Vraag

ouderlijk toezicht

  • 26 December 2023
  • 5 reacties
  • 92 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik heb net een account aan gemaakt, maar heb ouderlijk toezicht op mijn telefoon en realiseer me met een ding: kunnen ouders via hun telefoon het zien als ik een account aan maak 


5 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hey! Ik denk t wel, maar jw kunt zeggen dat je dr gwn met leeftijdsgenoten over kan praten als je vragen hebt ofz want ze kunnen wss niet zien wat je leest of plaatst dus als je iets met geheimen thuis plaatst ofz kunnen ze da nie zien

 

Reputatie 7
Badge +7

Denk het wel, ouderlijk toezicht checkt dat soort dingen meestal wel

Reputatie 7
Badge +9

nee serieus. ik heb ook ouderlijk toezicht. kunnen ze dan ook op je account komen?

als mijn ouders op mijn account komen of het op de een of andere manier vinden dan vermoord ik ze. moet jij ook doen als ze je ermee confronteren😂 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, ik heb er gelukkig niks mee, maar als ik er over lees kunnen de ouderlijk toezicht apps en bv family link wel de browser-app (chrome, DuckDuckGo,safari etc) blokken maar als jij daarbinnen de site van de Kindertelefoon bezoekt en handmatig je nickname en wachtwoord intypt is dat niet geblokkeerd of vastgelegd. Maar dat is voor zover ik het kan checken. Of ze dan ook totaal inhoudelijk alles kunnen zien wat je doet lijkt me wel heel bijzonder. Dan krijg je meer een soort team viewer. Maar ik weet het niet 100% zeker. Deze site geeft wat informatie voor ouders dus kan handig zijn: 

https://www.androidplanet.nl/tips/ouderlijk-toezicht-in-android/ 

Succes ! 

Groetjes liefs Tartan X 

P.s. Tip voor zo anoniem mogelijk surfen en veilig je gegevens wissen is DuckDuckGo de beste browser app. Staat bv een vlammetje op je scherm rechtsboven en als je die aantoetst wordt alles inclusief cookies en rommel meteen verwijderd.  Is niet commercieel dus kan ik hier wel noemen 😉 en je (Google) toetsenbord gaat trouwens ook vanzelf in de anonieme stand als je deze site opent, dat scheelt ook alvast! 

Reputatie 7
Badge +11

Ik heb ook ouderlijk toezicht, maar mijn ouders gebruiken het vaak niet. Ook kan je duckduckgo of iets dergelijks instaleren, dan word je zoekgeschiedenis niet opgeslagen.

Mijn ouders weten het van mij, dus daardoor worden ze niet gealarmeerd. Misschien kan je het ook vertellen?

Liefs,

       M.

Reageer