Skip to main content

Smart Home

• September 3, 2025
  • 4 reacties
  • 65 Bekeken

Seashell
Forum|alt.badge.img+5

Sinds een tijdje hebben mijn ouders allemaal nieuwe lampen in huis aangesloten en ze hebben ook een paar slimme speakers in huis neergezet. Super grappig nu kan je gewoon bijv. Hey Google, zet lampen in de slaapkamer aan. zeggen en dan gebeurt dat ook echt super leuk maar je kan ook vragen zet de TV aan en dat werkt ook! Vind het echt heel bijzonder zijn erย meer mensen die ook smarthome apparaten hebben thuis? Zo ja, welke apparaten hebben jullie?

4 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 3, 2025

Ik heb een google tv op mโ€™n kamer staan. Tis de oude van zolder maar die reageert ook op mijn stem

xx liefs Wolfย ๐Ÿบ

Yusa
Forum|alt.badge.img+10
  • Topper
  • October 25, 2025

He

Heb t niet maar klinkt echt cooool ๐Ÿ˜Ž

Tover01
Forum|alt.badge.img+17
  • Ster
  • October 25, 2025

Hey, ja het is super handig, je kunt bijna alles er op aansluiten. Ook de verwarming xD. Bij mijn vriendin thuis hebben ze dat. Ik heb nog een beetje geholpen met de instellingen en de routines๐Ÿ˜Šย  bij mijzelf hebben we het niet want mijn moeder is heel voorzichtig, streng op zulke dingen. Maar ik ken het en het is idd erg leuk en handig! Je kunt er zelfs lampen mee dimmen en agenda checken en kijken wie er aan belde zo en zo laat etc.ย 

Liefs, Tover xxx

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • October 25, 2025

Ja wij hebben dat ook. Verlichting, verwarming, zoโ€™n Ring deurbel. Echt wel handig hoor.