Hoe zijn jullie op je naam voor het forum gekomen?


  • Anonymous
  • 0 reacties
Door de topic "Je gekste verhalen"( of wat dan ook) werd ik wel nieuwsgierig ( ja zo spel je dat) hoe jullie op de naam van je account zijn gekomen.
Ik merk namenlijk zelf dat het soms wel lastig is om een goed/originele naam te bedenken.

128 reacties

Hoi!

Ik heb me altijd al anders gevoeld. "Divergent" klinkt dan wel toepasselijk.

De cijfers 11 en 100 betekenen veel voor mij, maar dat is iets persoonlijks.

Leuke topic trouwens!

Groetjes
x
Eigenlijk wilde ik Annoniempje54 heten maar de P klikte ik niet hard genoeg in dus ja....nu maar Annoniemje54=
De reden van mijn naam is: Annoniempje heb ik vaker gezien en vond ik leuk! En 54 is de leeftijd van mijn ouder! Dus vandaar..

gr ME

Je naam is toch met een p in ? :)
En mijn naam , tja niet zo moeilijk hé , Lot en aangezien 123 zo saai is en ik geen andere originele cijfervolgorde kon bedenken werd het maar x ervoor en erna 😛
Hallo,

Ik ben altijd broke of ik het wil of niet, wij zijn niet echt rijk zoals de rest maar ook weer niet arm.
Elke cent die ik kreeg gaf ik uit aan een goed doel.
en als je er een 'n' aan vast plakt is het :"broken" en ik wil graag gescheurde en kapotte mensen die dingen hebben meegemaakt of dieren die niet goed verzorgd zijn een betere plek geven zonder we ze weer kunnen tapen en dat ze weer werken.

Ook lijkt het een beetje op "broek" en ik draag altijd rokken etc. ( dus vond ik het wel komisch haha 😛 )

( Ik weet dat dit een rare reden is maarja )


Thats the story and I hope you liked it.

~ Broke.
ik ben een groot black veil brides fan en fallen angels is een van hun bekendste nummers en een van mijn lievelingsliedjes. fallenangel was al in gebruik dus daarom fallen angel
Ik heb elke dag ruzie thuis en ik had vroeger altijd problemen op school ik ging vechten was brutaal had geen respect (voor niemand) daarom heet ik BadBoy13
Ik heb geen hoop meer, vandaar Helpless-Hopeloos. Het schoot me gewoon in eens binnen. Leuk topic!

Helpless
koala's zijn altijd stoned, 6 is perfect en 2 is het enige even priemgetal
Ik heet Henk en ik ben een tenk 🆒
Pinguins zijn awesome. De laatste keer da ik t checkte was ik nog een jongen, ofwel een dude. Gooi die twee bij elkaar en u heeft mijn forumnaam
Idk, ik had geen inspiratie 😃
Mijn naam is Jelmer en ik help mensen:D
ik heet soms lemac bij andere dingen xD
Het is een bepaald lidwoord en voor mijzelf ben ik niet zomaar een meisje. Beetje raar als ik mezelf net zo zou zien als mensen die ik in de supermarkt zie ofzo. Haha beetje onduidelijk maarja ??
Ik hou van oxbords ik kan nergens anders aan denken
ik maakte een account vlak nadat ik een panda had gezien en toen dacht ik zo van tja dan panda he en daar dan 04 achter aangezien ik gewoon heel erg van het getal 4 hou nou ja dat was dan wel eigenlijk
X
Panda.04
Ik heb deze naam gekozen omdat die geen verband heeft met mijn echte naam...
Ik weet eig ni wrm....gwn omdat het kan 😛
Reputatie 2
Badge +9
Heey,

Inderdaad leuke vraag. Ookal is het een jaar geleden gevraagd.

Mr.S vond ik eigenlijk een leuke naam Mr. Staat voor Meneer/Mister ( logisch) en de S staat Snake ?. Slangen zijn stil en dat ben ik ook.

En Mr.D staat de mr. Ook weer voor Mister En de D staat voor Dutch. Nie zo heel bijzonder.

De tekst is verwijderd, is in strijd met de forumregels
Ik heb mijn eerste letters van mijn 1e en 2e naam en mn achternaam geschreven en dit kwam erdan uit
ik heet meisje zonder stem omdat ik zeg maar nooit mijn mening durf te geven of durf te zeggen hoe ik me voel, dus als ik in een situatie zit waar ik over mijn gevoelens zou moeten praten of gewoon als ik met een vreemde praat, dan vaagt mijn stem weg en heb ik superveel moeite met praten. Vandaar meisje zonder stem, omdat mijn stem dus wegvaagt.
Heei,
ik heb deze naam gekozen omdat ik vaak met problemen zit waar ik niet alleen uit kan komen.
ook merk ik wel dat ik me vaak alleen voel en hier voel ik me op mijn gemak want we kunnen elkaar helpen zonder dat we van elkaar wie we zijn.
xx
Ik hou van de films en het boek!
Mijn naam is gewoon Robben haha en niemand heeft zo dusja
Asy Silivana is een meisje uit mijn dromen. Ze weet niet wie ze is en is anders dan de rest, als ze op een dag met de koningin van de wereld naar een andere planeet afreist om daar een oorlog te voeren komt onder grote paniek haar ware aard naar voren, en ze blijkt het grootste wapen van de oorlog te zijn: de machtigste tovenaar ooit., later jonge ze er achter dat ze als jong meisje op haar wereld is gedumpt, maar dat ze de kroonprinses van de wereld waar nu oorlog is was.

Hierom heet ik Asy ( dat staat in de oude taal voor verloren en ze heeft het zelf bedacht omdat ze geen man had ) Silivana ( dat is haar achternaam, maar het komt van haar oude voornaam : sisilivaina, makkelijker silivana.) Daarom Asy Silivana

~Asy
Ik vind Galaxy tekeningen mooi, en Galaxy staat gewoon strak. Dus vandaar eigenlijk een beetje .... ?

• Galaxy

Reageer