Skip to main content
Vraag

te weinig schermtijd

• August 20, 2025
  • 5 reacties
  • 107 Bekeken

Ik ben 14 en mijn moeder heeft een limiet voor mij ingesteld dat ik maar 2 uur per dag op m'n telefoon kan, ik vind dit veel te weinig, wat moet ik hier mee doen?

5 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 20, 2025

Misschien gewoon rustig met je moeder over hebben? Ook kan helpen om er iets tegen over te zetten. Zeg, stel als jij je huiswerk goed maakt dat je dan langer op je telefoon mag.

xx liefs Wolfย ๐Ÿบ

anoniempje1578
Forum|alt.badge.img+3

heeee,

super vervelend! ik ben een meisje van 13, en mijn moeder heeft het zo ingestelt dat ik van 7:00 's ochtends t/m 22:00 's avonds op me tel KAN mr ik moet 't wel vragenโ€ฆโ€ฆย 

ย 

mijn moederย gebruiktย de apps: ouderlijk toezicht & Family link

suc6!!

ย 

-xxx-ย ๐Ÿ’•

PrivatTeen
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 21, 2025

hee ik ben dertien ik kan 3 kwartier op mijn tel.

uit ervaring weet ik dat er geen soms dealen mee isโ€ฆย 

dus sorry ik kan niet helpen.ย 

maar ik wensย  je succes en hoop dat je krijgt wat je wilt!

Forum|alt.badge.img

ik heb per dag 3 uur met onderhandelen misschien moet jij ook proberen te onderhandelen

xx-me
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • September 3, 2025

op mijn 13e had ik 3 uur en weekenden 4. maar vakanties enzo ook maar 3 op maandag bijv. wat helpte bij mij is laten zien dat je het kan zonder; ga een tijdje minder op je telefoon en bij mij zeiden mijn ouders op een begeven moment dat ik het zonder mocht proberen. toen ging dat even goed en bleef dat zo. ook had ik wel eens onderhandeld bijvoordbeeld als ik de hond uitlaat krijg ik 10 minuten schermtijd erbij, of de vaatwasser uitruimen 5. zo kun je wat dingen afspreken.

xx