Vraag

ik kijk best vaak anime maar ik wil het nu gaan doen op een site maar ik weet niet of die legaal is

  • 30 November 2020
  • 2 reacties
  • 89 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

is een beetje een rare vraag maar ik vraag me af of de site twist moe legaal is mijn vriend zegt dat er een donatie knop en daarom de site blijft bestaan etc en legaal is 

maar is ie legaal of niet?


2 reacties

Badge

Heyy!

Ik heb ook zoiets gedaan. Daarvoor gebruikten ik een VPN. Zo denkt je telefoon dat je in een ander land bent en blijft het prive wat je download. Als je android heb kan je het best ultimate VPN downloaden. Je kan dan ook als je op school zit en de wifi blokkeerd iets het ook openen. Ik hoop dat je er wat aan hebt!

Groetjes Levi!

Hey!

Nee, deze site is illegaal. 

Of je daar iets mee doet is jouw keuze, ik wil heus geen illegale dingen aanmoedigen, maar ikzelf maak ook wel eens gebruik van gelijkaardige sites, het is niet zo’n ramp, let er alleen wat mee op. Je kunt zelf wat kiezen of je dit al dan niet doet, wetende dat het in feite illegaal is.

Als je de site zou willen gebruiken, zorg er dan wel voor dat je een goede antivirus op je computer of telefoon hebt staan, dit soort sites zijn zonder deze applicaties namelijk vaak een bron voor veel virussen. Ook een VPN kan handig zijn, maar lijkt me niet ‘verplicht’.

 

Groetjes

Lot

Reageer