Skip to main content

hoe kwamen jullie op dit forum?

  • 22 June 2024
  • 19 reacties
  • 196 Bekeken

Hai , ik was benieuwd hoe jullie op dit forum zijn gekomen ?  Ik ben benieuwd !!

Groetjes van Sterre 

 

19 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoiiiii,

Dus iemand aan mijn klas toonde me het forum. Ik was nieuwsgierig en heb nog 3 maanden gewoon gelezen zonder account en ik besloot even terug een account te maken om mensen te helpen en zo.

Liefs, justGhast

Reputatie 1

Eerlijk zijn, ik zocht om advies hoe ik moet aftrekken en ik kreeg deze forum waar van alles op staat. Was best interessant om te lezen

Reputatie 6
Badge +3

Ik was gwn op het kindertelefoon website aan het kijken en toen vond ik het forum dus ik dacht “Why not? Misschien word ik wel beter in mensen helpen”.

Reputatie 7
Badge +12

Heyy!

Ik heb de kindertelefoon leren kennen via een gastles op school en ben toen verder gaan zoeken en heb toen het forum ontdekt. Ik heb net zoals @justGhast eerst heel lang alleen meegelezen en sinds een paar maanden reageer ik ook! Vind het een fijne plek hier met allemaal lieve en aardige mensen! :)

Hoe heb jij het forum zelf eigenlijk ontdekt @Sterre20?😊

Liefs van ItsJustMe <3

Reputatie 7
Badge +8

Ik had dus in groep 8 een persoon gehad van de kindertelefoon op school die er uitleg over gaf. Ik voelde me echt niet goed en besloot om te chatten. 2  jaar later dacht ik "Ik wil dat wel weer eens doen"

Ik zag het forum en maakte een account. Ik plaatste niks en vergat er weer over. 

Ik herrinderde me behoorlijk wat maanden later "oh ik wil nog wel eens bellen" en ik zag het forum weer, probeerde een account te maken maar logde al automatisch in

 

Toen besloot ik wel om wat te plaatsen en nu plaatst ik al langer dan een jaar. Eerst mega actief maar nu wat minder. 

Hoi @Sterre20 

Ik was een keer aan het searchen op google.

(Ik had wat sex vragen) En toen kwam ik dit tegen.

Eerst las ik een tijdje de topics hier. Iets later ben ik ook daadwerkelijk gaan posten.

En jij?

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 6
Badge +1

Hoiii

Ik zocht meer info over eig vanalles en hier hoor je ook verhalen van leeftijdsgenoten. En ja over "rare" vragen ik ga dit sowieso niet aan ouders vragen.

Doeii

Reputatie 7
Badge +14

Hey @Sterre20 welkom! In het kort mijn reden.  Ik kwam bij het forum nadat ik best een lastig ventje was geweest op de basisschool, vooral in gr.7 en deels 8 en omdat ik weer eens storend en vervelend deed moest ik lang op de gang staan in de strafhoek, en tijdens die straf  begon ik na te denken. Had ik ook even alle tijd voor daar.  En daarna heb ik mezelf eens flink 180 gr veranderd 😊 en een  meisje uit mijn groep  had het al eens over de kindertelefoon gehad en ik sliep slecht en ik had schuldgevoelens, en toen besloot ik mijn verhaal hier te vertellen. En een keer te bellen. 2 van de beste dingen die ik ooit heb gedaan!  Ik vind het een geweldig medium om je gevoelens en je onzekerheden te delen en adviezen te krijgen. En ook anderen te helpen! Mooi dat je ook mee komt doen! En  hoe kwam jij op het forum? :)

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +18

Ik was op zoek naar info over een onderwerp en kwam toen via Google hier terecht. Was eigenlijk niet van plan om een account te maken. Toch gedaan en nu 3440 reacties verder. Geen spijt van gehad.

Hai  ik heb twee simpele vraag : hoe kwamen jullie op het forum en waarom ben je op deze site gebleven?

Groetjes van Sterre 

 

Dankjewel dat jullie hebben gereageerd nu zal ik dat ook even doen.

Ik ben hier gekomen omdat ik naar een brugjaar ga

En ik dat best eng vind en ik heb adhd en add en ik ben ook nog hoogbegaafd dat is best stressvol. Dus ik was benieuwd hoe andere mensen daar mee omgaan .

Dat eigenlijk 

Groetjes Sterre 

 

 

Reputatie 7
Badge +17

Ik wist van de kindertelefoon door het klokhuis. En sinds ik 10 was hier meegelezen. Toen ik oud genoeg was een account aangemaakt, nog geen spijt van ;)

Groetjes van mij @anoniemxv

Reputatie 7
Badge +19

Hoi hoi, ik kwam hier terecht doordat ik zocht naar een plek waar je met leeftijdsgenoten kon praten over je problemen. Ik was 12, ik zat niet goed in mn vel, en ik had een soort depressieve periode gehad met angsten. Daar wou ik eigenlijk al over praten met leeftijdsgenoten maar durfde nog niet. Maar toen ik in een gymles voor 80 kids voor straf voor schut ging omdat ik heel dom deed, zeker omdat mijn grote crush (nu mn vriendin!) daar bij was, dacht ik “nu  moet je iets doen,  ga toch op dat forum”  en maakte ik een topic. En sindsdien gebleven. En het hielp me echt flink!  Het is geweldig hoe andere kinderen-jongeren je helpen en wat je zelf ook kunt doen voor anderen. Dat is het meeste waard. Ook de afgelopen maanden ging het me even weer wat minder en ik merk dan hoe fijn en steunend het is om het forum te openen en te lezen hoe anderen je willen helpen. Zo lief! Ik hoop dat ik hetzelfde teweeg breng bij anderen.

Groetjes liefs Tartan X

Dat is je zeker gelukt @Tartan14 . :)

Ik ken de Kindertelefoon op dezelfde manier als @Anoniemxv , maar hoe ik op het forum kwam weet ik heel eerlijk gezegd niet meer precies..

Reputatie 5
Badge +5

Ik ben hier gekomen omdat ik vroeger veel problemen had met een vriendin (gewoon als vrienden dan) en ik zocht hulp. Zo en ik dus hier beland.

Reputatie 7
Badge +2

Ik ben hier gekomen omdat ik in het begin met wat lichamelijke vragen zat en daarna las ik de topics van de jongens @Tartan14  en @Tover01  over hun struggles en  straf ervaringen, @Sjardy  over haar Kinks  en @Jesse08  over zijn gevoelens en  later ook andere kids over alle mogelijke dingen en ik was onder de indruk. En ik ben toen ook op andere onderwerpen gaan reageren. Vind het echt top hier. De jongens zijn ook zo lief en open valt me op. En iedereen helpt en niks is gek. Ik kan niet zo veel er zijn maar het is fantastic hier! 

Doby X 

Reputatie 4
Badge +1

ik las heel veel mee en toen kreeg ik zelf een probleem en ik zag veel berichten van @Anoniemxv en ik zag hoe goed hij geholpen werd dus ik dacht acount maken

Reputatie 5
Badge

Hai , ik was benieuwd hoe jullie op dit forum zijn gekomen ?  Ik ben benieuwd !!

Groetjes van Sterre 

 

Hoiiiiiii 

Ik zag het voor bij komen bij de site van de kindertelefoon en toen ging ik is kijken en toen heb ik een account aanmaken 

Groetjes van catoooo✌

Reputatie 7
Badge +4

Heeyy ik zit al best lang op het forum en heb er wat bijgesmokkeld ;) ik kwam op het forum door op de website van de Kindertelefoon te kijken en ja toen kwam ik hier eerst plaatste ik niks, daarna wel, @TikTak en ik kwamen ongeveer tegelijk aan... nu is @TikTak hier niet meer.

 

Gr Eva (smokey)

Reageer