Vraag

Perongeluk insta cringe reel geplaatst

  • 14 January 2023
  • 3 reacties
  • 83 Bekeken

Reputatie 1
Badge

heyy ik schaam me dood en ik durf niet meer naar school. vandaag verveelde ik me dus ik ging cringe reels maken op instagram dat ik de camera ik keek en gekke bekken trok en met me ogen rolden zonder make up met een pore strip op me neus. en dan gwn als concept voor mezelf maar ik had m blijkbaar perongeluk geplaatst en een uur later kreeg ik een melding dat mensen mijn reel hadden gezien en geliked dus ik kreeg knoop in me maag alleen me nicht had geliked en 22 mensen gezien. ik shit shit dus ik op me verhaal zetten van hai sorry voor de reel ik schaam me dood enzo. en even later kreeg ik een berichtje van een vriend waar zijn ouders en mijn ouders mee bevriend zijn en ze roddelen over alles en die moeder is de grootste snitch en zijn zus de grootste bitch en die vriend ging helemaal stuk van WHOOAHAHAH en die zus zei al samen voor een trein springen? enzo en ik schaam me zo dood dat ik niet meer naar school durf enzo want die bitch zit er ook op enzo en mss heeft ze screens ofzo. mr het allergrootste probleem is dat die ouders het ook hebben gezien en ik kreeg meteen volgverzoek van die moeder enzo en nu gaat het waarschijnlijk de hele vriendengroep rond kwa ouders. en mn ouders en zus komen het ook te weten terwijl ik helemaal geen reels mag maken. en voor dat ik het in me verhaal heb gezet heb ik me zus geblokeerd ik weet dat is fout maar ik zat een beetje in trouble ik verwijder morgenochtend het verhaal weer. maar iemand wat moet ik nu doen?


3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hoii,

Ik denk dat het wel meevalt. Misschien voelt het heel erg ongemakkelijk maar wss vinden mensen dat niet. En anders laat ze lekker praten.

Reputatie 7
Badge +17

Ik denk dat je het veel te groot maakt voor jezelf. De meeste mensen zijn dit echt zo weer vergeten. En dan nog. Je hebt niks fout gedaan.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik snap je gevoel wel, maar dat anderen zich daar mee bezig houden is heel snel voorbij. Dat heb ik zelf gemerkt toen ik een keer vet voor schut ging als straf bij een gymles en ik echt dat dat ik voorgoed bij iedereen als  dombootje en loser zou worden gezien, maar na 2 dagen een beetje lacherig doen had daarna niemand het er meer over en zat het meer bij mezelf. Zo zal dat bij jou ook gaan. Dus vaak ben je er zelf veel meer mee bezig en schaam je je vreselijk terwijl de rest al lang weer met heel andere dingen bezig is. Heb ik ook moeten leren maar het blijkt idd wel zo te zijn :)  laat het ons eens weten! 

Groetjes liefs Julian X

Reageer