Skip to main content
Vraag

Help ik ben cooked door oude reddit posts

• June 10, 2025
  • 4 reacties
  • 97 Bekeken

Forum|alt.badge.img

(ik ben 16), ik had dus een keer voor de grap allemaal rare reaties achter gelaten op een NNN redit server, ik verveelde me dus ging gewoon domme sh*t doen. maar nu kwam ik vandaag op school en vrienden van mij kwamer er achter dat je als jij mijn gaming naam(ga ik niet zeggen hier) dat je allemaal dingen vind zoals oude tiktok enz. toen zochten ze het dus in de les op in google en kregen ze mijn reddit. ze gingen toen dus kijken bij mijn posts en reacties(ik wist niet eens dat andere mensen dit konden zien!). ze vonden dus toen in de klas al die posts, het zijn echt domme dingen zoals: | jammer genoeg is het nieuwe fortnite seizoen er wat dit maakt het wel moeilijk met die nieuwe skins”, dit soort reacties zegmaar. maar ze hadden het dus hier de hele tijd over in de klas en ben ook bang dat andere mensen het hebben gehoord of dat hun dit aan mensen vertellen, ik heb mijn reddit account enz wel al verwijders(eerst nog voor de zekerheid ook die berichten). maar ik weet gewoon niet hoe ik moet zorgen dat dit niet verspreid en ik heb er ook best veel spijt van. 

heeft iemand tips?

(srry voor t lange verhaal)

4 reacties

clownsvisje
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • June 10, 2025

Nee sorry… maar ik zou hen wel gewoon negeren.

• June 10, 2025

Hoi ​@Anoniem172 

Dit is nou typisch iets van dit was niet slim 😉

ik zou dit gewoon negeren zoals clownvis al zegt. 

Veel sterkte 🤓

Groetjes badeend 

Forum|alt.badge.img
  • June 29, 2025

boeie je kan reddit posts sws verwijderen, negeer je klasgenoten als een badass

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 7, 2025

Ik denk niet dat je er veel mee kan. Gewoon los laten