nooit een reden om wel of niet met iemand om te gaan? Moet je zo iemand wel als vriend willen? Zie maar wat er gebeurt: jij bent helemaal overstuur en die persoon beoordeelt jou om je stem en gaat daar over rond toeteren ? 🤔 Dat is niet oké. Dus je hoeft je nergens voor te schamen en als hij /hun jou niet als vriend willen om je stem zijn ze jou niet eens waard. Ik denk dat jij veel beter als persoon bent dan mensen die zulke rare dingen doen. En je verdient dan ook veel betere vrienden! 

Liefs, Tover xxxx