Skip to main content

Leuke games op Steam/Windows

• March 4, 2025
  • 16 reacties
  • 114 Bekeken

Hebben jullie aanraders voor leuke games op Steam of Windows PC?

16 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • April 8, 2025

Lethal company met vrienden en dan modded is echt super grappig

• April 18, 2025

Als je oudere games zoekt: Half life 2 en Race 07

En ik had van een vriend gehoord dat de game: R.E.P.O ook heel leuk was!

Maar ze zijn allemaal betaald.

Anonieme_uil123
Forum|alt.badge.img+1

Ik speel soms pixel strike 3d, kleine gamemakers maar wel goed gemaakt, fps met minecraft-like skins

• April 20, 2025

Bedankt voor jullie reacties ​@Appelmoes69 , ​@epicduck01 en ​@Anonieme_uil123 !

Klinkt allemaal leuk! Ik ga ze bekijken! (En dat het betaald is is niet zo erg, als het maar leuk is)

armydreamerss
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • April 20, 2025

Sally face is horror undertale is een beetje ontdekken en vechten en my child lebensborn moet je voor een kind zorgen maar die word gepest dat spel is heel goed maar wel zielig voor alle spellen moet je engels kunnen

• April 21, 2025

@armydreamerss klinkt leuk! Ik had Undertale gekocht toen er sale was voor maar 1 euro. Ik heb het nog niet uitgespeeld omdat ik er niet aan toekwam. Ik ook had over my child lebenborn gehoord, nog niet gekocht, en het verhaal lijkt me ook erg interessant

• April 21, 2025

Ik ben nu bezig met “Bramble: The Mountain King”.  Een platformer gebaseerd op Noorse mythologie. Erg leuk en niet al te moeilijk.

• April 25, 2025

@tim16 thx voor de reactie. Ik heb de webpagina daarvan net bekeken (en ook van alle andere suggesties in deze topic) en het lijkt me heel interessant. Ik ga het op mn wishlist zetten.

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

Jullie spelen allemaal vecht spelletjes ofzo en hier kom ik met mijn leerzame rustige spelletjes 😭

Ik ben echt verslaafd aan Cities: Skylines. Je moet er van houden. Veel mensen doen dit waarschijnlijk niet maar ik vindt het geweldig. Vooral modded.

En poly bridge is ook wel grappig.

Vera16xx
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • May 4, 2025

Ik heb ook een leuke tip: Subnautica.

Dat is een spel waarin je crasht op een planeet ver weg en je moet zien te overleven door voedsel en materialen te verzamelen en op ontdekking uit te gaan; de planeet is bijna geheel water en je krijgt er een hawaii gevoel van. :D

Leuke aan het spel vind ik dat het vrijwel geweldloos is, alhoewel er wel dreiging is van onderwaterdieren en -monsters. Ook moet je je eten, drinken en zuurstof op pijp houden. Leuk ook is dat je bases kunt maken en zelf kunt ontwerpen (heel makkelijk) en met voertuigen kunt varen o.a. ook hele grote. Ook is het geheimzinnig met een gecrasht ruimteschip waar je mee aan boord kan gaan. Oh en het ziet er ook echt wel mooi uit en is makkelijk te leren/spelen.

Volgens mij een leuk spel voor zowel meisjes als jongens. Ik vond het leuk om het met mijn zusje te spelen!

Hier staat hij op steam met screenshots en video: https://store.steampowered.com/app/264710/Subnautica/

• May 17, 2025

Werkt 

World of Warships eigenlijk op steam?

• May 18, 2025

Thx voor alle reacties, ​@nieuwschierig_aapje , ​@Vera16xx en ​@Puckmeisje ! Ik heb alle games die tot nu toe zijn genoemd in mijn notities geschreven.

@nieuwschierig_aapje leuke recommendatie, ik hou eigenlijk ook erg van rustige en leerzame spelletjes.

@Vera16xx thx voor de uitgebreide samenvatting, klinkt erg interessant.

@Puckmeisje ik heb de pagina voor World of Warships gevonden op Steam, dus ja, het zal wel werken!

• May 18, 2025

Ow hahah oké- dan weet ik dat ook 

sherma_fan_1305
Forum|alt.badge.img+3

heyyy anoniem 1305 hierzo (nerd is mijn bijnaam (wel van games btw))

aanraders van games die gratis zijn zijn: genshin impact, zenless zone zero, fortnite en rocket leuge (HELP HOE SCHRIJF IK DIT) (in genshin impact en zenless zone zero zijn fanservice characters en gok dingen maar verder zijn het compleet leuke games)

aanraders van games die bijna niks kosten zijn: undertale, tiny glade, bopl batle (zijn hele leuke games tiny glade schatig undertale kun je yt videos van vinden en van tiny glade en bopl batle zijn demos)

aanraders van games die gemidelde prijs hebben zijn: minecraft java, minecraft bedrock, minecraft legends, minecraft dungeons, clair obscur expedition 33, sea of thieves, red dead redemption 2

en de meest bijzondere optie van hier is de dure games (niet voor pc maar alles wat voor de nintendo switch 2 komt) de nieuwe mario kart etc nintendo switch 2 games gewoon

hoop dat je deze games nog niet kent en zo wel dan zal ik mijn pc verder doorbladeren oh en mijn vaders steam acc niet te vergeten als je wilt kan ik ook een sectie van leuke oude games aan je geven (games van mn vaders steam acc)

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 7, 2025

Stardew valley

Cool_Fish147
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • September 18, 2025

Hollow knight en Silksong (vervolg van Hollow knight) . 2 geweldige adventure en fighting games. Je bent een insect in een wereld vol insecten (klinkt saai maar het is echt leuk) je kan de 2d wereld ontdekken nieuwe aardige vrienden tegenkomen bosses die soms wel erg moeilijk zijn dat maakt het ook leuk. en ze zijn ook best goedkoop op steam