Kennen jullie een website waar je met mensen kunt praten?

  • 19 March 2016
  • 6 reacties
  • 508 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben eenzaam dus ik wil met mensen praten.

6 reacties

Er zijn niet veel chatsites waar je echte gesprekken met mensen kunt hebben. Op dat soort sites zitten meestal pedofielen en "geile" mensen.
Facebook , Twitter, datingsites?, games , watsapp, Skype , eekhoorn, livestreamen.
ik weet niet wat je precies zoekt, maar als je een chat zoekt waar je met (onbekende) andere tieners (in eerste instantie anoniem?) in contact wil komen google dan eens op "chat voor tieners". Ik heb dat net gedaan en er staat best wel een aantal chatsites genoemd, waarvan ik me voor kan stellen dat die wel geschikt zouden kunnen zijn. Ik heb geen ervaring met die sites, dus kan je niet precies zeggen welke de beste of geschiktste is. Maar als je eerst even goed leest voordat je inlogt kun je vast wel een selectie maken. Vanzelfsprekend zijn er een aantal beetje seksueel getinte sites, maar als ik de info lees (ik heb er even een paar gecheckt), zijn er ook genoeg meer serieuze chatsites voor tieners met moderators die de regels goed in de gaten houden. Succes iig.
Reputatie 7
Badge +17

Topic is nog maar 6 jaar oud haha. Heb omegle wel eens geprobeerd maar kreeg vooral veel ‘geile’ mensen.

Reputatie 4
Badge +4

Topic is nog maar 6 jaar oud haha. Heb omegle wel eens geprobeerd maar kreeg vooral veel ‘geile’ mensen.

Hey @tim16

Je kan een chatgesprek voeren met een ‘normaal volk’ op discord. Maar let op: 13+

Reputatie 7
Badge +17

Discord heb ik. Idd ‘normale’ mensen daar. Beter dan omegle.😅 Is in Nederland 16+ trouwens.

Reageer