Skip to main content
Vraag

Hoe groot is jullie TV?

• October 4, 2026
  • 6 reacties
  • 42 Bekeken

Seashell
Forum|alt.badge.img+7

Op het Jeugdjournaal zag ik laatst het nieuws dat de TV 75 jaar bestaat in Nederland. Vroeger zat iedereen rondom een erg klein scherm nu vraag ik me af hoe groot is jullie TV thuis (of die van je ouders). De televisie op mijn slaapkamer die ik zelf beb gekocht is 32 inch. De televisie van papa en mama in de woonkamer is veel groter die is 65inch.

Hoe groot zijn de TV's bij jullie thuis?

Seashell 😘

6 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • October 5, 2026

Haai ​@Seashell ik (mijn ouders ) heb een nogal shit tv hij is wel groot genoeg 39 inch maar de resolutie is heel slecht 1366x768 wat een raaren hoeveel hijd is waardoor als je er iets op aansluid (laptop, pc, nintendo) het er raar uit ziet en de randen niet zichbaar zijn. En nog een probleem is dat de afstandsbediening het soms wel en soms niet doet. Zelf zou ik wel een niewe wilen maar me ouders vinden dat niet nodig.

Gefeliciteerd TV met je 75e verjaardag.🥳🥳.

Groetjes ​@Anonymus12345 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • October 5, 2026

55 inc is die van mij .

In onze woonkamer is hij groter maar mijn zusje komt zeker in het weekend altijd stiekum naar me kamer en komt bij mij tv kijken.

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • October 5, 2026

mijne is ook 55 inch en dan heb ik het over de tv.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 5, 2026

In de woonkamer hangt een 116 inch scherm.

In mijn kamer hangt een 59 inch scherm, met een internet verbinding.

Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • October 5, 2026

Hoi, wat een leuke vraag! Ik heb in het museum Oyfo wel eens van die oude tv's gezien. Heel apart 😄. Wij hebben 1 tv thuis en die is 32 inch. En dat is voor ons prima. Op mijn kamer heb ik een laptop en tablet. 

Groetjes! 

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • October 6, 2026

Hey, inderdaad leuke vraag xD. Wij hebben een 43 " en ik heb de oude op mn kamer die is 32"

Liefs, Tover xxxx