Vraag

Waar komt jullie username vandaan?

  • 4 May 2023
  • 18 reacties
  • 163 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1

Hey iedereen,

 

Ik hoop dat ik het goede subforum heb gekozen… Zal wel toch?

Ik vroeg me af waar jullie username vandaan komt… Staat ook in de titel, I know.

Die van mij komt van het liedje van LittleMix, Ik ben niet perse fan van hen. Ik vind dat liedje gewoon leuk.

Ik had eerst een account met de naam Watermeisje. Maar ik vergat de inlogcode, en raakte het googleaccount kwijt waar dat opstond. Was niet erg trouwens, ik had maar een reactie geplaatst, straks effe kijken of ik die terug kan vinden. 😂

Maar goed, Watermeisje kwam van dat spelletje: Vuurjongen en Watermeisje..

Maar ik vind LittleMe toch leuker…

 

-LittleMe


18 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hi @LittleMe mijn naam is Tinker.fan omdat ik van paarden hou en een tinker is mijn lievelings ras.

                              Lees anders mijn handtekening

                                                        Groetjes Tinker.fan

       

Hey,

Als niemand je kent ben je onbekend. Onbekend vond ik niet goed genoeg. Anoniem hebben veel mensen al, dus om er meer een naam van te maken werd het Annoniem. Als je dat samenvoegt krijg je OnbekendeAnnoniem. Dom verhaal, ik weet het. Maar daar komt wel mijn gebruikersnaam vandaan.

Groeten!

Reputatie 4
Badge +2

Heehee,

 

Ik weet het eigenlijk niet eens precies meer… 😅 Ik wilde iig niet iets van anoniempje ofzo. Maar ik wilde iets wat totaal niet als een naam klinkt, maar toch wel als een naam klinkt. Snap je het? :)) Ik ook niet hahah. Anyways, op een gegeven moment had ik dit ingetypt, vgm puur toeval dat het wel leuk klinkt. Ik ben er nu wel blij mee!! 

Reputatie 7
Badge +7

Ik wil anoniem blijven haha. Eigenlijk heel simpel en er zit niet echt een heel verhaal achter ofzo ;)

Reputatie 7
Badge +17

Is de korte versie van m’n echte naam. Niet zo bijzonder dus

Reputatie 3
Badge +4

Dpro.    

D is de eerste letter van mijn echte naam.

pro spreekt voor zich. 

 

( deel van de tekst verwijderd vanwege anonimiteit )

Reputatie 5
Badge +1

Hey @Tinker.fan 

Jouw username spreekt inderdaad voor zich… Ik zelf ben niet zn fan van paarden, maar ze zijn wel leuk! Net wel even gegoogled hoe tinkers eruit zien, 😁 Ik snap dat je dat mooie paarden vind!

@OnbekendeAnnoniem 

Dat klinkt best wel logisch! Houd ik wel van… Leuk dat je het deelt! En ja, ik wil ook annoniem blijven (met 2 nnen, of 3(ligt eraan hoe je het bekijkt)) Ik heb er alleen niet echt aan gedacht dat in mn naam te zetten!

@Yodema 

Ik probeer je te snappen, Ik kom wel aardig in de buurt denk ik! Wel fijn om van jezelf te weten dat je dat kan, random iets intikken en dat het dan nog leuk klinkt ook! Zou bij mij dus echt niet werken 😁

@Ik_wil_anoniem_blijven 

Nou, er zit meer verhaal achter dan je denkt. Want waarom wil je anoniem blijven? (Hoef je niet te beantwoorden hoor, ik leg je gewoon uit wat ik bedoel met dat verhaal) Ik bedoel, iedereen hier wil anoniem blijven, maar waarom is dat zo belangrijk voor jou dat je dat in je username zet? Bingo, daar heb je een verhaal. (Lieve help, ik wil echt te vaak gelijk hebben, of onmogelijke dingen bewijzen. Ik heb echt een hoop onzin lopen typen zeg 🫣😁😉)

@tim16 

Aha, de korte versie van je naam. Nu ben ik toch wel benieuwd naar je complete naam. Ga niks vragen hoor, Wil geen gedoe met de KT. Maar.. ik word hier toch wel een beetje nieuwschierig, achter mn computerschermpje 😂

@Dpro 

Oké, nu weet ik weer waarom ik dit topic aan gemaakt heb. Ik had dat nooit kunnen raden. Ben niet zo slim denk ik! Wel erg leuk bedacht. Mijn naam klinkt nu echt te simpel 😁

 

-LittleMe

Reputatie 3
Badge +4

Geen enkele naam is simpel. Het is eigenlijk je digitale naam voor dit platform. @LittleMe.

Reputatie 7
Badge +17

@LittleMe zoveel lange versies van Tim zijn er niet, volgens mij maar 1 😅

Reputatie 7
Badge +9

@LittleMe zoveel lange versies van Tim zijn er niet, volgens mij maar 1 😅

Er zijn er wel meer hoor!

 

Timon

Timo

Timmy

timothy

Timos

 

Etc. 😂

Reputatie 7
Badge +17

@LittleMe zoveel lange versies van Tim zijn er niet, volgens mij maar 1 😅

Er zijn er wel meer hoor!

 

Timon

Timo

Timmy

timothy

Timos

 

Etc. 😂

Haha, ja klopt natuurlijk.  😂 ach, is er nog iets te raden

Ik kon niks verzinnen en toen dacht ik" mijn moeder" als een soort van irritatie vloek. Daarvan dus een afkorting genomen mimo. Hahaha best voor schut

Reputatie 7
Badge +9

Ik realiseer me dat ik nog niet heb beantwoord.

 

Benebird. Nee mijn naam is niet Ben

 

het is meer zo van

 

ben een bird

ben e bird 

Benebird.

 

ik weet niet of je mijn interesses heb gelezen maar ik ben vogel fan. Geen idee of dat een echt woord is

 

 

later.

Reputatie 1
Badge

Heyy, ik verzon mijn user ter plekke :D maar je zou je user kunnen baseren op iets wat jij leuk vind!:D

Ik ben heel erg verslaafd aan die kleine tic tac snoepjes, vooral die oranje. En ik kom altijd tijd te kort dus vandaar Tik Tak 😅

Ow en @LittleMe er was al een topic aangemaakt met deze vraag, daar staan al meer dan 100 antwoorden op deze vraag. 😊

Reputatie 5
Badge +1

Hey @TikTak,

Ow en @LittleMe er was al een topic aangemaakt met deze vraag, daar staan al meer dan 100 antwoorden op deze vraag. 😊

Dat is raar, ik heb er nog op gezocht, maar kon niks vinden… Hoe heet dat topic?

-LittleMe

Hey,

@LittleMe De topic heet: Hoe zijn jullie op je naam voor het forum gekomen? Als je daar op zoekt vind je hem waarschijnlijk wel.

Reputatie 7
Badge +17

 

Hey @TikTak,

Ow en @LittleMe er was al een topic aangemaakt met deze vraag, daar staan al meer dan 100 antwoorden op deze vraag. 😊

Dat is raar, ik heb er nog op gezocht, maar kon niks vinden… Hoe heet dat topic?

-LittleMe

 

Reageer