Skip to main content

Weet iemand wat er gebeurt is met @noahlovesyou

Ik vond het altijd leuk om zijn topics te lezen omdat ik precies zowat hetzelfe had thuis maar weet iemand wat er gebeurt is met hem want zijn acount is weg

Heyy,

Hij heeft zijn account zelf verwijderd omdat hij was herkend of iets in die richting, maar hij is gewoon nog actief op een nieuw account die @Wolkje heet! Hoop dat alles goed met je gaat trouwens @Wolkje! :)

Liefs, ItsJustMe <3

Hoi lieve ​@1992_thunderdome 

Wat leuk dat je me noemt! Ik heb inderdaad een nieuw account, vanwege privacy redenen.

Wat leuk dat je me in mij herkent!

Liefs van mij,

@Wolkje 

Random opmerking:

Ik vind het zo leuk om te zien hoe mensen hier gewoon echt om elkaar geven enzo en aan elkaar denken ookal kennen ze elkaar niet. Dat er elke dag weer mensen voor elkaar klaar staan enzo. En elkaar niet vergeten.

Kwam op eens in me op na het lezen van dit topic. 😂

Groetjes Honing

wow ik wist niet dat hij/zij een nieuw account had wat gaaf ​@Wolkje dat je terug bent!

🥰 Haha wat lief ben jij ​@stitch1234 ! Ik ben ook blij dat ​@Wolkje  er nog steeds bij is trouwens hoor! 

Liefs Tover xxx

wat super lief ​ ​@Tover01  kan niet stoppen met blij zijn je hebt zo veel reacties je bent echt een voorbeeld voor iedereen! en jij bent ook echt lief! ​@Wolkje lijkt me gewoon heel erg aardig! 

Als ik het me goed herinner, zat ik toendertijd boven de 1500 reacties. Zullen er nief wel 1700 zijn.

@Wolkje.

Reageer