Skip to main content
Vraag

kindertelefoon ik mag niet meer met jullie chatten

• July 11, 2026
  • 3 reacties
  • 14 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

@kindertelefoon 

Me ip adres is geblokkeerd en kan niet meer met jullie chatten omdat ik blijkbaar 3 keer de regels hebt overtreden maar dat heb ik nooit door gehad en dat was ook niet me bedoeling 

Dit topic is gesloten

3 reacties

Marieke
Forum|alt.badge.img+8
  • Kindertelefoon
  • July 11, 2026

Hoi ​@Echtnietanoniem ,

ik begrijp dat je met de Kindertelefoon hebt gechat en dat dat nu ( tijdelijk? ) niet meer kan. Op deze pagina kan je alles lezen over de regels die voor bellen/ chatten gelden, en wat er gebeurt als je de regels overtreedt: Regels bellen/chatten met Kindertelefoon

De regels zijn niet ingewikkeld: wij behandelen jou met respect en we willen ook graag dat jij ons met respect behandelt.

Wanneer je de regels hebt overtreden tijdens een chat met De Kindertelefoon, dan krijg je een time-out. Dat betekent dat je 24 uur lang niet meer kan chatten.

Doe je dit meerdere malen, dan kan je zelfs een time-out voor een lange tijd krijgen. 

Mocht je hier nog een vraag over hebben of een klacht willen indienen, dan kan je dat mailen naar landelijkbureau@kindertelefoon.nl

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • July 11, 2026

Ik heb voor langere tijd gekregen wat moet ik er tegen doen ? 

Marieke
Forum|alt.badge.img+8
  • Kindertelefoon
  • July 11, 2026

Hoi ​@Echtnietanoniem ,

Mocht je hier nog een vraag over hebben of een klacht willen indienen, dan kan je dat mailen naar landelijkbureau@kindertelefoon.nl

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon