Vraag

is mijn laptop stuk of niet

  • 27 April 2020
  • 1 reactie
  • 58 Bekeken

Ik heb een laptop en ik speel er vaak op en toen ik net wakker ben wilde ik op me laptop en toen ik beneden was stond die aan zomaar terwijl ik niks mee gedaan hebt en hij blaast heel hard toen en ik wilde uit zetten ging niet ik trok de stekker uit en na een uurtje was hij uit en toen de stekker weer in gedaan en paar minuten later wilde die niet meer aan


1 reactie

Hey JandeB

 

Je laptop ging vanzelf aan, blies heel hard, wilde niet meer uit en gaat nu niet meer aan. Hm, dat klinkt niet gezond. Vermoedelijk is er inderdaad wat aan de hand. 

 

Ik stel voor dat je de laptop minstens een dagje rust biedt. Misschien was hij overhit, of hebben automatische updates ervoor gezorgd dat je laptop erg hard gewerkt heeft ‘s nachts. In ieder geval zou ik ervoor zorgen dat je laptop op een plek ligt waar hij goed kan afkoelen. Niet op een bed onder dekens bijvoorbeeld, maar wel op een vlakke tafel. 

 

Afhankelijk van je woonplek en de daar geldende corona-maatregelen zou je naar een elektronica-zaak toe kunnen. Daar weten ze je vast verder te helpen. 

 

Gr. Kenshin

Reageer