Vraag

iemand weet mijn adres

  • 28 April 2020
  • 3 reacties
  • 74 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik was een spel aan het spelen toen plots iemand in de chat mijn adres en naam noemde. Moet ik hier iets tegen doen? Ben ergens wel wat bang


3 reacties

Hoi

 

In een chat werd je naam en adres genoemd. Da’s inderdaad niet prettig. Ken je de gebruiker die je gegevens deelde? Je zou deze hier namelijk op kunnen aanspreken via een berichtje. Ook als deze gebruiker schuilt achter een nickname, zou het kunnen dat dit iemand is uit je omgeving. 

 

Bestaat er op de site waar je aan het gamen was een soort meldknop? Met zo’n meldknop zou je de gebruiker kunnen aangeven voor hun gedrag. Zomaar persoonlijke gegevens delen is namelijk niet correct. Mogelijks krijgt deze gebruiker hier een waarschuwing voor. 

 

Als je je zorgen begint te maken over je veiligheid, zou je je ouders kunnen inlichten over wat er speelt. Op die manier hoef je hier in ieder geval niet meer op je eentje mee te zitten. 

 

Gr. Kenshin

Heyy

Misschien kun je dit melden bij het spel, als dat kan. En anders is het best denk ik dat je niet meer actief bent onder die gebruikersnaam.

Groetjes

Kaas123

Bedankt voor de reacties, ik zal ze zeker eens proberen.

 

Reageer