Skip to main content

Vragenlijst gamen.

• March 7, 2016
  • 35 reacties
  • 1625 Bekeken

Toon eerste bericht

35 reacties

• June 25, 2018
1. Welke game speel je het vaakst? Zelda, Fallout, Skyrim, Pokemon, WoW en Little Witch Academia
2.Welke games die youtubers spelen vindt je het leukst? Ik kijk eigenlijk nooit naar youtubers die gamen, dat vind ik nogal saai.
3. Als je een week opgesloten zou zitten met een setup en 1 game welke game zou dat dan zijn? Skyrim of WoW
4. Welke game personage vind je het leukst? Ik heb geen favoriet.
5. Van welke game zou je een film willen maken? En wat voor genre zou het dan zijn? De meeste verfilmingen van games vind ik niet zo goed, maar ik denk dat je van Fallout wel een goede film kan maken. Het genre zou dan science-fiction/actie zijn.

Ik ben een meisje en ik ben 15.

dogday_fan
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • June 29, 2024

1. Welke game speel je het vaakst? roblox

2.Welke games die youtubers spelen vindt je het leukst? brokhaven in roblox

3. Als je een week opgesloten zou zitten met een setup en 1 game welke game zou dat dan zijn? roblox natuurlijk

4. Welke game personage vind je het leukst? bacon

5. Van welke game zou je een film willen maken? En wat voor genre zou het dan zijn? poppy playtime genre is horror

Trouwens dit is de beste vragenlijst ooit de meeste gaat over sex penissen maar dit is echt cool

Je Kent Me Niet
Forum|alt.badge.img

1. Welke game speel je het vaakst? 

halo 1, 2, 3, 4, 5, infinite, 3 odst. doom. farcry 5. doom eternal
2.Welke games die youtubers spelen vindt je het leukst?
minecraft
3. Als je een week opgesloten zou zitten met een setup en 1 game welke game zou dat dan zijn?
halo infinite
4. Welke game personage vind je het leukst?
master chief natuurlijk
5. Van welke game zou je een film willen maken? En wat voor genre zou het dan zijn?
er zijn al films en zelfs een serie van dusssssssssssssss

FurReality
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • March 11, 2025

Eindelijk geen vreemde vragenlijst! Heb er zin in.

1. Meestal Roblox.
  2. Lastige, Minecraft.
  3. Mijn laptop en Minecraft java :)
  4. Mijn minecraft karakter haha (Heel schattig.)
  5. Half-life 2 lijkt me wel heel cool.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • April 8, 2025

Hoi dit is een korte vragenlijst over het spelen van games als je een gamer bent.

1. Welke game speel je het vaakst? Phasmophobia, lethal company, cs go, terraria, minecraft maar ja spellen zoals getting over it, difficult game about climbing of game about diggong a hole heb ik ook allemaal uitgespeeld (maar ook nintendo spellen zoals mario kart enzo maar ook botw en totk)
2.Welke games die youtubers spelen vindt je het leukst? Lethal company (ik hou van markiplier)
3. Als je een week opgesloten zou zitten met een setup en 1 game welke game zou dat dan zijn? Minecraft man
4. Welke game personage vind je het leukst? Dutch van der linde van rdr2
5. Van welke game zou je een film willen maken? En wat voor genre zou het dan zijn? Rdr2 en dan live action

Wil je misschien je leeftijd er ook effe bij zetten en of je een jonge of een meisje bent?
Bedankt! Ben 14 jaar en ben een jongen

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • April 8, 2025

(heb alle consoles behalve de originele NES)

No way dat je een virtual boy hebt

• April 20, 2025

Hoi dit is een korte vragenlijst over het spelen van games als je een gamer bent.

1. Welke game speel je het vaakst? Roblox en GTA
2.Welke games die youtubers spelen vindt je het leukst? Roblox
3. Als je een week opgesloten zou zitten met een setup en 1 game welke game zou dat dan zijn? GTA
4. Welke game personage vind je het leukst? idk trevor philips van GTA of Bacon hair van roblox
5. Van welke game zou je een film willen maken? En wat voor genre zou het dan zijn? GTA: Horror denk ik

Wil je misschien je leeftijd er ook effe bij zetten en of je een jonge of een meisje bent?
Bedankt! Jongen van 12

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 6, 2025

1. Welke game speel je het vaakst? | Fornite
2.Welke games die youtubers spelen vindt je het leukst? | geen idee
3. Als je een week opgesloten zou zitten met een setup en 1 game welke game zou dat dan zijn? | waarschijnlijk genshin impact
4. Welke game personage vind je het leukst? | Nahida van Genshin Impact
5. Van welke game zou je een film willen maken? En wat voor genre zou het dan zijn? | Ik hoop dat er een anime komt van Genshin Impact
​​

Wil je misschien je leeftijd er ook effe bij zetten en of je een jonge of een meisje bent? | Ik ben 14 

xx liefs Wolf 🐺

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • September 21, 2025

1. Welke game speel je het vaakst? Sims
2.Welke games die youtubers spelen vindt je het leukst?rollercoaster en sims
3. Als je een week opgesloten zou zitten met een setup en 1 game welke game zou dat dan zijn?

Sims
4. Welke game personage vind je het leukst?

Geen idee
5. Van welke game zou je een film willen maken? Van de soms

6.En wat voor genre zou het dan zijn? Nou hoe de wereld er uit ziet in de sims 

Ben een meisje van 14 jaar

Bedankt!

Phoenix
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • October 30, 2025

1. Welke game speel je het vaakst? Genshin impact
2.Welke games die youtubers spelen vindt je het leukst? Amber Benita
3. Als je een week opgesloten zou zitten met een setup en 1 game welke game zou dat dan zijn? Genshin impact
4. Welke game personage vind je het leukst? Arakati itto uit genshin impact
5. Van welke game zou je een film willen maken? En wat voor genre zou het dan zijn? The legend of zelda of een genshin impact anime

Jongen 14 jaar oud