Vraag

Waar kan ik moordvrouw gratis kijken?

  • 2 January 2020
  • 2 reacties
  • 268 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey,

Ik ben echt fan van het programma Moordvrouw met Wendy van Dijk. Maar het is nooit meer op tv ik vind het een hele leuke serie en zou hem graag weer willen kijken maar ik weet niet waar ik hem online gratis kan kijken of gratis via een app maakt niet uit of het IOS of ANDROID is. Ik weet dat het steeds op RTL Crime is, maar dat hebben wij niet op de tv en op ZIGGOGO kan ik het ook niet terug kijken en ik heb ook geen zin om geld te betalen voor rtlxl of videoland om het daar op te kijken.

 

Hopelijk kunnen jullie me helpen

Alvast THXXX:kissing_heart:


2 reacties

Hey,

Je zou natuurlijk wel een keertje een Videoland abonnement nemen die dan de eerste maand gratis is. Dan kun je in ieder geval een maandje gratis Moordvrouw kijken. 

Verder zal Popcorn time misschien ook wel Moordvrouw hebben, maar ik weet niet of zij ook Nederlandse series hebben. In ieder geval is Popcorn time illegaal, dus dan heb je weer een VPN nodig. Dan ben je wederom afhankelijk van een eerste maandje gratis of je moet toevallig een goede app vinden die je bv 2 GB gratis per maand geeft om te streamen. (Bv Windscribe, maar dat werkt alleen in je browser) 

Ik heb zelf ook even gegoogeld en kwam ook niet op veel nuttigs uit. Ik heb wel 1 antwoord gevonden van iemand op een forum met dezelfde vraag als jij. Diegene vertelde Moordvrouw gedownload te hebben via torrents. Dat is vgm ook illegaal (maar vast ook te beveiligen met een VPN) en daar moet je ook maar net verstand van hebben.

Misschien is het dan toch de moeite waard om een keertje te kijken naar Videoland? Ik zie dat dat €8,99 per maand is. Dat is idd wel prijzig voor jou alleen. Heb je misschien familie of vrienden die ook wel geïnteresseerd zijn in Videoland, waarmee je dan de kosten zou kunnen delen?

Je hebt natuurlijk ook de dvd boxen van alle seizoenen, maar die zijn tussen de €60 en €70. Misschien een keer een leuk verjaardagscadeau? 

Je kan trouwens ook op Marktplaats kijken daarvoor. Daar zie ik seizoen 1 tm 5 bv voor 15 euro en een 1 tm 6 box waar je op kan bieden. Misschien sleep je daar nog een goede deal uit! 

Lastig, ik hoop dat ze het nog eens uitzenden.

Gr. Pin

Reputatie 2
Badge +1

ik zou mediator echt aanraden het is gratis en al de nieuwste films staan erop.

 

je kan het downloaden op de site: IOSsemus

Reageer