Skip to main content

hoi, ik wil dit gewoon ff kwijt: er bestaat een nederlandse forum, en in de eerste instantie hield ik nogal van die forum.

Maar nu hebben ze me er een aantal keren uitgeflikkerd zonder enige reden "omdat je teveel onzin uitkraamt" zecht de admin dan!

nou ja, mijn moeder had me dus aan geraden om niet verder in discussie tegaan met de admin via de mail, maar gewoon een nieuw account aan te maken, met ander email adres, andere gebruikersnaam, en ander wachtwoord; op geen enkele manier duidelijk laten blijken ie echter bent. Dus dat heb ik gedaan, en dat is voor een lange tijd goed gegaan. Tot op een dag, dat ik een topic had gestart, iemand gaf me daar reactie op (natuurlijk een reactie waar ik niks aan heb), ik reageer daar op, herlaad de topic om te kijken of er nog nieuwe reacties binnen zijn gekomen, krijg wel verdraaid plotseling de mededeling dat mn topic gesloten is! toen werd ik zo loeiend kwaad op de admin, dat ik m een redelijk kwaad bericht had gescheven, en daarna ook een topic daar voor had aan gemaakt, omdat ik op mn profiel nergens kon vinden hoe mn account te deactiveren!

Gebeurd dit ook wel es bij jullie?

( naam en omschrijving van dit forum weggehaald vanwege anonimiteit, regel 3 )

Geen reactie

Reageer