voel me gebruikt online/mogelijke handboei fetish??

  • 25 April 2024
  • 2 reacties
  • 47 Bekeken

Reputatie 7
Badge +5

Dus… ik wou het even over iets hebben. Laten we deze online persoon P noemen.

P is wat… apart… die heeft 2 personages/original characters genaamd Clarissa en Ashley.
P wilt soms dat ik 1 van die personages uitkies en dan ze teken met handboeien om. Meestal heb ik dan geen motivatie of zin om personages van anderen te tekenen.

P zegt dat het niks vreemds is maar ik vertrouw het niet. P claimt dat Clarissa dat gewoon leuk vindt. Maar P gaf me wel wat vreemde reference foto’s voor het tekenen.

Nou heb ik (om even overzicht te houden van alle servers waar ik in zit) een Discord server verlaten die P heeft gemaakt. Hij was best wel inactief hoor, laatste berichten waren in februari ofzo. Er zat wel een ongecensoreerd nsfw kanaal daarin maar ik keek daar nooit in.

Ik heb het gevoel dat P mij alleen gebruikt voor handboei tekeningen van hun personages, ik heb dit weleens gevraagd en gezegd dat ik me gebruikt voel maar als ik er nu aan terug denk weet ik niet eens of P het meent of niet.

P zei dat die me niet aan het gebruiken was/alleen mijn vriend was voor de tekeningen.

Ergens in eind maart was mijn recentste bericht met hun. 

Ik wil niet gemeen klinken maar wat denken jullie? 


2 reacties

Reputatie 5
Badge +1

Hoi,

Het gebeurt wel vaak dat iemand alleen vrienden wordt of aardig doet omdat iemand goed kan tekenen. Zelf heb ik dit ook meegemaakt. Mensen die me normaal negeren gaan opeens aardig doen als ze een tekening van mij willen.

Wat ik me zou afvragen in deze situatie is, of P nog steeds aardig tegen je doet als je meerdere keren weigert zijn personages te tekenen. Als je merkt dat P minder aardig gedraagt of minder geïnteresseerd is om met je te praten, dan denk ik dat het best mogelijk is dat P je heeft gebruikt voor de tekeningen.

En als P gaat doorvragen/smeken om toch een tekening te krijgen nadat je hebt geweigerd om te tekenen, denk ik ook dat diegene je wilt gebruiken.

Tekent P ook dingen voor jou? (van ongeveer dezelfde kwaliteit of hoger) Als dat wel zo is, denkt P misschien dat je het oke vindt om zijn personages te tekenen, want het is dan alsof jullie met tekeningen "ruilen/handelen”.

 

Wat je misschien de volgende keer zou doen als je een soortgelijke situatie meemaakt, is vragen om betaald te worden voor je tekeningen. De meeste mensen vragen iets terug nadat ze een tekening voor iemand hebben gemaakt. Want het maken van tekeningen kost tijd, en de materialen/stroom/apparaten kosten ook gewoon geld. Of als je helemaal niet wil tekenen voor anderen, kun je een smoes bedenken waarom je dat niet "kan” doen, zoals dat je weinig vrije tijd hebt of dat het apparaat waarop je tekent vol zit/kapot is.

 

Reputatie 7
Badge +5

@iemand die je niet kent 

Ik kan het wel proberen met het weigeren, P maakt ook weleens tekeningen van mijn personages in een South Park-achtige stijl. Het is wel iets wat wij deden genaamd een “art trade”, oftewel twee mensen tekenen dingen voor elkaar.

Bedankt! Ik zal het onthouden!

Reageer