Pokémon go


  • Anonymous
  • 0 reacties
Sinds het spel in Juli is uitgekomen is het heel erg populair om Pokémon go te spelen, want iedereen speelde het vroeger ''oldtimes''
Als je dit spel speelt zet een reactie onder.
Welke rang/level ben je?
In welke team zit je (rood, geel of blauw) (boven level 5)
Zijn er veel points waar je shops kunt vinden? (Op Pokémon go)?
Is er dicht in de beurt een Pokémon gym?

Oja hier kun je gewoon ook nog verder over praten. Als je Pokémon go speelt : )

18 reacties

Dude is r een nieuwe pokemon game?
zoja op welke console dan DS?
Ja, via de mobiel. Alleen staat het niet in de appstore of playstore je kunt hem wel downloaden via het internet. Kijk maar. Echt geweldig dat spel O_o

Bijlage is verwijderd door de Kindertelefoon. Is in strijd met forumregel 8.
Moet je daar een emulator voor hebben?
Nee
, je kunt het gewoon downloaden op je mobiel, maar pas wel op.. het is wel een verslavend spel. Die nu al erg populair is in Nederland... sommige mensen knallen tegen een lantaarn, omdat ze bezig zijn met Pokémons vangen maar ook weer leuk, dan zit bijna iedereen niet meer binnen. ^^.
Dat komt wel goed, ik ga het straks downloaden
Haha oke!
Welke rang/level ben je?
Ik zit momenteel in level 9.

In welke team zit je (rood, geel of blauw) (boven level 5)
Valor, dus rood.

Zijn er veel points waar je shops kunt vinden? (Op Pokémon go)?
Bedoel je PokeStops? Dan, ja. Bij mij zitten er wel vier naast elkaar, of zo. Ik woon vlakbij twee supermarkten, en daar zitten ook allebei PokeStops.

Is er dicht in de beurt een Pokémon gym?
Niet heel dichtbij, maar ik doe sowieso even niet aan Pokemon Gym. Ik heb het een keer geprobeerd, en ik snapte er helemaal niks van.

Wel wil ik erbij zeggen dat het na een paar dagen echt heel saai wordt. Dan heb je het wel een beetje gezien allemaal. Ik denk omdat ik niet echt een diehard fan ben van Pokemon. Als het bijvoorbeeld een Harry Potter Go of zo was, was ik vast veel fanatieker. Ik vind Pokemon gewoon veel leuker op de DS.
look at my name haha
look at my name haha
Team Valor 4 life


Maar uh ik heb het wel, en tis wel leuk
Ik ben er alleen niet zo mee bezig zeg maar lol
Dus ehh
Level 6 (6 1/2)
Team Valor (rood)
Veel pokestops
En best wel dichtbij een pokegym; Ik woon precies tussen mijn Dorpstraat en mijn school en toevallig hebben allebei een gym 😉
Ik speel het niet, ik heb namelijk niks met Pokémon. Net als de helft van de mensen die het nu speelt en verslaafd is omdat iedereen het zo nodig moet spelen.

Ik vind het noga triest dat op 90% van de telefoons van mensen op straat ik Pokémon Go zie staan. In de auto, op de fiets, te voet, en allemaal kunnen ze zo aangereden worden. 't Is toch wel lichtelijk triest als zo op je graf staat "Gestorven tijdens Pokémon Go".

Daarnaast vind ik het wel een hele slimme app. Het speelt in op de behoeften van nu. Het is ook voor veel mensen een soort nostalgie en van vroeger. Het brengt mensen echt buiten, jammer genoeg mét smartphone.

Dat is mijn mening over Pokémon Go.

Gr. Pin
Hoi Yemke31,

Ik speel Pokemon Go niet omdat ik er echt verslaafd aan ben, maar omdat ik op deze manier kan bewegen, zonder dat het echt opvalt. Ik speel dit met mijn broertje, die de telefoon vast houdt. Ik hoef hem echt niet vast te houden en hoef echt geen duizenden pokemons te verzamelen. Maar ik vind het wel lekker eigenlijk, een manier om op een leuke manier buiten te zijn:).

Zoals @pin zegt, er lopen echt overal mensen met Pokemon Go over straat. Ik heb geen abonnement, dus kan ik geen Pokemon Go spelen zonder WiFi. Ik gebruik daarom ook niet mijn eigen telefoon. Tenzij we een hotspot hebben. Dat is een soort eigen WiFi netwerk, maar dat gaat op kosten van een andere telefoon, die de hotspot heeft gemaakt, snap je?

Ik zal je vragen beantwoorden:).

Welke rang/level ben je?
Ik ben in level 5.

In welke team zit je (rood, geel of blauw) (boven level 5)
Ik zit in team rood.

Zijn er veel points waar je shops kunt vinden? (Op Pokémon go)?
Er zitten rondom het huis niet veel PokeStops. Maar als je minder dan 100 meter loopt, heb je een PokeStop. Dus er zijn er niet héél veel.

Is er dicht in de beurt een Pokémon gym?
Nee, niet echt heel dichtbij.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt,

Suzan (14) xx
@pin dat er ongelukken kunnen gebeuren dat ontken ik niet maar iemand kan ook aangereden worden tijdens het appen of iets dergelijks het enige wat de gebruiker hoeft te doen is niet opletten. Pokemon Go waarschuwt de spelers (be aware of your suroundings all the time)
kill ik heb 6 snorlax en 3 lapras ga weg ik ben pokemon go master
Ik ben level 23

En ben bij team blauw want ik ben geweldig
Haha ik speel het nu nog

Ik ben lvl 26 in team mystic (blauw)
Hi ik ben lvl 27 en speel nog steeds ik ben in team rood en op een andere accond ben ik blauw
Jjooo lvl 23 team rood

Reageer