Skip to main content
Vraag

Wat betekent jullie profielfoto en gebruikersnaam?

• August 2, 2025
  • 19 reacties
  • 161 Bekeken

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • 2195 reacties

Hoi hoi, ik heb in het onderstaande topic mijn verhaal vertelt en nu ben ik benieuwd naar jullie verhaal. Hoe zijn jullie tot de keuze van jullie gebruikersnaam gekomen? En was je profielfoto (als je er eentje hebt) gewoon een random foto van het internet, zelf gemaakt, of specifiek zelf uitgekozen? Of heb je helemaal geen profielfoto? Dat kan natuurlijk ook, maar waarom kies je daar dan voor?

xx liefs Wolf 🐺

19 reacties

Cool_Fish147
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 16 reacties
  • August 2, 2025

Random foto van het internet😂. Ik vond hem wel mooi en paste wel bij mijn naam.

• 0 reacties
  • August 2, 2025

Hallo ​@Wolf 

Waarschijnlijk gaat dit bericht deels aangepast worden door de KT 

Ik moest een naam verzinnen ** en ik had een badeendjes broek aan dus dat vond ik wel leuk. De foto is door. Chatgpt gemaakt **

Groetjes badeend d

**De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 3. Plaats op het forum geen persoonsgegevens

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 209 reacties
  • August 3, 2025

Hoi ​@Wolf ,

Katten en konijnen zijn mijn favo dieren, wissel het een beetje af maar denk dat ik het door mijn naam nu maar zo laat😉 Mijn naam komt daar ook vandaan, kon niet echt wat bedenken🙃

Liefs❤

Ik denk met je mee
Forum|alt.badge.img+2

Hi leuke vraag,

Ik heb mijn foto ergens vandaan geen iedee waarvan en de profielnaam kwam omdat ik met mensen wil mee denken 

Groetjesss

NN15000
Forum|alt.badge.img+7
  • Topper
  • 795 reacties
  • August 3, 2025

Ik heb mijn gebruiks naam is een afkorting hoe mijn kleine zusje me soms noemt en profielfoto is een onzeker meisje wat ik heel erg ben 

matpat13
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 157 reacties
  • August 6, 2025

Ik ben gewoon een enorme space nerd lol. Daarom heb ik deze profielfoto

Gekehenkie
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • 724 reacties
  • August 6, 2025

Hoe ik tot deze gebruikers naam ben gekomen geen idee maar mijn profiel foto ik was in een soort app op mijn chromobook aan het klotte en toen kwam ik tot deze foto 

Forum|alt.badge.img+1

ik heb er niet zo heel erg  mijn best op gedaan. Ik wilde gewoon kunnen chatten hier. gewoon net zo lang dingen geprobeerd tot dat ik een naam vond die niet bezet was

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • 762 reacties
  • August 6, 2025

Hii,

Het betekent niet echt iets, vindt katten gewoon leuk, had eerst boterbloempjes.....dat spreekt voor zich 🙂😁

Liefs ♥️

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • 2057 reacties
  • August 6, 2025

Hoi hoi, mijn vorige naam had nogal problemen met mijn anonimiteit, dus toen had ik het veranderd. Eerst naar Canis Lupus, maar dat vond ik toch te lang, dus dan maar Lupus. Ik kwam erop omdat ik wolven prachtige dieren vind, en misschien ook een wolf therian ben. 

Groetjes Lupus

OnlyMe
Forum|alt.badge.img+12
  • Topper
  • 736 reacties
  • August 6, 2025

Hi ​@Wolf 

OnlyMe, omdat ik soms een beetje in een eigen bubbel leef, mijn eigen wereld, alleen ik. Maar ook omdat ik heel lang heel erg alleen ben geweest, ik kon alleen op mezelf rekenen. Uiteindelijk ben ik ook de enige die dingen bereikt in mijn leven en die beslist hoeveel waarde ik heb.

De profiel foto. Ik vind het idee yinyan heel mooi ofzo. en dan met vuur en water.. cool. Ook het doet me denken aan mijn eventuele andere helft. Wie zal de yin to my yan zijn?

-OnlyMe

Tover01
Forum|alt.badge.img+17
  • Ster
  • 3260 reacties
  • August 7, 2025

Hey ​@Wolf ! Bij mij zie je een kampvuurtje en "ik' sta erbij in mijn scouts kleren. Ik ben elke dag nog blij dat ik daar bij ben gegaan en voel me er echt thuis. Het is deel van mij geworden en ik draag de outfit ook graag omdat het betekent dat ik weer vette dingen ga  beleven. Liefs, Tover xxx 

Chiaraaaaxx
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • 184 reacties
  • August 15, 2025

Hey hey 

wat een leuke vraag

mijn profielfoto is gewoon mijn favoriete kleur

en mijn naam omdat ik het een mooie naam vond

smokey
Forum|alt.badge.img+6
  • Vaak actief
  • 338 reacties
  • August 25, 2025

hoi!

mijn profielfoto is de laatste tijd vaak veranderd omdat ik geen passende kon vinden, mijn huidige profielfoto vind ik eindelijk leuk! Ik heb hem gemaakt met Picrew, dat is een website/app waarmee je karakters kan visualiseren :)

Groetjes Smokey 

armydreamerss
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • 126 reacties
  • August 25, 2025

Mn proefielfoto is een foto die ik maakte in portugal en mijn naam is een lied maar ik ga hem veranderen denk ik

Arclight22
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • 132 reacties
  • August 25, 2025

Ik heb er nog geen maar heb geen inspiratie 

Yusa
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • 567 reacties
  • October 11, 2025

Heyyy ​@Wolf! Mijn profielnaam is een karakter wat ik zelf heb bedacht van een boek wat ik schrijf, Yusa dus. Daar ga ik misschien later nog wel wat meer over delen.

Mijn profielfoto is de "Y" van Yusa met op de achtergrond mooie blauwe lucht met bomen. De kwaliteit is niet echt super want het is gemaakt met de camera van mijn telefoon.

PietPirat
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 65 reacties
  • October 14, 2025

Ik heb deze username gekozen omdat ik hem grappig vond en ehhh… piraat omdat ik hou van gratis films kijken en geen Netflix heb als je begrijpt wat ik bedoel.

Wat betreft mijn profielfoto, dat is official art van een Nederlandse indie-animatiepilot genaamd “Ongezellig”, ik heb er al eens een topic over gemaakt. Het is een cartoon die gaat over introvert zijn en anxiety, en ik herken me heel erg in het hoofdpersonage (die je ziet in de tekening). Daarnaast vind ik het ook gewoon een mooie illustratie.

S4GEEE
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • 50 reacties
  • October 14, 2025

Heyy

Nou, ik wilde mijn echte naam niet gebruiken voor het forum ivm anonimiteit, en toen ging ik eens nadenken en toen dacht ik, wat nous la ik gewoon de naam van mn favoriete kleur gebruik? Sage dus. En toen ging ik op Pinterest zoeken, naar Sage, want dan ging ik een sage profiel doen, en ik kon niets leuks vinden totdat ik deze zag, het is niet Sage maar ik houd van sterren, dus toen koos ik deze. Dus ja dat! :)

Groetjesss ​@S4GEEE