Skip to main content
Vraag

praten jullie met je omgeving over kindertelefoon?

• July 8, 2025
  • 6 reacties
  • 56 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

hallo  allemaal,

Ik vroeg me af of jullie weleens vrienden verteld hebben dat jullie gebruik maken van de kindertelefoon. Of dat er in jullie omgeving weleens gepraat wordt over de kindertelefoon. Kennen jullie mensen waarvan jullie weten/denken dat zij ook gebruik maken van de kindertelefoon?

6 reacties

• July 8, 2025

Hallo ​@anoniempje77778888 

Mijn vrienden weten dat ik hier op zit, laat ze af en toe ook wat zien.

Heel veel maten zeggen dat ze dan de kindertelefoon belde en dan een kletskoek verhaal gingen vertellen. Prack calle, als ik heb goed type 😅

Ik heb lang getwijfeld of de vriendin van een vriend op de KT zit/zat zij zit heel erg in de knup met zich zelf en de wereld. En als ze er niet op zit, denk dat het wel fijn voor haar zou zijn. 

Gelukkig zoeken mijn vrienden niet hier op de kindertelefoon naar mijn account, zo flauw zijn ze gelukkig niet. 

Groetjes badeend 

• July 8, 2025

Hii

Ja, dat heb ik wel gezegd. Ik had ook het idee dat iemand hier een vriendin is, dus toen vroeg ik het haar, maar dat was niet zo. 

xxx Lieve!

Tover01
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • July 8, 2025

Hey! Mijn beste vriend weet er wel van en mn vriendin ook wel. Maar die zegt dat het mijn ding mag zijn en als ik er met haar over praat is ze heel belangstellend maar ze kijkt zelf nooit. Omdat ze respecteert dat het mijn stukje is.  

Liefs Tover xxx 

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+5

Nee, denk het niet... 

En ik lees wel eens verhalen en dan denk ik, dat verhaal heb ik van iemand die ik ken gehoord, zou dat dan die persoon zijn.. maar hoe groot is die kans nou :)

Liefs 

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • July 9, 2025

Hoi, ik heb de keren dat ik gebeld heb daar wel over vertelt ja. Bij mijn eerste keer naderhand pas aan mijn vriendin omdat ze op het moment zelf nog niet mijn vriendin was en de tweede keer gewoon de volgende dag. Ook aan haar. En over het forum. Ja zeker. Niet aan iedereen maar aan een paar heel vertrouwde mensen en dat is ook prima. Groetjes liefs Tartan X 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 2, 2025

nope