Beantwoord

Kindertelefoon

  • 1 December 2019
  • 2 reacties
  • 182 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hii,

Ik heb een vraag aan jullie. Ik wil dus graag chatten met iemand van de Kindertelefoon alleen altijd als ik het probeer staat er

'’Het is erg druk op de chat en aan de telefoon. Daarom is er op dit moment helaas niemand beschikbaar voor een chatgesprek. Je kunt het beter op een later moment nog een keer proberen. In de tussentijd kun je ook ervaringen uitwisselen met leeftijdsgenoten op het forum (13-18 jaar).'’

Dit staat er altijd, maakt niet uit wanneer ik het probeer, hebben jullie dit ook? 

Weet iemand hoe ik in contact kan komen met iemand van de Kindertelefoon? 

X A.

icon

Beste antwoord door Hester 1 December 2019, 17:38

Bekijk origineel

2 reacties

Heyo,

Ik moet zeggen dat ik dit de laatste tijd ook veelal meemaakt dat de KinderTelefoon het te druk heeft en dat je het maar op een ander moment moet proberen.  Dan kom je een uur later en zeggen ze hetzelfde of dan kom je 17.00 terug en dan nog steeds zeggen ze het is te druk.

 

Voor mij is het meestal niet mega belangrijk omdat ik veelal simpele vragen heb die meer voor dit forum zijn. Maar andere jongeren die zich echt slechg voelen worden dan eigenlijk gewoon weg gezet. 

Wat me trouwens ook opviel is dat als je voor dat je het gesprek zegt dat je blij bent, dat je dan dus sneller weg wordt gezet dan als je zegt dat je je mega slecht voel. Ik snap het wel. Iemand die zich slecht voel heeft voorrang, maar zet je chat dan niet neer als een plek waar je over van alles kan praten. Want dat kan/ lukt dus niet 9/10 keer. 

Ik vind het erg jammer. Maar zoals ik al zei het is voor mij niet zo belangrijk. @Anoniemmetproblemen dit is de enigste manier om zelf snel contact met de kindertelefoon te krijgen. Je kan ze natuurlijk wel altijd bellen, maar dat moet je fijn vinden.

 

Tot die tijd moet je gewoon wachten tot iemand van de kindertelefoon hier reageert.

 

See ya!

Spookyzx. 

Reputatie 2
Badge +3

Hoi Anoniemmetproblemen,

 

Wat vervelend dat je het niet lukt om met ons te chatten! We raden je aan het te blijven proberen. Het kan erg druk zijn, waardoor iedereen in gesprek is en we doen nooit meerdere gesprekken tegelijk. We hopen dat het je snel lukt om met iemand in contact te komen! Het kan soms rond etenstijd of 's ochtends wat rustiger zijn. Succes!

Groetjes,

 

Hester van De Kindertelefoon

Reageer