Tips foto's versturen

  • 10 October 2018
  • 6 reacties
  • 338 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
is het raar dat ik met iemands app die ii vertrouw en die genen deprie is en opvrolijk door geile foto te sturen vaan gewoon inkijk of selfie in de spiegel met me kleren gewoon aan dat me kont mooi in me broek staat daar word hij opgewonden van

6 reacties

Ehm, sure...

Ik kan mij voorstellen dat je zijn humeur daarmee verbeterd, maar het lijkt mij ook handig om hem te helpen zijn hart te luchten...
Dat kan effectiever zijn en dat scheelt redelijk wat "troep" als de foto's "te goed" zijn...
Reputatie 2
Badge +9
Het kan.

Maar hou het wel op normale foto's ga niet overdreven in de spiegel staan of ga verder dan inkijk. Straks gaat het weer goed met diegene en maakt hij misbruik van de foto's die jij stuurt. Ja dat kan ook met mensen die je vertrouwt. En je zou het toch niet leuk vinden als diegene jouw pikante foto's doorstuurt naar vrienden?

Zelf zou ik zeggen als je snapchat hebt dat je beter via daar foto's met elkaar kan delen. De foto is dan voor even te zien en dan is die ook weer weg. Verder kan diegene niks doen met die foto's dan alleen gebruiken voor zichzelf. Als diegene dan screenshot maakt krijg jij daar bericht van en kan je je afvragen waarom hij die screenshot hebt gemaakt als die het toch voor zichzelf gebruikt.

maar dat ligt aan jouw.

Verder kan het ook helpen als je met diegene in gesprek gaat over zijn probleem zodat hij/ zij het allemaal even kwijt kan. Wat Menspersoon al zei.

Gr: Mr.S
Het kan, als jij je daar goed bij voelt. Al zou ik het wel houden bij dit soort foto’s en niet beginnen aan bh- foto’s ed, want als straks de hele school een foto van jou in je bh heeft, word je daar niet zo vrolijk van denk ik. En ik snap dat en diegene vertrouwt, maar je weet nooit wat er kan gebeuren, een ruzie of wraakactie kan erg gemeen worden met zulke foto’s. En het is lief dat je hem probeert op te vrolijken met foto’s, maar misschien vindt hij het ook fijn om met iemand erover te praten. Gewoon om even zijn hart te luchten. Succes!
Persoonlijk vind ik het een beetje vreemd. Zelf zou ik überhaupt niet aan dat soort foto's beginnen. Dat is gewoon nooit slim met het internet enzo.

Ik vind het ook een beetje een aparte manier om iemand te helpen met zijn/haar depressieve gevoelens. Een gesprek lijkt mij effectiever en ook fijner voor jou, maar dat moet je natuurlijk zelf weten.

Begin in ieder geval niet aan naaktfoto's e.d., zoals Sleepygirl al noemde. Dat is hoe dan ook een slecht idee, ook al vertrouw je iemand.

Gr. Pin
Hee,

Het is niet raar als je je er gewoon goed bij voelt. Als je maar niet naakt gaat! Kijk altijd heel goed uit met wat je doet. Het kan gevaarlijk zijn en de foto's kunnen verspreid worden en dat is iets wat je absoluut niet wilt! dus let op wat je doet ! Het is wel heel lief van je dat je hem wilt opvrolijken!😊

Stuur hij oo kterug dan

Reageer