Skip to main content

Krijgen jullie ook weleens nare filmpjes doorgestuurd?

• October 11, 2025
  • 6 reacties
  • 88 Bekeken

Linax
Forum|alt.badge.img+1

Heyy, 

Sorry dat dit al mijn 2e topic is in een halfuur, maar jaaaa.

Ik had vorige week een filmpje doorgestuurd gekregen in een groep op whatsapp met mijn klas erin. Het was een link die je naar een hele vage website stuurde en toen kwam er een filmpje tevoorschijn over funky town. En een maand geleden stuurde mijn vriendin die ik niet irl ken een filmpje van Charlie Kirk die doodgeschoten werd zonder blur…

Ik vond het filmpje van funky town doodseng want op het filmpje wordt iemand hevig gemarteld en meer ga ik niet zeggen want het is echt walgelijk. De link was een halfuur verwijderd door een meisje uit mijn klas en daar ben ik haar mega dankbaar voor. Ik heb altijd nog een naar gevoel in mijn buik van die beelden, en ik wordt ook steeds banger dat het mij gebeurt, for example, elke keer als ik een man tegenkom ben im bang dat hij een pistool ofzo bij mij heeft en dan ga ik keihard fietsen totdat ik thuis ben. Zeker als het donker is, terwijl ik in zo ongeveer op het veiligste plekje van nederland woon. Maar jaa die filmpjes waren gwn mega eng en heftig en het was ook niet geacteerd vlgns mij. Gebeurt dat bij jullie ook weleens, en zo ja, wat doen jullie ermee?

6 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 11, 2025

Ja ik snap je! Het zit gewoon in je hoofd na zoiets engs. Echt rot dat mensen dat zomaar doorsturen. Je bent echt niet de enige hoor, ik wou dat mensen wisten hoe naar dat voelt. Praat er met iemand over als je durft, dat helpt echt een beetje. 

xx liefs Wolf 🐺

Tover01
Forum|alt.badge.img+17
  • Ster
  • October 11, 2025

Hey, ja ik kan daar ook niet tegen, zit nog lang in mn hoofd als ik zulke vreselijke dingen zie. Ik kijk alleen nog maar dingen die ik van mijn allerbeste vrienden en vriendinnen krijg. Want die weten dat ik zulke dingen niet wil zien. Ik heb een keer een of andere opname gezien van een geseling en ik denk daar dagen over na. Hoe mensen dat kunnen doen enzo. En dus daarom mijn afspraak. En ik mag ook geen socials behalve WhatsApp en Signal. En daarin kijk ik dus alleen dingen van mn besties. Ja Pinterest en Google en Proton heb ik wel maar dat is anders dan TikTok en zulke dingen.  Daar zien de meeste mensen zulke dingen ook geloof ik. Ik hoef dat niet brrr. Ik snap dus ook goed wat je bedoelt! 

Liefs, Tover xxx 

S4GEEE
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • October 12, 2025

Heyy het is ten eerste helemaal okee om 2 topics in een halfuur te posten. Het maakt niet uit hoeveel of weinig je hier vraagt, vertelt of post. Maar over die video's, ik snap hoe ontzettend eng dat kan zijn. Ik zou er idd over praten met iemand zoals ​@Wolf zegt, en probeer jezelf te vertellen dat er niets met je zal gebeuren, want dat dit gebeurd is een ontzettend kleine kans, en zoals je zei, je woont dus in het veiligste plekje van Nederland. Hoop dat het helpt! 

Groetjesss ​@S4GEEE 

Forum|alt.badge.img+1

Ik heb hezelfde gehad met dat filmpje van Charlie Kirk, ik schrok me de pleuris toen ik het opende, en iedereen deed er gwn grappig over. Ik snap niet waarom mensen dat soort dingen grappig vinden, moord is helemaal niet bedoeld voor je vermaak.

Probeer jezelf af te leiden als je eraan denkt! Na een tijdje vergeet je het vast wel!

Xoxo

J.

Tover01
Forum|alt.badge.img+17
  • Ster
  • November 5, 2025

Groot gelijk ​@Anoniem Meisje2011  helemaal met je eens! 

Liefs Tover xxx

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • November 8, 2025

Ik ben die filmpjes ook zo moe… met moorden en doden en vieze dingen, en de helft ervan is dan nog fake (maar technies goed gemaakt dat wel) en ik denk er al een tijd over om ofwel mijn foon weg te gooien en online te verdampen ofwel alle social media eraf te gooien en hem nog alleen als telefoon te gebruiken