Skip to main content
Vraag

Wat als je KT account ontdekt wordt?

• October 23, 2025
  • 14 reacties
  • 130 Bekeken

Glory
Forum|alt.badge.img+3

Wat nou.. als je KinderTelefoon account ontdekt wordt door iemand? Hoe zou jij reageren bij bijv. je klasgenoot, je vriend(in), of een familielid? Wat zou jij doen, in actie komen en je naam veranderen? Of wat anders? 

Groetjes Misty :3

14 reacties

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • October 23, 2025

Niks denk ik. Als je ontdekt bent is het toch al te laat. Maar goed, niemand die ik ken zit hier dus daar ben ik niet bang voor. 

Glory
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • October 23, 2025

@ja_ppie Dat weet je niet toch? Ied. is anon hier :>

Dus misschien reageer je wel op het forum van een klasgenoot!

Niks doen is idd een optie, maar er is kans dat diegene je acc gaat stalken, en dat is niet bepaald fijn!

Liefs Misty

Tover01
Forum|alt.badge.img+17
  • Ster
  • October 23, 2025

Hey, dat is een goede vraag. Het zou kunnen. Ik denk dat ik het dan maar in mn voordeel zou proberen te trekken.  Moet wel nadenken hoe, maar ik zou zeker niet als een verslagen jochie rond gaan lopen. Dan maar weten wat er speelt en er trots op zijn denk ik 💪😁 de mensen waar ik niks mee heb kijken vast niet op dit forum en de mensen die ik dichtbij heb, bff's en vriendin enzo die weten al veel.  Liefs, Tover xxx

Yusa
Forum|alt.badge.img+10
  • Topper
  • October 24, 2025

Heeey Misty!

Ik moet er niet aan denken dat m'n ouders het weten, die gaan vast judgen en denken dat ik hun naar vind ofz. Mn zus weet het wel. Nou ja... niet echt. Ik zei dat ik een account had. niet nog steeds heb :D

Als je zelf bang bent om ontdekt te worden heb ik ook nog een tip… Ik heb er een topic over maar kan de link even niet vinden 

Liefs xxx Yusa 

Diana
Forum|alt.badge.img+11
  • Vaste gast
  • October 24, 2025

Tja, ik zou daar niet zo zwaar aan tillen. Ik deel hier geen geheimen en zeg geen nare dingen over familie en vrienden dus is er niets om me over te schamen.  Iedereen weet in mijn omgeving dat ik seksueel actief ben dus ook de dingen die ik daarover schrijf zullen niemand verrassen - al zou ik toch liever niet hebben dat ze niet alle details kennen.

• October 26, 2025

als iemand het bij mij achterkomt ben ik lang bezig met het uitleggen maar tot nu toe heb ik alles kunnen geheimhouden voor iedereen die ik ken

ikweethetnietmeer2009
Forum|alt.badge.img+12

er was iemand het bij mij achter gekomen. Ik had een topic over iets gemaakt (ik ga er niet al te diep in omdat ik dus weet dat diegene ook actief is hier) en diegene had mij een screenshot ervan gestuurd. Het gesprek ging ongeveer zo:

diegene: *screenshot* ben jij dit?
ik: wat is dat?
diegene: oh niks *eerste bericht met de screenshot verwijderd*

ik had toen ook meteen een opmerking onder dat topic gezet met de vraag of die verwijderd kon worden omdat ik dus via daar ontdekt ben. er was toen een ander meisje bij, dus het kon ook zijn dat diegene het ook aan haar had gevraagd. dus het was 50/50 bij mij

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 27, 2025

Ik zou zelf denk ik eerst een beetje schrikken en m’n naam snel veranderen of het account verwijderen als ik me er niet fijn bij voel. Maar eigenlijk is het ook niks raars om de Kindertelefoon te gebruiken.

xx liefs Wolf 🐺

NN15000
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • October 28, 2025

Nou dat zal heel knap zijn ze er achter komen het enigste hoe ze er achter komen als ze je computer of telefoon  vinden en er op kijken 

ikweethetnietmeer2009
Forum|alt.badge.img+12

Ik zou zelf denk ik eerst een beetje schrikken en m’n naam snel veranderen of het account verwijderen als ik me er niet fijn bij voel. Maar eigenlijk is het ook niks raars om de Kindertelefoon te gebruiken.

xx liefs Wolf 🐺

het is ook niet raar, maar sommige mensen delen hier dingen omdat ze het niet fijn vinden om het met vrienden of familie te bespreken. Al zou het af en toe wel makkelijker zijn als ouders het gewoon lezen, want dan wordt het ook makkelijker om uit de kast te komen enzo

Nou dat zal heel knap zijn ze er achter komen het enigste hoe ze er achter komen als ze je computer of telefoon  vinden en er op kijken 

ik dacht dat dus ook. bij jouw is het hopelijk moeilijker, maar bij mij was dus een topic herkent als iets waar ik bij was

Glory
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • October 29, 2025

Hoi ied! Bedankt voor de reacties!

@Yusa Nouja het is beter dat je zus het ook niet weet, omdat meeste broers en zussen snitchen… Wel beter dat ze denkt dat je er een HAD, niet heeft!

@Diana Jaaa, dat begrijp ik helemaal! Ik zou het ook niet fijn vinden als mijn vrienden van mijn KT acc af wisten, maar volgens mij is dit niet het geval bij jou?

@ikweethetnietmeer2009 Jij was echt NET op het randje! Was het een klasgenoot? Want anders kan diegene het doorsturen naar de klas dat jij een KT acc hebt, en dat zou NIET fijn zijn. Het is idd wel verstandig om dat ene topic te verwijderen! Al gelukt?

@Wolf Ja, dat snap ik zeker! Mijn account zou makkelijk te herkennen zijn voor mijn irl vrienden, maar ik heb geen zin om dat te veranderen zeg maar :) Mijn familie is wat anders, dan zou ik dit wel doen en misschien het account verwijderen ja. En nee, het gebruiken van de KT is zeker niet raar! Maar, mensen zien de KT als iets dat je gebruikt als je zoiets als (mentale) hulp nodig hebt, terwijl dat helemaal niet zo is. Dus, je hebt kans dat je erop aangesproken wordt, (Door je vrienden als ze erachter komen) vooral als je heel actief bent op het forum.

@NN15000 Dat dus. Het forum is niet makkelijk te ontdekken als je niet verstandig bent met google, en KT zelf. Bij mij (heel stom eig) staat er in mijn search bar al gelijk “kindertelefoon” en ik krijg ook regelmatig emails van forums die ik automatisch heb gevolgd.  Dat is niet zo handig voor de annonimiteit.

@foxy the pirate Ik heb het zelfde! Lekker zo houden voor mij!

(2e mention hehe) ​@ikweethetnietmeer2009 Jaa zeker, vooral met je gender is het erg handig voor je ouders om te weten. Maar er zijn ook mensen die prive dingen bespreken en dat is niet fijn als je ouders dat lezen!

(En de 2e reactie van jou op NN15000) Dat is waar. Eig moet de KT wat veranderen aan de dingen die je kunt zien op het forum zonder account.

Haha, lekker op iedereen gereageerd sorry voor de pings😔

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 29, 2025

Indd tis after all wel wie jij bent ookal gebruik je geen naam, ben jij het nog steeds zeg maar. tis jouw persoonlijkheid die het typt namelijk, als je snapt wat ik bedoel.

xx liefs Wolf 🐺

ikweethetnietmeer2009
Forum|alt.badge.img+12

@ikweethetnietmeer2009 Jij was echt NET op het randje! Was het een klasgenoot? Want anders kan diegene het doorsturen naar de klas dat jij een KT acc hebt, en dat zou NIET fijn zijn. Het is idd wel verstandig om dat ene topic te verwijderen! Al gelukt?

omdat ik niet weet of diegene hier op het forum zit of nogsteeds kijkt, zeg ik liever niet waar ik diegene van ken. maar dit was iets van een jaar geleden gebeurt, dus het topic was erg snel verwijderd

Froukje17
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • October 31, 2025

Haha ik maak hier geen drama van Mijn moeder weet dit al en ze heeft beloofd om niet te kijken dus voor mij niet echt een probleem 😉

Groetjes 🌿Froukje 🌿